nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #121 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cat Food - King Crimson
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #122 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cat Like Thief - Box Car Racer
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #123 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Fat Cat - Culture Club
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #124 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Phenomenal Cat - Kinks
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #125 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cat People - David Bowie
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #126 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cool Cat - Queen
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #127 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cleopatra’s Cat - Spin Doctors
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #128 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl I’m The Cat - Jackson Browne
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #129 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Go Cat Go - Public Enemy
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #130 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Big Electric Cat - Adrian Belew
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #131 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl I Am A Cat - Shonen Knife
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #132 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Regular Cat - Memphis Bleek
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #133 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Wild Cat - Ub40
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #134 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cat People - David Bowie Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cats Without Claws - Donna Summer
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #135 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cat - Chubb Rock
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #136 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Hell Cat - Scorpions
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #137 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Alley Cat - Frank Zappa
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #138 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Crazy Cats - Buddha Monk
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #139 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cats & Dogs - City High
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #140 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman *rettet feil over*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå