nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #41 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tommy The Cat - Primus
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #42 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Honky Cat - Elton John
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #43 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #44 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cool For Cats - Squeeze
Gjest Zim-zum Skrevet 5. desember 2005 #45 Skrevet 5. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High Cool For Cats - Squeeze Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Å, du som metter liten fugl
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #46 Skrevet 5. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High Cool For Cats - Squeeze Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl China Cat Sunflower - Grateful Dead
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #47 Skrevet 5. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Look What The Cat Dragged In - Poison
Ugla Skrevet 5. desember 2005 #48 Skrevet 5. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl De yndige små mus - Kurt Foss & Reidar Bøe
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #49 Skrevet 6. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Her kommer Ole Brum
Ugla Skrevet 6. desember 2005 #50 Skrevet 6. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Dyrene i Afrika
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #51 Skrevet 6. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Historien om de tre små fisk
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #52 Skrevet 6. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Bukkene bruse
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #53 Skrevet 6. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Alle fugler små de er
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #54 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Sparegrisen min
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #55 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Små rumpetroll
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #56 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Reven og rotta og grisen
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #57 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tordivelen og flua
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #58 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Bolla Pinnsvin
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #59 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Lille Måltrost
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #60 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Hanan i Drammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå