Ugla Skrevet 2. desember 2005 #21 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Eye of the Tiger - Survivor Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Fola, fola Blakken
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #22 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Eye of the Tiger - Survivor Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Fløy en liten Blåfugl...
Ugla Skrevet 2. desember 2005 #23 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #24 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Og Reven lå under
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #25 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Mikkel Rev
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #26 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Lerka
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #27 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Katta vår - Wenche Myhre Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Kamelen Klara
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #28 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Year Of The Cat - Lemonheads
Ugla Skrevet 2. desember 2005 #29 Skrevet 2. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Helene Harefrøken - Alf Prøysen
Ugla Skrevet 3. desember 2005 #30 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #31 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Kua med fletter
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #32 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Jeg er en Papegøye fra Amerika
84-modell Skrevet 3. desember 2005 #33 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Jeg er en Papegøye fra Amerika
Ramy Skrevet 3. desember 2005 #34 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger’s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Jeg er en Papegøye fra Amerika Bjørnen sover
_Anki_ Skrevet 3. desember 2005 #35 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger?s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Jeg er en Papegøye fra Amerika The Dolphin's Cry - Live
Ramy Skrevet 3. desember 2005 #36 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger?s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Lille postbud, min due
Ugla Skrevet 3. desember 2005 #37 Skrevet 3. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger?s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Nøtteliten - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #38 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger?s Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Trist apesang
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #39 Skrevet 4. desember 2005 (endret) An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Glad apesang Endret 4. desember 2005 av nostalgia
Ugla Skrevet 4. desember 2005 #40 Skrevet 4. desember 2005 An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bæ, bæ lille lam Cats & Dogs - City High Den vesle jenta og fol-ungen - Ivar Medaas Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Helene Harefrøken - Alf Prøysen Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Petter Edderkopp Lille postbud, min due Lille Pusekatt Lofottorsken Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine høner... Schrodinger's Cat - Tears For Fears Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Trist apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Musevisa - Alf Prøysen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå