nostalgia Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #101 Skrevet 8. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Poor Cow - Tanita Tikaram
Ugla Skrevet 8. desember 2005 #102 Skrevet 8. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen
nostalgia Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #103 Skrevet 8. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Cow Town - Carly Simon
Ugla Skrevet 8. desember 2005 #104 Skrevet 8. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Albatross - Vikingarna
nostalgia Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #105 Skrevet 8. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout
Ugla Skrevet 9. desember 2005 #106 Skrevet 9. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Bamsens fødselsdag
Ugla Skrevet 9. desember 2005 #107 Skrevet 9. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Gaukelåt - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #108 Skrevet 9. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Leave My Kitten Alone - Beatles
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #109 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Kitten Intro - They Might Be Giants
Gjest Zim-zum Skrevet 10. desember 2005 #110 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Rudolf, the rednosed reindeer
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #111 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Leave My Kitten Alone - Elvis Costello
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #112 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Kittens Got Claws - Whitesnake *slettet feil som jeg postet sist*
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #113 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Turtle Blues - Janis Joplin
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #114 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Turtle Dove - Agents Of Good Roots
Ugla Skrevet 10. desember 2005 #115 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom...
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #116 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Parakeet - R.E.M.
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #117 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Walking The Dog - The Rolling Stones
Ugla Skrevet 10. desember 2005 #118 Skrevet 10. desember 2005 Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Alle duene - Lillebjørn Nilsen
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #119 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #120 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå