nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #161 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Elephants & Flowers - Prince
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #162 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl The Elephant Ride - Squeeze
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #163 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Elephant Bell - Monster Magnet
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #164 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #165 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Elephant - A-camp
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #166 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Paper Tiger - Beck *rettet feil*
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #167 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger In My Tank - Eels
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #168 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger In My Tank - Eels ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger Man - Elvis Presley
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #169 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #170 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Easy Tiger - Depeche Mode
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #171 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger - Abba
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #172 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl When The Tigers Broke Free - Pink Floyd
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #173 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Taking Tiger Mountain - Brian Eno
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #174 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #175 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger Tiger - Duran Duran
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #176 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger Tiger - Duran Duran Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger Toon - Jethro Tull
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #177 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #178 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Ride The Tiger - Jefferson Starship
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #179 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger By The Tail - Rick Springfield
nostalgia Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #180 Skrevet 10. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Bukkene Bruse Butterfly - Danyel Gerard By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tiger Roach - Frank Zappa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå