nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #201 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #202 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Poor Butterfly - Frank Sinatra
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #203 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Yellow Butterfly - Scorpions
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #204 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #205 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Catch Another Butterfly - John Denver
Gjest Zim-zum Skrevet 11. desember 2005 #206 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #207 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Dogs - Pink Floyd
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #208 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #209 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Diamond Dogs - David Bowie
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #210 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Diamond Dogs - David Bowie Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Annie-dog - Smashing Pumpkins
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #211 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Annie-dog - Smashing Pumpkins Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Diamond Dogs - David Bowie Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Hair Of The Dog - Nazareth
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #212 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Annie-dog - Smashing Pumpkins Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Diamond Dogs - David Bowie Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hair Of The Dog - Nazareth Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Hot Dog - Limp Bizkit
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #213 Skrevet 11. desember 2005 Alle duene - Lillebjørn Nilsen Alle fugler små de er Albatross - Vikingarna Alley Cat - Frank Zappa An Cat Dubh - U2 Annie-dog - Smashing Pumpkins Bamsens fødselsdag Big Electric Cat - Adrian Belew Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Bone - Laika Black Cat Jam - Blues Traveler Black Dog On My Shoulder - Manic Street Preachers Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Boogie Till The Cows Come Home - Clay Walker Bourgeois Kitten - Blink The Star Brunen - Ivar Simastuen Bukkene Bruse Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins Bumblebee - Ween Butterflies - Natalie Imbruglia Butterfly - Danyel Gerard Butterfly Boys - Procol Harum Butterfly Collector - Garbage Butterfly Kisses - Michael Bolton Butterfly On A Wheel - Mission U.k. By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cat - Chubb Rock Cat Food - King Crimson Cat Like Thief - Box Car Racer Cat Man - Gene Vincent Cat People - David Bowie Catch Another Butterfly - John Denver Catching The Butterfly - The Verve Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats Without Claws - Donna Summer Cats & Dogs - City High Celebration Of The Birthday Of The Elephant God - Steve Kilbey China Cat Sunflower - Grateful Dead Cleopatra’s Cat - Spin Doctors Cool Cat - Queen Cool For Cats - Squeeze Cupcake & Boo Boo Cow - Kristen Barry Cow Town - Carly Simon Crazy Cats - Buddha Monk De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Det satt to katter på et bord, kvidi-vidi-vitt, bom-bom... Diamond Dogs - David Bowie Dog & Butterfly - Heart Dogs - Pink Floyd Dogs For Life - Dmx Du og jeg og dompapen Duck - King Tee Duck Down - Boogie Down Productions Duck Season - Wu-tang Clan Duck & Run - 3 Doors Down Ducks On The Wall - Kinks Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika Easy Tiger - Depeche Mode Effervescing Elephant - Syd Barret Ei sild, og ei til - Hartvig Kiran Elephant - Tanita Tikaram Elephant Bell - Monster Magnet Elephant Girl - Squeeze Elephant Love Medley - Ewan Macgregor & Nicole Kidman Elephant Man - Suede Elephant Stone - Stone Roses Elephant Talk - King Crimson Elephants & Flowers - Prince Elusive Butterfly - Cher En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fat Cat - Culture Club Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Gaukelåt - Alf Prøysen Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Go Cat Go - Public Enemy Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Grizabella-the Glamour Cat - fra "Cats" Gus: The Theatre Cat - Sarah Brightman Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hair Of The Dog - Nazareth Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Hell Cat - Scorpions Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Hot Dog - Limp Bizkit Hound Dog - Elvis Presley How Does A Duck Know? - Crash Test Dummie I Am A Cat - Shonen Knife I’m The Cat - Jackson Browne I Wanna Be Your Dog - Iggy Pop I Want A New Duck - Weird Al Yankovic Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Jellicle Song for Jellicle Cats - fra musicalen "Cats" Joanie’s Butterfly - Aerosmith Kamelen Klara Katt og kaniner - Ballade Katta vår - Wenche Myhre Kitten Intro - They Might Be Giants Kittens Got Claws - Whitesnake Kua med fletter Kua mi Lerka Leave My Kitten Alone - Beatles Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Looking Through The Eye Of A Pig - Cypress Hill Look What The Cat Dragged In - Poison Loss, Strain Butterflies - Matchbox 20 Love Is Like A Butterfly - Dolly Parton Macavity: The Mystery Cat - Sarah Brightman Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Paper Tiger - Beck Parakeet - R.E.M. Penguins & Polarbears - Millencolin Penguin Freud - Mono Penguin In Bondage - Frank Zappa Peter Percival Pattersons Pet Pig Porky - Monkees Phenomenal Cat - Kinks Pigs, Sheep & Wolves - Paul Simon Poor Butterfly - Frank Sinatra Poor Cow - Tanita Tikaram ’round The World With The Rubber Duck - C.W. McCall Pål sine Høner... Red Elephant - Sunny Day Real Estate Regular Cat - Memphis Bleek Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Ride The Tiger - Jefferson Starship Rosen og sommerfuglen - Søstrene Bjørklund Rudolf, the rednosed reindeer Schrodinger's Cat - Tears For Fears Seven Caged Tigers - Stone Temple Pilots Seven & The Ragged Tiger - Duran Duran Små rumpetroll Sometimes Like Butterflies - Dusty Springfield Sparegrisen min Spring Tiger - Guided By Voices Star Me Kitten - R.E.M. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Sweet Little Duck - Kathleen Edwards Taking Tiger Mountain - Brian Eno Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjörnen Fredriksson - Lars Berghagen Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live The Dream Of The Blue Turtles - Sting & Police The Elephant Ride - Squeeze The Kid With The Butterfly Net - Graham Parker The Kitten Who Didn’t Want To Give Up! - Brainstorm Thirty Dirty Birds - Red Hot Chili Peppers Three Cool Cats - Beatles Tiger - Abba Tiger By The Tail - Rick Springfield Tiger In My Tank - Eels Tiger Man - Elvis Presley Tiger Rag - Joe Jackson Tiger Roach - Frank Zappa Tiger Tiger - Duran Duran Tiger Toon - Jethro Tull Tigers - Rickie Lee Jones ’til The Cows Come Home - Prefab Sprout Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tokyo Tiger - 22-pistepirkko Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Turtle Blues - Janis Joplin Turtle Dove - Agents Of Good Roots Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Walk Like A Duck - Kurious Walking The Dog - The Rolling Stones When The Tigers Broke Free - Pink Floyd Where The Birds Always Sing - The Cure Where The Pigs Don’t Fly - Suede Wild Cat - Ub40 Wild Tiger Woman - Electric Light Orchestra Year Of The Cat - Lemonheads Yellow Butterfly - Scorpions Yertle The Turtle - Red Hot Chili Peppers Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Walkin’ The Dog - Aerosmith
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå