nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #61 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Du og jeg og dompapen
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #62 Skrevet 6. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Birds & Ships - Billy Bragg
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #63 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Reven og kråka - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #64 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl En Tiger Er For Diger
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #65 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange / Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og rotta og grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten fugl Å, jeg vet en seter, med så mange gjeter Å, var jeg en Sangfugl Griskokk-trøsta - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #66 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl To The Birds - Suede
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #67 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Trist Apesang Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Vepsevisa - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #68 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Three Cool Cats - Beatles
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #69 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tre katter små - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #70 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Taming The Tiger - Joni Mitchell
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #71 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #72 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl By-tor & The Snow Dog - Rush
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #73 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Godsangen til Blakken - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #74 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Tissue Tigers - Xtc
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #75 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl LAM-bada Nei da ... tuller Blå-mann, Blå-mann bukken min
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #76 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Star Me Kitten - R.e.m. LAM-bada Nei da ... tuller :grine2:
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #77 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.e.m. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr.
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #78 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.e.m. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Madame Butterfly - Kevin Ayers
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #79 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.e.m. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Drunken Butterfly - Sonic Youth
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #80 Skrevet 7. desember 2005 Alle fugler små de er An Cat Dubh - U2 Birds & Ships - Billy Bragg Bjørnen sover Black Cat Jam - Blues Traveler Blå-mann, Blå-mann bukken min Bolla Pinnsvin Bukkene Bruse By-tor & The Snow Dog - Rush Bæ, bæ lille Lam Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe Cats & Dogs - City High China Cat Sunflower - Grateful Dead Cool For Cats - Squeeze De yndige små Mus - Kurt Foss & Reidar Bøe Den vesle jenta og Fol-ungen - Ivar Medaas Du og jeg og dompapen Drunken Butterfly - Sonic Youth Dyrene i Afrika En Tiger Er For Diger Eye of the Tiger - Survivor Fløy en liten Blåfugl... Fola, fola Blakken Glad Apesang Godsangen til Blakken - Alf Prøysen Griskokk-trøsta - Alf Prøysen Gris-slaktinga - Hans Rotmo Gåsa og Katten og Hanen - Kurt Foss & Reidar Bøe Hanan i Drammen Helene Harefrøken - Alf Prøysen Her kommer Ole Brum Hesthandlar-vise - Ivar Medaas & Ove Thue Historien om de tre små fisk Honky Cat - Elton John Jeg vil ha en liten Hund - Lille Eris Jeg er bjørnen Collargol - Rigmor Lange & Nora Brockstedt Jeg er en Papegøye fra Amerika Kamelen Klara Katta vår - Wenche Myhre Kua med fletter Kua mi Lerka Lille Måltrost Lille Petter Edderkopp Lille Postbud, min Due Lille Pusekatt Lofottorsken Look What The Cat Dragged In - Poison Madame Butterfly - Kevin Ayers Me And You And A Dog Named Boo - Lobo Mikkel Rev Musevisa - Alf Prøysen Nøtteliten - Alf Prøysen Og Reven lå under Pål sine Høner... Reven og kråka - Alf Prøysen Reven og Rotta og Grisen Schrodinger's Cat - Tears For Fears Små rumpetroll Sparegrisen min Star Me Kitten - R.e.m. Star Turtle 4 - Harry Connick, Jr. Taming The Tiger - Joni Mitchell Teddybjørnens Vise The Dolphin's Cry - Live Three Cool Cats - Beatles Tissue Tigers - Xtc To The Birds - Suede Tommy The Cat - Primus Tordivelen og Flua Tre katter små - Alf Prøysen Trist Apesang Vepsevisa - Alf Prøysen Vesleblakken - Engedahl & Stordahl Year Of The Cat - Lemonheads Å, du som metter liten Fugl Å, jeg vet en seter, med så mange Gjeter Å, var jeg en Sangfugl Rene & Georgette Magritte With Their Dog After The War - Paul Simon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå