AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #121 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørs. Jeg har lite spytt i munnen som følge av medisiner og trenger å rense tennene ofte og får hull lettere. 3 mnd er helt innafor spør du meg Anonymkode: a744f...0f3 Hvis du får lite spytt av medisiner, bør du bruke produkter a la Salivia gel og tabletter mot munntørrhet. Jeg gjorde det i flere år før jeg byttet medisiner og fikk færre bivirkninger. Og tannlegen ville absolutt ikke se meg 4 ganger i året. Anonymkode: 73c0b...149 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #122 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.53): Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du?? - ts Anonymkode: 80b17...17e Du er ikke mann. Du er «mann». Anonymkode: a180d...84b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #123 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.53): Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du?? - ts Anonymkode: 80b17...17e Ja...? Menn har også hud og negler. Anyway....incel. Anonymkode: 7e324...f01
Anonymbruker*** Skrevet 17. oktober 2022 #124 Skrevet 17. oktober 2022 Denne listen var underholdene å lese, og skaper tydelig litt diskusjon. Så sånn sett var det et godt innlegg. Kvinnen du beskriver får meg til å tenke på en karakter fra en amerikansk serie egentlig. Pedikyr/manikyr og spa er luksus jeg aldri ville prioritert å bruke jevnlig. Klipper faktisk håret selv 🙈 Liker litt fine, mer formelle klær, men bruker de samme i flere år. Ikke nytt, flunkende antrekk hver dag. Høye hæler når jeg skal gå mange kilometer til sammen til og fra jobb, på jobb og med hunden etter jobb. Nei takk. Kjøpe blomster ukentlig for bedre psykisk helse? Hvorfor? Hvordan skulle det gi meg bedre psykisk helse? Fjerne greier 😂 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #125 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.46): - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere Har man normalt god munnhygiene, er det ingen grunn til å gå til tannlege fire ganger i året for rens. Rådet ditt om tannbleking er også hinsides fornuft. Stadig tannbleking kan skade både tannkjøtt og emalje. Du skal overlate råd om tannhelse til fagpersoner, for du har åpenbart ingen peiling. Anonymkode: ca309...58f 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #127 Skrevet 19. oktober 2022 Haha, dette var virkelig fornøyelig lesing, TS! Takk for at du delte preferansene dine! Heldigvis har jeg møtt nok menn (og par) i mitt liv til å vite at dine preferanser langt fra er noen generell standard alle menn måler etter. Faktisk tror jeg flere menn ville bli irritert enn imponert over et så rigid skjønnhetsregime. For dette tar mye tid og koster mye penger, det må du bare være klar over! Selvbruning, frisør, negler, tannbleking, spa, ansiktsbehandling, blomster, nytt antrekk hver dag osv... Jeg har ingen anelse om hvordan du realistisk tenker at hverdagen for denne drømmekvinnen skal gå opp med et så «stramt program». I tillegg til flere tidkrevende skjønnhetsbehandlinger på salong/spa ukentlig og den daglige selvpleien hjemme, så skal det trenes opp mot to timer om dagen (ikke glem yogaen), hun skal lage middag og varte opp mannen hver dag, være intim med ham hver dag, ha hobbyer OG være sammen med venner? Dette på toppen av at hun selvsagt jobber fullt, er ambisiøs og satser på karrieren. Barn er det i alle fall bare å glemme. Søvn også, tror jeg. Du skriver litt om dine råd for god mental helse, TS - men jeg håper du skjønner selv at dette er veien mot å møte veggen og bli et nervevrak. Å hele tiden skulle ha perfekt utseende, være perfekt på jobben og være den perfekt kjæreste… Det er ikke sunt. Dette høres ut som en kvinne som aldri føler seg bra nok. Og hvis det er mannen hennes som forventer alle disse tingene, så er han en som det aldri blir godt nok for. Når du til slutt i innlegget atpå til forteller at du «kunne fortsatt i det uendelige» blir jeg nesten skremt. Ja, når er det bra nok? Når er kvinnen perfekt? Når er hun feminin og classy nok? Nei, heldigvis er det helt unødvendig for de aller aller fleste av oss å anse oss selv som et konstant oppussingsobjekt som hele tiden må fikse oss selv og prøve å bli perfekte individ. De fleste ønsker seg en helt normal partner som tar vare på seg selv uten at det blir en besettelse. Flere av rådene dine ville forresten være kontraproduktive. Å vaske håret hver dag er ikke generelt noe godt råd hvis man vil ha sunt og friskt hår som ser bra ut. Hyppig farging kan slite hardt på håret også. Jeg lurer forresten veldig på hvordan TS sin liste for menn ser ut? Hvis du skal henge med på disse perfekte kvinnene, må du da bidra med noe du også. Du får i alle fall ta resten av husarbeidet du da, bortsett fra middag og å re opp sengen. Noe mer tror jeg ikke kvinnen din har tid til. Du kan vel også strekke deg til å kjøpe blomstene annenhver uke 😅 PS: Helt unødvendig å springe til tannlegen hver tredje måned med mindre man har spesielle tannhelseutfordringer som trenger oppfølging. Å gjøre det uten grunn høres mer ut som en tvangstanke eller en annen psykisk utfordring. Isotretotion er et sterkt, respektbelagt legemiddel med mange bivirkninger, og ikke bare noe man kan «begynne på». Mange leger er (med rette) veldig restriktive til å skrive det ut, og det er kun de med alvorlig akne som får det. Ikke gi medisinske råd om ting du ikke har peiling på! Anonymkode: 3bc5c...c67 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #128 Skrevet 19. oktober 2022 Til alle Kvinner. Vær deg selv. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: 6f720...6f1 2
Embla Othea Skrevet 19. oktober 2022 #130 Skrevet 19. oktober 2022 Menn ass. De forventer at vi skal se ut som barbie når de ikke ser ut som Ken. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #131 Skrevet 19. oktober 2022 On 10/15/2022 at 7:46 PM, AnonymBruker said: Svarer på dette jeg: Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Jeg farger håret sjæl, Det er ingen grunn til å bruke 1000 kr for å farge ettervekst hos frisør, når man kan gjøre det for 30kr hjemme. - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. Jeg hater å ha lange negler, jobber i ett yrke der jeg heller ikke kan ha slike negler. Så NOPE. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. Neh, går en gang i året. Holder i massevis. - Trene hver dag i minst en time. I perioder kan jeg trene, men nei, ikke 365 dager i året. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. Bruker kun mascara og litt dekk over kviser når de popper opp. Ellers er jeg imot å sprøyte slikt i kropp. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. Renser 4/6 ganger, men det spørs på hvor god tid jeg har morgen/kveld. - Ha et nytt antrekk hver dag. Har 3 bukser som går på rundgang, så er ikke nødvendigvis nytt hver dag. - Vask håret hver dag. Da ødelegger man håret, så nei. - Shave beina Nope. Skjer ett par ganger i året. - Bruk høyehæler Det gjør vondt, så nei. Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. Ligger ikke rundt, men at menn med kjærester ikke klarer å holde pikken sin i buksa og går etter meg, har ingenting med MIN selvrespekt å gjøre. - Meditere og yoga hver morgen. Det er så kjeeeedelig. - Re sengen. Når jeg har tid. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) Pleier å kjøpe fredagsbukett, for det er hyggelig. - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. HAHA, morsomt. Jeg drikker den ølen om jeg har lyst på den. - Dusje hver dag. Dusjer ikke hver dag nei. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. Det gidder jeg ikke å ta meg råd til. Hjemmespa derimot. - Ha få, men gode venner. Ja, det er på plass. - Vær ambisiøs Spørs på hvor jeg er i livet, livet er uforutsigbart og livet skjer - og da må planer og ønsker endres. - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. 100% jobb, og vil ikke ha noe annet enn det. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. Meh, det synes jeg vi kan dele på. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. Helst ikke. Har ikke tro på ekteskap - Ikke røyk (ALDRI RØYK) Æsj nei, det er bare ekkelt. - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Helst flere ganger om dagen etter min smak. Anonymkode: 80b17...17e Anonymkode: aa9d1...71a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #132 Skrevet 15. februar 2024 Fortsatt like aktuell i dag Anonymkode: 80b17...17e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #133 Skrevet 15. februar 2024 Du drar det litt langt, poenget er vel at kvinner skal gjøre en innsats. Men det er vel lettere å bare bryte ned mannfolk til det nivået at de aldri kan forvente noe, så kan kvinner gjøre hva enn de vil når de vil. Anonymkode: 37b03...f01
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #134 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du drar det litt langt, poenget er vel at kvinner skal gjøre en innsats. Men det er vel lettere å bare bryte ned mannfolk til det nivået at de aldri kan forvente noe, så kan kvinner gjøre hva enn de vil når de vil. Anonymkode: 37b03...f01 Men, kjære deg, du har vel øyne i hodet og kan se rundt deg? Damer er generelt opptatt av utseendet, og jeg vil påstå at der danker vi ut de fleste menn. Hvis de kvinner du omgås ikke bryr seg en døyt om hvordan de ser ut, så er ikke de representative for kvinner generelt. Anonymkode: dae05...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #135 Skrevet 16. februar 2024 Dette er rett og slett ikke mulig for alle damer. Det er rart at noen ikke evner å forstå hvor forskjellige mennesker er ,og hvilke utfordringer mange mennesker har. Noen er jo født lam i kroppen, noen har Downs, noen er født uten syn og vet ikke hvordan verden ser ut bare for å ta noen veldig få eksempler. De er fortsatt mennesker. Mennesker er vi alle her. Derfor nytter det ikke å sette sånne krav til sine medmennesker kun fordi de er av motsatt kjønn enn seg selv. Ikke misforstå,det er greit å ha krav til en eventuell partner, men da må man finne noen som oppfyller kravene. Men man kan ikke anse et kjønn som en gruppe,og sette krav på grunn av at de er et kjønn. Verden er ikke sånn. Anonymkode: ff196...838
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #136 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.46): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Håper moren din har god trygd for å betale for dette Anonymkode: ba956...f72
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #137 Skrevet 16. februar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Men, kjære deg, du har vel øyne i hodet og kan se rundt deg? Damer er generelt opptatt av utseendet, og jeg vil påstå at der danker vi ut de fleste menn. Hvis de kvinner du omgås ikke bryr seg en døyt om hvordan de ser ut, så er ikke de representative for kvinner generelt. Anonymkode: dae05...7ac Du tok ikke poenget. Anonymkode: 37b03...f01
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #138 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du tok ikke poenget. Anonymkode: 37b03...f01 Hva var så poenget ditt? "Bryte ned menn til det nivået der de aldri kan forvente noe", er det den evige sutringen igjen? Jeg tror du må ha klart for deg at damer gjør veldig mye, mye mer enn menn, for å være slanke, ha pent hår, pene klær, og så videre. Det er jo dette tråden handler om, selv om alle krav er satt helt på spissen for å provosere til debatt. Anonymkode: dae05...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #139 Skrevet 16. februar 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hva var så poenget ditt? "Bryte ned menn til det nivået der de aldri kan forvente noe", er det den evige sutringen igjen? Jeg tror du må ha klart for deg at damer gjør veldig mye, mye mer enn menn, for å være slanke, ha pent hår, pene klær, og så videre. Det er jo dette tråden handler om, selv om alle krav er satt helt på spissen for å provosere til debatt. Anonymkode: dae05...7ac Kvinner fikser utseendet sitt pga andre kvinner. Ikke nødvendigvis pga menn Og jeg har rett. Norske kvinner vil heller bryte ned mannen til å akseptere smuler. Og norske menn godtar det de får. Anonymkode: 37b03...f01 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #140 Skrevet 16. februar 2024 Hehe, hovedinnlegget som jeg ser det anbefaler et skjønnhetsregime som koster 6000 pr måned , før man har begynt å kjøpe klær, og 3 timer pr dag. Så det der med hobbier går kanskje ut ? Eller hva slags hobbier kan man ha? Regner med det ikke er fritt valg her. Altså dette kvinneidealet tror jeg mange menn har, men hvis man som kvinne lever slik, vil man jo bruke alle sine penger og timer utenom jobb/søvn på utseendet. Og det er litt utmattende tror jeg… og hva får man i bytte? En mann som spiser maten du lager, og har sex med deg ? Eller skal han betale for manikyr/tannlege/frisør /trening/nye klær ? Bare lurer… eksotisk tankegang Anonymkode: bb0ae...e08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå