AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #41 Skrevet 15. oktober 2022 Det var veldig mye tannlege! Av det der gjør jeg dette: • trener hver dag i minst en time • bruker diskret sminke, dusjer og vasker håret hver dag. Barberer beina. • har få, men gode venner. • har jobb. • hverken røyker eller drikker. Det var det, så finner nok lykken med noen som har en annen liste enn deg. Anonymkode: 42b4d...942 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #42 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må bli en skikkelig karrierejobb det da for å tjene nok og være ambisiøs, og så går det med mengder av tid til å se smashing ut; trene, meditere, bedrive yoga, ha hobbier og venner. Da blir det ingen tid til å varte opp noen. Anonymkode: bfe66...d60 Normale og de fleste mennesker har jo hobbier, samt trener og har venner. Skjønner ikke hva du mener med at dette tar all tiden? - ts Anonymkode: 80b17...17e 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #43 Skrevet 15. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter ikke med å få meg noe, jeg har bare veldig høye standarder til hvordan min kvinne skal være. - ts Anonymkode: 80b17...17e Hvis du får deg noe, hvorfor klager du da? Anonymkode: bfe66...d60 4 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. oktober 2022 #44 Skrevet 15. oktober 2022 Tusen takk for en god latter på lørdagskvelden 🤣
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #45 Skrevet 15. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Normale og de fleste mennesker har jo hobbier, samt trener og har venner. Skjønner ikke hva du mener med at dette tar all tiden? - ts Anonymkode: 80b17...17e Alt det andre på lista di tar tid - mye tid. Anonymkode: bfe66...d60 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #46 Skrevet 15. oktober 2022 Tipper dette er Farmen-Andreas som oppdaget internett og Kvinneguiden på en og samme dag! Gratulerer og velkommen til 2022. Anonymkode: 41d04...126 12 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #48 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du?? - ts Anonymkode: 80b17...17e Hadde jeg hatt penger, hadde jeg gledelig gjort alt dette! Og jeg trener, men desverre har jeg utmattelse og ptsd som jeg jobber meg gjennom og da er det ikke så lett dessverre! Gjør alt jeg kan for å bli bedre, men det vil ta lang tid. Og vil ikke gå i fine klær frem til jeg har gått ned i vekt, for å skjule vekten. Trente hver dag før jeg ble syk. Du vet, mange mennesker sliter med ulike ting og sykdommer, som gjør at de ikke alltid klarer å ta vare på seg selv. En gang kan du også møte døra. Men jeg skjønner faktisk poenget ditt med hi. Anonymkode: abdee...17c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #49 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Normale og de fleste mennesker har jo hobbier, samt trener og har venner. Skjønner ikke hva du mener med at dette tar all tiden? - ts Anonymkode: 80b17...17e Haha, tror du feminine kvinner som jobber 100% har tid og energi til alt dette?😂 Anonymkode: a519f...3a5 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #51 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Du glemmer det viktigste, som vanlig, og det sier jeg som mann. Hun må ikke være en hybrid av feministisk-kapitalistisk karriere høne. Det krasjer direkte med din anbefaling angående at hun "bør være ambisiøs". Du hinter til at hun bør ha karriere og ikke kun en vanlig stilling. Hadde ikke kvinner vært hyklere, så er det ikke noe problem om de hadde hatt karriere. Problemet er at man plutselig ikke er "aktuell" som mann om man tjener mindre enn henne. Da hagler det med en gang syke beskyldninger om at hun ikke ønsker å "være mammaen hans". Men hun har selvsagt ikke noe imot å være Big Paps GØØØRRRRRLLL 😆 2) Hun må kjenne til konseptet lojalitet. Hvis du har ei som det du ønsker, men der hun likevel skal leke tøff Miss Super Marvel karriere dame samtidig som hun kjører hypergami og ellers kunne hatt "hykleri" til mellomnavn, så må du nesten forklare hva som er vitsen å sette av tid av livet sitt for å "konsentrere seg" rundt en sånn dame? Hvorfor skal jeg si nei til mine MEGET gode mannlige venner / min opprinnelige familie som alltid er der for meg (bror, søster, far, mor) for ei slik kvinne som du skisserer om hun ikke skjønner bæret av hva lojalitet betyr? At hun ikke stikker av, avslutter forholdet, skiller seg for hver minste ting? Disse folkene er alltid der for meg (mannlige venner + søster + bror + far + mor + mine PENGER). Hva er poenget med en sånn B!ATCH som det du skisserer om hun ikke oppfyller de to punktene jeg nettopp har nevnt? Hva er vitsen å dele senga med en sånn person, som du vet kan stikke av fra deg når som helst, om hun skulle "føle" for det? Kvinner og "følelser", det er omtrent som narkotika. Du kan aldri stole på at hennes følelser er "stabile" i dette feministiske samfunnet her i landet. Anonymkode: 5c7d0...0da 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #52 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Hahahaha🤣🤣🤣 Du er ihvertfall ikke drømmeprinsen😆😂 Anonymkode: 88404...556 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #53 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg gjør det meste av det der, men noen mann gidder jeg ikke bruke tid på. Anonymkode: f1d43...78b 2 5
Bacteria Skrevet 15. oktober 2022 #54 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Er det lov med snus da? 😃 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #55 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Klipp hver 6 uke er for de med kort hår. Klipp hver 2-3 mnd er anbefalt når man har langt hår. Å farge håret sliter på det. Heller enn å kure så mye, bare la være å farge det. Å vaske håret hver dag, sliter på det og er unødvendige om man ikke har fett hår eller svetter mye. Jeg tar manikyr og pedikyr i salong noen ganger i året, som regel på ferie. Ellers tar jeg det selv hver uke. Har mye bra utstyr. Jeg får månedlig kroppsmassasje. Tar ansikts-behandling i salong 1-2 ganger i året, bruker ellers et dyrt merke hjemme. Behandling ukentlig har jeg ikke råd til. Rer ikke senga i morgenen, det gjør jo at sengebakterier lukkes inne, åpner tvert imot alt opp. Rer senga når jeg kommer fra jobb. Ingen går til tannlegen hver 3 mnd. De går evt til tannpleier i tillegg til tannlege. Standard er årlig tannlege om man ikke har et tannhelseproblem som skal følges opp. Tannbleking er helt unødvendig om man ikke har veldig misfargede tenner fra røyking etc. Skulle virkelig ønske at kjæresten hadde tid og lyst til sex hver eneste dag 😊 Men vi er to, så det bestemmer ikke bare jeg. Ekteskap må man være to om å føle blir riktig til riktig tid. Jeg bytter selvsagt undertøy daglig, iblant oftere. Men andre plagg kan vare lenger. Det varierer hvor snasne antrekket jeg går i. Siden jeg har en jobb uten uniform, men jobber tett på folk, går jeg ofte i diskrete klær på jobb. Tar gjerne ut mer individualitet og farger i helgene. Trener, men ikke yoga om morgenene OG en time etter jobb hver dag. Kunne trent mer om jeg ikke hadde 1 times reisevei til jobb hver dag. For jeg er jo ambisiøs, og har jobb. Kjæresten er minst like reinslig og opptatt av helsa si som jeg. Og det gir jo meg sjelefred å vite at han tar vare på seg, og ikke forventer at jeg skål gjøre det. Middag lager vi til hverandres, såklart. For den mentale lista ville jeg lagt til: Vær ute i naturen ofte Skaff en hobby du brenner for, eller to Hør på musikk Skaff et husdyr og ta godt vare på det Ha sex akkurat når du vil Spis noe skikkelig godt hver uke Les, opplev, lytt og skaff deg kunnskap Ta mye karbad på høsten Anonymkode: 73c0b...149 1
herzeleid Skrevet 15. oktober 2022 #56 Skrevet 15. oktober 2022 Mesteparten virker å være helt ok råd en gjerne ser gitt til unge menn, og som unge menn gjerne omfavner, men de som går på økonomi tror jeg nok en ikke kan regne med treffer særlig godt for en stor andel av kvinner, og menn vil bry seg mindre om. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #57 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Liker listen din 😉 Det du skriver koster jo en del.. Hvem betaler? Jeg er veldig for å pleie seg selv, trene, ha en sunn livsstil! Anonymkode: 64f6f...c24 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #58 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva i allverden er egentlig franske negler? Anonymkode: cc73d...1b3 Fransk er en stil innen manikyr/neglelakk. Vanligvis blank grunnlakk på hele neglen, hvit rand på tuppen og så blank topplakk til slutt. Lett å lage selv, man må ikke i salong. Anonymkode: 73c0b...149 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #59 Skrevet 15. oktober 2022 Um, yoga pluss meditasjon tar minst en time (man bør meditere enten 20 min eller 60 min), og om man begynner på jobb kl 08, og skal stelle seg pent, barbere leggene og vaske håret, varte opp mannen (morgensex og frokost på senga?) OG få opp ungene og levert de i barnehagen, tror jeg at jeg måtte ha stått opp kl 03. Cirka. Tipper jeg hadde vart ei uke med opplegget ditt. Hilsen gift kvinne som på ingen måte oppfyller lista di, men som hadde en kø av interesserte menn utenfor døra mens jeg var singel. Anonymkode: 44c48...ba6 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #60 Skrevet 15. oktober 2022 Så flaks for meg at jeg drømmer om en mann - skikkelig mann - å jobbe side om side med i vedskogen og marka, med joggebukse til hverdags og pils i sofakroken på lørdag, der det nærmeste man kommer manikyr er å fjerne skittranden under neglene! Du skjønner det TS, at ikke alle kvinner vil ha fisefine BI-studenter. Anonymkode: 5b14a...e89 5 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå