Gå til innhold

Slik burde kvinner være. Les

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glemte å nevne at om jenta er bleik må hun ta selvbruning eller spray tan hver uke. Alle er finere med litt glødende solbrun hud. 

Og så klart at hun ikke er høyere enn 1.70

- ts

Anonymkode: 80b17...17e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Glemte å nevne at om jenta er bleik må hun ta selvbruning eller spray tan hver uke. Alle er finere med litt glødende solbrun hud. 

- ts

Har du en høyeste grenseverdi for IQ også? 

Anonymkode: 5b14a...e89

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hoho, dagens innlegg på kg🤣

Anonymkode: 4a8c1...f9f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Trene hver dag i minst en time. 

- Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. 

- Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. 

- Ha et nytt antrekk hver dag. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. 

- Meditere og yoga hver morgen. 

- Re sengen.

- Kjøp ukentlige blomster (ekte)

- Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. 

- Dusje hver dag.

- Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. 

- Ha få, men gode venner. 

- Vær ambisiøs

- Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. 

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

- Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

Veldig dårlig forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Sliter ikke med å få meg noe, jeg har bare veldig høye standarder til hvordan min kvinne skal være. 

- ts

Du sitter på KG... tipper du sliter ganske mye. 🤣

Anonymkode: 0439d...bb0

• Liker 3
Skrevet

Den dagen jeg begynner å kaste bort penger på falske negler og tannlege hver tredje måned, samt å stå opp tidligere enn absolutt nødvendig for å dille med yoga, meditasjon og reing av seng, er den dagen folk rundt meg må sørge for å få meg innlagt. Da har det virkelig klikket for denna dama, som nøyer seg med bittelitt sminke og frisør i ny og ne, og som er notorisk B-menneske uten interesse for å ofre ekstra søvn på morgenen.

Og bare fordi jeg er nysgjerrig: Hvilken rolle spiller det om jeg rer sengen min eller ikke? Så lenge jeg bor alene så er det jo ingen andre enn jeg som skal inn på mitt soverom. Og om jeg hadde hatt samboer så kunne vel han re sengene, om det var så viktig for ham. 

Anonymkode: 27a0d...045

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er det som kreves for å bli drømmekvinnen skal jeg gladelig gi fra meg den tittelen for resten av livet 🤣 For et grusomt kjedelig liv det må være for en kvinne å bruke så mye av tiden sin på bare tull. 

Anonymkode: 40cb5...277

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du??

- ts

Hvis jeg ble din kvinne, ville du sponset dette på meg? Og delvis forsørget meg slik at jeg hadde hatt tid alt dette ved å jobbe redusert?

Anonymkode: 62615...b58

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal vi sjå. Eg bruker ikkje sminke, shaver ikkje (trimmer). Hadde aldri funnet på å gå med høge sko, det er dyre torturinstrument. Eg går og som ein full ku med sånne sko uansett. Frisør trenger eg ikkje, klipper meg sjølv. Dusjer annakvar dag, har ikkje ligget rundt. Drikker meg ikkje full. Neglegreier ser eg ikkje vitsen med, det er for andre kvinner enn meg. Eg renser huda, dampe den. Det er veldig effektivt og koste veldig lite. Trener ikkje men går mye tur, liker å bevege meg. Mediterer innnimellom. Har mitt eiget liv og fleire interesser. 

Leve som eg vil, ikkje for å imponera mannfolk. 

Anonymkode: f875d...309

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg regner med at du er singel TS? 

Eller har du funnet noen som fyller alle kravene dine? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du sitter på KG... tipper du sliter ganske mye. 🤣

Anonymkode: 0439d...bb0

Det gjør du og😂

- ts

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke menn et det som gjør sånne dameting? 

- ts

Min mann gjør det og han bruker blank neglelakk, fondation og litt mascara. Så kjekk atte :)

Anonymkode: 71ce8...13d

Skrevet

Ja, kravene er hinsides. Ikke mulig å være slik. 

Anonymkode: e3389...84d

Skrevet

- ts

Man påvirker ikke akkurat sin egen høyde, så hvordan er dette et "råd"? 

Folk med nordisk hud ser ofte veldig merkelige ut med selvbruning/spray tan der man blir like brun over det hele. Som om de prøver å fake at de er latina. Jeg nøyer meg med litt solpudder eller BB cream i kinnene. 

Anonymkode: 73c0b...149

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

- ts

Aha. TS er en lav mann med lav selvtillit. Dette siste kravet forklarte alt. 

Lykke til, TS! Kanskje du en gang i livet vil oppleve mental tiltrekning. ❤️

Anonymkode: 07a9f...17e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trådstarter mener selvsagt at kvinner skal betale selv.

"Ha en jobb" var jo ett av punktene.

Anonymkode: 7b63e...41a

Det er dette som blir feil. Skal man forvente slikt av en kvinne er minstekravet at mannen forsørger henne godt da "jobben" hennes er å gå på spa og ta seg godt ut. Det å forvente at hun har en jobb og forsørge seg selv er frekkhetens nådegave. Du kan ikke få pose og sekk ts. Det koster å være kar ! Ingen kvinne av dette kaliber vil gå med på den dealen ts. Hvorfor skulle de det? En kvinne som har en god jobb, og innehar alle de kvaliteter på den listen din trenger jo ikke deg. 

Anonymkode: df100...220

• Nyttig 2
Gjest Bombasi
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt ensomt i kjelleren i kveld? 

Anonymkode: dfdfe...b54

Sjeldent jeg ler av innlegg på KG, men dette svaret var helt nydelig 🤭

Du er inne på kjernen! 

Endret av Bombasi
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Trene hver dag i minst en time. 

- Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. 

- Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. 

- Ha et nytt antrekk hver dag. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. 

- Meditere og yoga hver morgen. 

- Re sengen.

- Kjøp ukentlige blomster (ekte)

- Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. 

- Dusje hver dag.

- Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. 

- Ha få, men gode venner. 

- Vær ambisiøs

- Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. 

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

- Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

Tusen takk for denne listen! Har inntil nå ikke visst hvordan jeg skal leve eller oppføre meg🙄

Anonymkode: 37c6e...318

Skrevet

Men hva gjør du når du får barn med en slik kvinne ts? For hun vil jo ikke ha tid til å ta hånd om ungene når hun skal gjøre alt dette  🤔

Anonymkode: e7712...a4e

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...