AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #81 Skrevet 15. oktober 2022 Takk for nyttig liste. Skrives ut og leveres drømmemannen med et par små endringer: punktene om benshaving og sminke går ut, inn kommer fiksing av bil, diverse vaktmesteroppgaver og vasking av alt som vaskes kan (klær, hus, oppvask og bil). Anonymkode: f04de...108 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #82 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Regelmessig neglestell og et solid hudpleieregime er et minimum i hverdagen til en classy mann. Anonymkode: bfe66...d60 Du verden den dama blir dyr i drift. Å gå til frisør, tannlege, og negle salong koster ikke akkurat 2 kr. Anonymkode: f1411...7b7
Opsie Skrevet 15. oktober 2022 #83 Skrevet 15. oktober 2022 Visste ikke at Andrew Tate hang på Kvinneguiden. Makes sense I guess, for han er jo bannet overalt ellers... 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #84 Skrevet 15. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Um, yoga pluss meditasjon tar minst en time (man bør meditere enten 20 min eller 60 min), og om man begynner på jobb kl 08, og skal stelle seg pent, barbere leggene og vaske håret, varte opp mannen (morgensex og frokost på senga?) OG få opp ungene og levert de i barnehagen, tror jeg at jeg måtte ha stått opp kl 03. Cirka. Tipper jeg hadde vart ei uke med opplegget ditt. Hilsen gift kvinne som på ingen måte oppfyller lista di, men som hadde en kø av interesserte menn utenfor døra mens jeg var singel. Anonymkode: 44c48...ba6 Tror TS ønsker at vi tar amfetamin, han tror åpenbart ikke at kvinner trenger å sove Anonymkode: 37c6e...318 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #85 Skrevet 15. oktober 2022 Oki du betaler da? Frisør hver 6 uke = 30.400 kr i året for klipp og farging. Skal man ha extensions koster det 18.000 til i året. Neglesalong hender og føtter hver 3 uke = 22.400 kr i året Tannlege hver 3 måned = 7500 kr i året + bleking ca 5000 i året. Spa en gang i uka = 33600 kr i året Ansiktsbehandlinger en gang i uka = 67.200 kr i året = 184.100kr per år = 4 millioner kroner på utseendet fra man er 20 til man er 60 år Også kommer klær,høyhelte sko, parfymer, kvalitetssminke osv i tillegg minst 50.000 kr i året på budsjett og opp til 50.000 kr mnd for de som handler merkeklær. Skal vedde armen min på at du klager over kvinnelige golddiggere og sugarbabies også 😂 Skal du ha en sånn dame må du pent rulle opp spenna, gutt 🤑🤑🤑🤑🤑 Og ha stor pikk da. Ellers blir du bare cucken og paypigen, en med liten pikk får ikke holdt på de deiligste damene. Anonymkode: 79116...878 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #86 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Hun der kjenner jeg, hun trenger litt hjelp til de tingene, men du tar i ett tak du? Hvis du ikke har en pumpe så følger det med en i esken. Anonymkode: ccee5...58b 3
Bacteria Skrevet 15. oktober 2022 #87 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva gjør du når du får barn med en slik kvinne ts? For hun vil jo ikke ha tid til å ta hånd om ungene når hun skal gjøre alt dette 🤔 Anonymkode: e7712...a4e Ikke bare da, med det regimet der har ikke dama tid til å gå på jobb engang. Det er jo fullt program med frisør, neglesalong, ansiktsbehandling og tannlege(!). Blir jo avtaler flere ganger i uken dette…Pluss: Daglig trening, daglig hårvask… daglig sex og lage middag til mannen (daglig det også da sikkert). I tillegg: Tid til sminking, selvbruning og hårfjerning innkjøp og stell av klær (skifte antrekk daglig) må også tas med. ts, denne lista di, (bare i tilfelle du er seriøs); Dette er en livsstil som koster tid og penger. Det er en typisk livsstil som bare såkalte trofekoner blir påtvunget eller kan dyrke. De mennene som har en slik kvinne har råd til å betale for det, og de innser nok at dette ikke er forenlig med at dama har fulltidsjobb og barn(!) Hadde jeg i et parallelt univers blitt påtvunget et slikt regime pluss jobb, da hadde ikke hverken koffein eller nikotin vært nok for å holde det tempoet der. Hadde måttet over på sterkere stoffer da gitt. Tror ikke jeg er alene om det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #88 Skrevet 15. oktober 2022 Bacteria skrev (Akkurat nå): Ikke bare da, med det regimet der har ikke dama tid til å gå på jobb engang. Det er jo fullt program med frisør, neglesalong, ansiktsbehandling og tannlege(!). Blir jo avtaler flere ganger i uken dette…Pluss: Daglig trening, daglig hårvask… daglig sex og lage middag til mannen (daglig det også da sikkert). I tillegg: Tid til sminking, selvbruning og hårfjerning innkjøp og stell av klær (skifte antrekk daglig) må også tas med. ts, denne lista di, (bare i tilfelle du er seriøs); Dette er en livsstil som koster tid og penger. Det er en typisk livsstil som bare såkalte trofekoner blir påtvunget eller kan dyrke. De mennene som har en slik kvinne har råd til å betale for det, og de innser nok at dette ikke er forenlig med at dama har fulltidsjobb og barn(!) Hadde jeg i et parallelt univers blitt påtvunget et slikt regime pluss jobb, da hadde ikke hverken koffein eller nikotin vært nok for å holde det tempoet der. Hadde måttet over på sterkere stoffer da gitt. Tror ikke jeg er alene om det. Samt at du trenger et mirakel i form av at døgnet plutselig får 40 tlmer Anonymkode: ccee5...58b 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #89 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): noen mann gidder jeg ikke bruke tid på. Anonymkode: f1d43...78b Samme her. De fortjener det ikke. Anonymkode: 9e3ec...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #90 Skrevet 15. oktober 2022 En sånn livsstil er en fulltidsjobb så da må jeg ha en mann som er milliardær og finansierte det. Kunne godt ha levd sånn da, men ikke høye hæler hver dag siden det er tortur og hvis jeg skulle hatt sexlyst hver dag måtte han gitt meg multiorgasmer hver gang så jeg hele tiden var sulten på mer 😊 Greien er at en mann av den klassen han henger IKKE på kvinneguiden å skriver lister lørdag kveld hvertfall! Anonymkode: 79116...878 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #91 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En sånn livsstil er en fulltidsjobb så da må jeg ha en mann som er milliardær og finansierte det. Kunne godt ha levd sånn da, men ikke høye hæler hver dag siden det er tortur og hvis jeg skulle hatt sexlyst hver dag måtte han gitt meg multiorgasmer hver gang så jeg hele tiden var sulten på mer 😊 Greien er at en mann av den klassen han henger IKKE på kvinneguiden å skriver lister lørdag kveld hvertfall! Anonymkode: 79116...878 Er nok heller incel sønnen hans som gjør det Anonymkode: ccee5...58b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #92 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er nok heller incel sønnen hans som gjør det Anonymkode: ccee5...58b Ikke engang sønnen til en milliardærmann, men helt åpenbart en incel uten noe å stille opp med selv annet enn kvinneundertrykkende dritt ja 😆 Anonymkode: 79116...878 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #93 Skrevet 15. oktober 2022 Bla,bla. Dette ble så langt, så orker ikke å lese videre. Det var jo bare klaging. Er sikkert noen andre som faktisk leser alt,og lar seg provosere 😅😅 Anonymkode: 8083b...e8a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #94 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bla,bla. Dette ble så langt, så orker ikke å lese videre. Det var jo bare klaging. Er sikkert noen andre som faktisk leser alt,og lar seg provosere 😅😅 Anonymkode: 8083b...e8a Tja, noen av tingene er jo fornuftig, da. F.eks lite rusbruk. Anonymkode: 73c0b...149
Kniv & gaffel Skrevet 15. oktober 2022 #95 Skrevet 15. oktober 2022 Når jeg ser slike lange lister med krav, så tenker jeg "takk og lov at jeg er singel"
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #96 Skrevet 15. oktober 2022 Det var da voldsomt så opptatt du var av negler, hår og spa. Det er nok en mann du skal ha, ikke dame. Mannen min vet ikke hva "franske negler" er og han ser ikke når jeg har klippet meg. Anonymkode: 5111c...725 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #97 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oki du betaler da? Frisør hver 6 uke = 30.400 kr i året for klipp og farging. Skal man ha extensions koster det 18.000 til i året. Neglesalong hender og føtter hver 3 uke = 22.400 kr i året Tannlege hver 3 måned = 7500 kr i året + bleking ca 5000 i året. Spa en gang i uka = 33600 kr i året Ansiktsbehandlinger en gang i uka = 67.200 kr i året = 184.100kr per år Anonymkode: 79116...878 Strengt tatt sa ts spa ELLER hudpleie en gang i uka. Så der er jo noen kroner spart 😄 Anonymkode: 73c0b...149
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #99 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Glemte å nevne at om jenta er bleik må hun ta selvbruning eller spray tan hver uke. Alle er finere med litt glødende solbrun hud. Og så klart at hun ikke er høyere enn 1.70 - ts Anonymkode: 80b17...17e Så det er bare modeller som slipper å potensielt bli sjekket opp av deg. Vær på vakt dere under 1.70 😅 Anonymkode: 6addd...983 3
Rosakatt Skrevet 16. oktober 2022 #100 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så det er bare modeller som slipper å potensielt bli sjekket opp av deg. Vær på vakt dere under 1.70 😅 Anonymkode: 6addd...983 Holy shit, 169.5...men bleik! Det var nære på. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå