Gå til innhold

Slik burde kvinner være. Les

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Trene hver dag i minst en time. 

- Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. 

- Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. 

- Ha et nytt antrekk hver dag. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. 

- Meditere og yoga hver morgen. 

- Re sengen.

- Kjøp ukentlige blomster (ekte)

- Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. 

- Dusje hver dag.

- Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. 

- Ha få, men gode venner. 

- Vær ambisiøs

- Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. 

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

- Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

Anonymkode: 80b17...17e

Kjedet du deg i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du??

- ts

Hva er gale om en mann steller seg?

• Liker 2
Skrevet

Mislykket kveld på byen igjen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

tror du lista di sikrer drømmemannen?

det finnes ingen drømmemann som går i oppfyllelse. vi dater menn rundt oss, som er tilknyttet til oss emosjonelt, liker hvordan vi er og hvordan vi oppfører oss

tror du vi ligger rundt? kjenner du noen menn som valgte å erstatte lørdagspilsen og fotball kamp med å ta en tur til byen og få en ligg?

Anonymkode: 0f99b...3c0

Skrevet

Er lov å ha sine krav!

Føler nesten jeg er innafor til og med, bortsett fra at jeg drikker for mye, og ikke er glad i menn som syter om at kvinner ikke er feminine lengre.

Eneste problemet er jo at det er sykt dyrt med hudpleie, hår og negler, jeg hadde bodd i en hudpleiesalong jeg, om noen hadde tatt regningen.

Anonymkode: f0bbd...889

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

- ts

Klart du også skal stelle neglene dine! 

Sminke burde hverken menn eller kvinne bruke. Uhygienisk og egentlig en form for løgn. 

Anonymkode: 5573f...ea8

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Mye på listen din er en del av hverdagen min i dag, men hva er det med tannleg besøk hver tredje måned? Hallo? Og når skal jeg sove mener du?

Heldigvis er jeg ikke aktuell for deg da jeg både røyke og drikker😁

Skrevet

Herrejesus. Ikke rart du ikke har noe dame. Hvis du forventer det der så kan du heller gjøre det sjæl. Hvem faen gidder å leve opp til alle de forventingene der? Gadd ikke å lese alt en gang for det var så ubeskrivelig tullete. Skulle jeg gått til frisør, fikset negler osv så ofte skulle du gledelig betalt og kjørt meg dit. 

Anonymkode: f6be7...d8e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner at TS har provosert hele femcel gjengen på KG, men mye av det han skriver er noe alle MENNESKER burde gjøre.

Anonymkode: a744f...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Re sengen.

- Dusje hver dag.

- Vær ambisiøs

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

😂 sjelden man ser såpass mye innsats blir lagt i et trolleinnlegg👍🏻

Anonymkode: 81853...88c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner at TS har provosert hele femcel gjengen på KG, men mye av det han skriver er noe alle MENNESKER burde gjøre.

Alle mennesker burde bleke tenna hver tredje måned😁? Noen har sett litt for mye på TV? Vi er heldigvis ikke amerikanere😁

Anonymkode: a324d...f84

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Alle mennesker burde bleke tenna hver tredje måned😁? Noen har sett litt for mye på TV? Vi er heldigvis ikke amerikanere😁

Jeg har bodd i USA i noen år, og har mange Amerikanske venner.

Kjenner absolutt ingen som er noe i nærheten av den lista til TS. 

Åpningsinnlegget er forøvrig trolling på et ok nivå☺️

Anonymkode: 81853...88c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

OK ikke alt på den lista burde folk følge, men mye av det ihvertfall

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.46):

Utseende: 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Re sengen.

- Dusje hver dag.

- Vær ambisiøs

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

Du glemte det siste : Nok selvtillit til ikke å la seg diktere av en mann, hva som er godt nok :)  Men takk for kveldens latter, det skal du ha 😂

Skrevet

Å til tannlegen hver 3. mnd hadde irritert selv tannleger. 

Anonymkode: 73c0b...149

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.53):

- ts

Ikke meg du spør. Men ja det synes jeg. Bruker ikke sminke og bruker ikke uhorvelig mye unødvendig penger på negler , så hvis du mener jeg må det, så kan du jo gjøre det selv, spør du meg. 

Den lista di er dusj, og jeg driter en lang mars i alt som står på den. Og koser meg med egen selvtillit til å være som jeg er. Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å plage beina og ryggen min med høyhelte sko? Stort sett jord og grus å gå på her jeg bor,  så meget upraktisk skotøy generelt. Skulle jeg ha brukt det på jobb hadde jeg ødelagt beina mine, da jeg får vondt nok i joggesko på jobb med mye gåing . Ser ikke et tidspunkt på fritiden uten om fest jeg tenker høye heler er ok

Anonymkode: bc617...7d2

• Liker 1
Skrevet

POV: Du får ikke sove og titter innom KG for litt underholdning - skuffer aldri! 😂

Anonymkode: 895b4...4e9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.57):

Det handler om prioriteringer...

Klart, og ei fornuftig dame prioriterer selvsagt mindre spa og mer sparing.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Å til tannlegen hver 3. mnd hadde irritert selv tannleger. 

Spørs. Jeg har lite spytt i munnen som følge av medisiner og trenger å rense tennene ofte og får hull lettere. 3 mnd er helt innafor spør du meg

Skrevet

Må nesten tipse deg om marokkanske (bortskjemte) damer. Der er det mange kvinner som er villige til å leve etter dette, og som gjør det.

Det disse kvinner derimot ikke gjør er å jobbe og bidra økonomisk. De kan heller ikke gjøre stort i huset, fordi de kan ødelegge sin manikyr, eller frisyre. Når de får barn må svigermor flytte inn nærmest, fordi barn er krevende og stress for dem. Det  vil også være svigermor som lager middag. 

Jeg er gift med en marokkansk mann, kjenner mange kvinner som er som du beskriver (bortsett fra at sex hver dag utgår når det blir barn iallefall, selv om svigermor tar dem), og marokkanske menn som er gift med slike misunner min mann for å ha norsk kvinne, som er oppegående, selvgående og som bidrar både økonomisk og praktisk. 

Likevel, marokkansk bortskjemt kvinne høres ut som noe du ønsker og trenger. Tviler imidlertid på at det over tid er preferanse til veldig mange menn. 

Anonymkode: 4de2b...1d0

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...