imagineme Skrevet 17. februar 2024 #161 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare at denne mannen vil ha «i pose og sekk»- en dame som jobber 100% OG lager mat og varter opp mannen. Samtidig som hun skal bruke tid og penger på dyre behandlinger for utseendet. Anonymkode: cb897...46e Når skjer det? I år 12872 eller noe?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #162 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette er skrevet av en kvinne. Hvis ikke så kan jeg ned hånden på hjertet si at dette er du ganske så alene om. Anonymkode: 6f720...6f1 Det tviler jeg på, alle kvinner vet at man tar Restylane i leppene , botox er for rynkene i pannen/ved øynene. Anonymkode: bb0ae...e08 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #163 Skrevet 18. februar 2024 Mye schletne damer i denne tråden som bør lære seg å lukke munnen og åpne ørene. 😄 Anonymkode: d1be6...f3c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #164 Skrevet 18. februar 2024 On 10/15/2022 at 7:46 PM, AnonymBruker said: Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. Utseende: - Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it - Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. - Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. - Trene hver dag i minst en time. - Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. - Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. - Ha et nytt antrekk hver dag. - Vask håret hver dag. - Shave beina - Bruk høyehæler Mentale helsen: - Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. - Meditere og yoga hver morgen. - Re sengen. - Kjøp ukentlige blomster (ekte) - Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. - Dusje hver dag. - Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. - Ha få, men gode venner. - Vær ambisiøs - Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. - Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. - Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. - Ikke røyk (ALDRI RØYK) - Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. Anonymkode: 80b17...17e Ta vare på kroppen og psyken, heilt einig! Det bør både menn og kvinner. Men eg nektar å klistre på slike lange stygge falske uhygieniske negler, gå med ubehagelig sminke, stygge ryggdrepande høge helar, etc. Fysj. heldigvis mange menn som ikkje likar slikt heller😅 eg syns damer og menn er penere utan slikt:) men folk må få like det dei vil, utan å plage andre for mykje, vi er heldigvis forskjellige, ellers hadde verden vore veldig kjedelig:) Anonymkode: bf329...eb6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #165 Skrevet 18. februar 2024 Gjør stort sett alt på listen bortsett fra sminke(naturlig skjønnhet/utseende er best, billigere og irriterer ikke huden etc), høye hæler og frisør/manikyr hver 3 uke. Er godt gift, og spørr fra tid til annen mannen min om det er noe mer jeg kan gjøre for å piffe opp ting i hans øyne. Syns ikke listen er så crazy egentlig. Anonymkode: e19be...481
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #166 Skrevet 18. februar 2024 -Skrevet av Karl Robert, 59. fra morens kjellerstue. Anonymkode: b6ad0...b42 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #167 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 20.24): Sliter ikke med å få meg noe, jeg har bare veldig høye standarder til hvordan min kvinne skal være. - ts Anonymkode: 80b17...17e Fascinerende at du i det hele tatt klarer å få noe som helst når du ikke en gang mestrer rettskriving. Du virker fullstendig blåst, og jeg tror du delte en aldri så liten fantasti her. Hyggelig med fantasier. Men din beskrivelse av drømmekvinnen vil kanskje gjelde for 0,00001 % av alle kvinner på hele planeten 🤣 Anonymkode: a6a7b...b90 1
knooters Skrevet 18. februar 2024 #168 Skrevet 18. februar 2024 Interessant liste i førstepost, hvor halvparten er lite relevant eller kjennetegn på noe utpreget feminint. Ikke minst må jo denne karen som vil ha en slik kvinne klare å varte opp med et ganske stramt regime selv - inkludert å holde sin egen hud ren og pen, og å ta seg noen løpeturer ute i slapsen for å holde kondisen ved like.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå