Gå til innhold

Slik burde kvinner være. Les

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Gå til frisør hver 6 uke. Klippe håret, kure det, farge det. U name it

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Trene hver dag i minst en time. 

- Bruk diskret sminke. Styr unna løsvipper, botox i leppene. 

- Rens huden daglig. Har du kviser så begynner du på isotretotion. 

- Ha et nytt antrekk hver dag. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Ha selvrespekt. Ikke ligg rundt og vent med sex til dere er kjærester. 

- Meditere og yoga hver morgen. 

- Re sengen.

- Kjøp ukentlige blomster (ekte)

- Ikke drikk alkohol i hverdagen. Og om du drikker, aldri bli full. 

- Dusje hver dag.

- Dra på spa en gang i uka. Ansiktsbehandlinger, massasje. 

- Ha få, men gode venner. 

- Vær ambisiøs

- Ha en jobb. Ingen mann vil ha en dame som går hjemme hele dagen. 

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

- Ha sex hver dag med partneren. Slik knytter man seg til hverandre. 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

Anonymkode: 80b17...17e

😂🤡

Endret av Curiousine
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann humrer jeg godt over denne lista fra en mann som tydeligvis kjeder seg. 

Hva i allverden er egentlig franske negler? 

Anonymkode: cc73d...1b3

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette og jobb har jeg faktisk ikke tid til. Og lønna hadde omtrent utelukkende gått til behandlinger, så jeg måtte bodd i ei pappeske.

Anonymkode: 86c37...75e

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg mener at alle kvinner må jobbe med sin selvrespekt og verdi. Ta vare på sitt eget utseende, ikke seg full, ikke ligge rundt, ha en jobb, ha venner og hobbier. Her har jeg laget en liten liste til dere kvinner som kan gi dere en god pekepinn på hvordan du skal være så du sikrer deg drømmemannen. 

Utseende: 

- Fiks neglene i salong hver 3 uke. Både hender og føtter. Ikke for lange, og styr unna tacky farger. Franske negler vil alltid være tidløs. Eller rød og burgundy. Ingen andre farger. 

- Gå til tannlegen hver 3 måned og sjekke tannhelsen din. Rens dem og spør om tannbleking. Et fint smil gjør hele ansiktet finere. 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Re sengen.

- Dusje hver dag.

- Vær ambisiøs

- Lage middag for mannen og varte han opp. Slik setter han pris på og holder liv i forholdet. 

- Gifte deg. Et forhold er ikke bra hvis man ikke gifter seg, og som ektefeller har man flere rettigheter. 

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Skulle ønske flere kvinner levde etter dette jeg har skrevet ned. Alle kvinner i dag er så maskuline. Synd det er så få feminine classy kvinner i dag. 

Hvordan skal man ha tid til en jobb eller mann/kjærestecmed den livsstilen der? Temnelig virkelighetsfjernt.😅😅😅😅Lykke til da, håper du finner ei dame som er sånn.

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Hahah skal si du er oppdatert på hva kvinner burde gjøre, botox i leppene? Det er ingen som tar botox i leppene da dette er nervegift og vil da numme muskelen der.

du vet som etter en tannlege time? Sexy! 🙄 

Anonymkode: c34bb...ff7

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hahah skal si du er oppdatert på hva kvinner burde gjøre, botox i leppene? Det er ingen som tar botox i leppene da dette er nervegift og vil da numme muskelen der.

En ting til, om jeg vil ha rosa eller grønn neglelakk så har det ingenting med en mann å gjøre!  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

+ å vaske håret hver dag ødelegger håret ;) 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette og jobb har jeg faktisk ikke tid til. Og lønna hadde omtrent utelukkende gått til behandlinger, så jeg måtte bodd i ei pappeske.

Anonymkode: 86c37...75e

Eventuelt tjent mer penger.

Anonymkode: 7b63e...41a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS synes det er classy med numne lepper.

Anonymkode: bfe66...d60

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
12 minutter siden, DundreMilfin said:

Tannlege hver tredje måned er ikke anbefalt av tannleger 😅

Men helt seriøst, og jeg tuller ikke:

Jeg hadde ELSKET spa&hudpleie ofte, manikyr/pedikyr hver tredje uke samt hyppige frisørtimer.

Betaler du eller?

Regningen blir ca sånn her 1 gang i mnd for deg:

- Hudbehandling: ca 2500

- Negler (shellack og fjerning): 1700 kr

- Frisør: 1900 for farging av ettervekst og klipp - innimellom koster balayagen deg ca 3-5tusen. 

- Treningsavgift: 800 kr

- Pen sminke: ca 1000 kr mnd

- Variert garderobe med classy undertøy: ca 5000 kr i mnd

Tja. Jeg anslår ca 14.000 kr i mnd på diverse - innimellom 20.000 kr.

Vippser du eller? 😇

Trådstarter mener selvsagt at kvinner skal betale selv.

"Ha en jobb" var jo ett av punktene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som mann humrer jeg godt over denne lista fra en mann som tydeligvis kjeder seg. 

Hva i allverden er egentlig franske negler? 

Anonymkode: cc73d...1b3

Fransk manikyr er en naturlig looking greie hvor hoveddelen av neglen er lyyys rosa/blank mens randen av neglen er hvit. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Utseende: 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Re sengen.

- Dusje hver dag.

- Vær ambisiøs

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

virkelig?

En slik kvinne vil:

1. Være veldig travel og ha liten tid til å ha noe med deg eller andre menn å gjøre.

2. Være veldig selvsentrert og bruke all sin tid på sitt eget utseende, velvære og sine drømmer (inkludert karriere).

3. Være veldig krevende i forhold til mannens utseende og økonomi. En eventuell mann i livet hennes må være i god form og upåklagelig pent kledd til en hver tid. Og holde seg unna alkohol og røyk.

4. kreve en mann som enten tjener MYE og finansierer livsstilen og vanene hennes, eller som kan være hjemmeværende mens hun bruker all sin tid på seg selv. En slik kvinne vil ikke kunne varte opp mannen sin, da hun er alt for travel og opptatt med seg og sitt.

5. Ikke ha overskudd eller lyst til å ha sex hver dag. En kjappis på badet mens hun pusser tennene kan muligens snikes inn, men da før hun styler håret ellers er hele dagen ødelagt og det blir enda lengre til neste runde med sex. Og man kan ikke forvente entusiastisk sex.

6. Mest sannsynlig være singel, da hun har evig nok med seg selv og heller vil bruke tiden hun har til overs til å ha sex med ulike menn uten noen forpliktelser. Og i tillegg kun ha seg selv å rydde og vaske etter hjemme.

En vakker, ambisiøs kvinne som bruker så mye tid og penger på eget utseende, gidder ikke ha en mann å "varte opp" og ha pliktsex med hver dag. Du er rimelig naiv hvis du innbiller deg dette ;)

Anonymkode: 4a1fb...553

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke tid til jobb, skal jo holde liv i alle salongene rundtomkring 😅

Kan jobbe som influencer da, ta bilde av resultatet?

TS lønner? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS synes det er classy med numne lepper.

TS virker litt nummen i hodet! :ler:

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

virkelig?

En slik kvinne vil:

1. Være veldig travel og ha liten tid til å ha noe med deg eller andre menn å gjøre.

2. Være veldig selvsentrert og bruke all sin tid på sitt eget utseende, velvære og sine drømmer (inkludert karriere).

3. Være veldig krevende i forhold til mannens utseende og økonomi. En eventuell mann i livet hennes må være i god form og upåklagelig pent kledd til en hver tid. Og holde seg unna alkohol og røyk.

4. kreve en mann som enten tjener MYE og finansierer livsstilen og vanene hennes, eller som kan være hjemmeværende mens hun bruker all sin tid på seg selv. En slik kvinne vil ikke kunne varte opp mannen sin, da hun er alt for travel og opptatt med seg og sitt.

5. Ikke ha overskudd eller lyst til å ha sex hver dag. En kjappis på badet mens hun pusser tennene kan muligens snikes inn, men da før hun styler håret ellers er hele dagen ødelagt og det blir enda lengre til neste runde med sex. Og man kan ikke forvente entusiastisk sex.

6. Mest sannsynlig være singel, da hun har evig nok med seg selv og heller vil bruke tiden hun har til overs til å ha sex med ulike menn uten noen forpliktelser. Og i tillegg kun ha seg selv å rydde og vaske etter hjemme.

En vakker, ambisiøs kvinne som bruker så mye tid og penger på eget utseende, gidder ikke ha en mann å "varte opp" og ha pliktsex med hver dag. Du er rimelig naiv hvis du innbiller deg dette ;)

Det er i alle fall ikke tid eller plass til noen barn i det livet der. Menmen, ikke sikkert TS ønsker barn.

Anonymkode: c9ee6...d5c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Gå rundt å være classy? Vil heller ha litt glede og galskap. Livet skal leves..

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg er mann. Skal jeg begynne å ordne negler og bruke sminke mener du??

- ts

Jeg er mann. Bruker tidvis sminke og har lange negler. Gjør igrunnen mye av det du ramser opp, Jeg har kapret drømmekvinnen. Tenker at man gjør som man selv vil. 

Anonymkode: dfdfe...b54

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

TS: Siden det er du som sliter med å få deg noen, så er det nok du som må gjennom alt det der slik at du kan kapre drømmekvinnen.

Sliter ikke med å få meg noe, jeg har bare veldig høye standarder til hvordan min kvinne skal være. 

- ts

• Hjerte 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må bli en skikkelig karrierejobb det da for å tjene nok og være ambisiøs, og så går det med mengder av tid til å se smashing ut; trene, meditere, bedrive yoga, ha hobbier og venner. Da blir det ingen tid til å varte opp noen.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Utseende: 

- Vask håret hver dag.

- Shave beina 

- Bruk høyehæler

Mentale helsen:

- Re sengen.

- Dusje hver dag.

- Vær ambisiøs

- Ikke røyk (ALDRI RØYK) 

Kan man ikke ha selvrespekt uten å bruke masse penger på utseendet? 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...