Gå til innhold

Greit for en på 35 å prøve seg på jenter i starten av tyveårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis du ønsker så unge jenter så sier det kanskje litt om ditt eget nivå 

 

Anonymkode: f7283...03c

Menn tenker helt motsatt enn kvinner. Vi vil ikke ha et "satt" kjedelig forhold der man sitter å diskuterer verdensproblemer, politikk og fokus på A4 livet. Vi ønsker å ha det gøy, lekent og lite høytidelig. 

Et forhold skal være et fristed for lek og morro. Alt annet seriøse greier får man gjennom jobb og sosialt ellers. Hadde flere kvinner skjønt dette så hadde kanskje ikke fasinasjonen for yngre kvinner vært så stor. De er mere lekne og eventyrlystne rett og slett.

Anonymkode: b2b88...b5f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med mye eldre menn da jeg var ung og nå er jeg sammen med yngre menn når jeg selv er blitt eldre. Så ja, du kan prøve deg , men godta et nei. 

Anonymkode: 4c684...843

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 8.40):

Nei. Du tror ikke det. Du håper/ønsker det :) 

Anonymkode: 2ebb1...ffd

Jeg er 19 å tenkte dette når en mann på 32 prøvde seg på meg når jeg var 18. Han hadde barn og hus og jeg gikk fortsatt på vidergående uten lappen.

Anonymkode: 57f78...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel ann for menn på 35 å flørte når ei ung kvinne kaster lange blikk etter menn som er eldre, det er nok greit vil de fleste si. Derimot når en "eldre" mann ensidig tar initiativ og litt for aktivt prøver seg på ei veldig mye yngre kvinne, blir han en "gammel gris" og #meeto gjengen roper høyt. 

Moralen er vel at når flørting blir tosidig er alle typer forhold innafor. Det har vel egentlig ikke alder så mye å si. Voksne mennesker med gjensidig begjær er jo bare bra. Menn og kvinner som ikke gir seg når de blir avvist blir helt feil og plagsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Mann1977 said:

Det går vel ann for menn på 35 å flørte når ei ung kvinne kaster lange blikk etter menn som er eldre, det er nok greit vil de fleste si. Derimot når en "eldre" mann ensidig tar initiativ og litt for aktivt prøver seg på ei veldig mye yngre kvinne, blir han en "gammel gris" og #meeto gjengen roper høyt. 

Moralen er vel at når flørting blir tosidig er alle typer forhold innafor. Det har vel egentlig ikke alder så mye å si. Voksne mennesker med gjensidig begjær er jo bare bra. Menn og kvinner som ikke gir seg når de blir avvist blir helt feil og plagsomme.

Om han er gammel gris eller ikke kommer utelukkende ann på om han er attraktiv eller ikke. Er du en høystatus utseendemessig attraktiv mann på 35 så kan du ligge med hvem du vil. Også de på 18! Er du derimot elektriker med pæreform som har mistet håret så er det bare å glemme.

Anonymkode: 58b29...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om han er gammel gris eller ikke kommer utelukkende ann på om han er attraktiv eller ikke. Er du en høystatus utseendemessig attraktiv mann på 35 så kan du ligge med hvem du vil. Også de på 18! Er du derimot elektriker med pæreform som har mistet håret så er det bare å glemme.

Anonymkode: 58b29...f57

Også de på 18? Mann eller kvinne som skriver dette? 

18 blir uansett for ungt. Tenker 23 må bli nedre grense. Kanskje 22.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt. Jeg har nesten kun gode erfaringer med dem. Ting går mer naturlig, - et helt annet energinivå og livsglede

Anonymkode: bd785...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 9.22):

Om han er gammel gris eller ikke kommer utelukkende ann på om han er attraktiv eller ikke. Er du en høystatus utseendemessig attraktiv mann på 35 så kan du ligge med hvem du vil. Også de på 18! Er du derimot elektriker med pæreform som har mistet håret så er det bare å glemme.

Anonymkode: 58b29...f57

Hva er best, en veltrent advokat med pæreform eller en veltrent élektriker meg maskulint utseende? Tror vel strengt tatt yrke har veldig mye å si, mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann1977 skrev (3 timer siden):

Hva er best, en veltrent advokat med pæreform eller en veltrent élektriker meg maskulint utseende? Tror vel strengt tatt yrke har veldig mye å si, mulig jeg tar feil.

En veltrent elektriker selvsagt. Hvem vil ha en pæreformet mann? Penger har jeg selv.

Anonymkode: 4c684...843

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 17.26):

Tenkte du det samme når du var 22? Hvor går grensen da? Kunne du gått høyere enn 35?

 

Anonymkode: 86449...fc4

Når jeg var 22 lå jeg med en på 40, så ja😅

Anonymkode: 4a4c3...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke du ser mye mer yngre ut enn kanskje 29-30? det med at du ser ut som en 22 åring tviler jeg sterkt på

bare fordi de jentene svarer deg høflig betyr ikke de er positive til at du skal ta neste steget

du er 35 og de damene har et hav adv menn å velge mellom. du kaster bort tiden din. du er singel sier du? ja da burde du date seriøst noen år til eller kanskje nå er du ute av dating for godt

Anonymkode: a778b...670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 10.02):

Jeg synes det er merkelig om du ikke har utvikla deg mer enn som så. Greit nok at de kan være pene å se på, men kvinner under 25 er umodne. 

Anonymkode: bfa07...4f4

Det er godt at vi har modne Kim Kardashian som fyller 42 år neste måned. Hun har 330.000.000 følgere på IG, og ingen av de følgere er damer over 25 år, selvfølgelig. 😂

/ Sarcasm 

Herregud hva folk skal mase om og bestemme over når det gjelder alder. La nå folk ha det gøy, så lenge de er juridisk voksne, for fanken. 

Det er ikke noe problem å være med en kvinne i den alderen. Husk at til tross for at flertallet av forhold ikke har stor aldersforskjell, så går de likevel ned i dass, veldig mange av de. 

Jeg sier bare lykke til, til den som tror at noen i det hele tatt i dag (uansett hvilken alder de er i dag) vil få til et forhold til å vare de neste 35 - 40 år, altså frem til år 2057 - 2062. "Lykke til" til det paret i dagens forbrukersamfunn der man bytter hverandre som om kjærester skulle vært sokker med hull i.

Så la nå folk finne hverandre av ulike grunner, uansett alder. 

Anonymkode: a3e9c...7a0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er godt at vi har modne Kim Kardashian som fyller 42 år neste måned. Hun har 330.000.000 følgere på IG, og ingen av de følgere er damer over 25 år, selvfølgelig. 😂

/ Sarcasm 

Herregud hva folk skal mase om og bestemme over når det gjelder alder. La nå folk ha det gøy, så lenge de er juridisk voksne, for fanken. 

Det er ikke noe problem å være med en kvinne i den alderen. Husk at til tross for at flertallet av forhold ikke har stor aldersforskjell, så går de likevel ned i dass, veldig mange av de. 

Jeg sier bare lykke til, til den som tror at noen i det hele tatt i dag (uansett hvilken alder de er i dag) vil få til et forhold til å vare de neste 35 - 40 år, altså frem til år 2057 - 2062. "Lykke til" til det paret i dagens forbrukersamfunn der man bytter hverandre som om kjærester skulle vært sokker med hull i.

Så la nå folk finne hverandre av ulike grunner, uansett alder. 

Anonymkode: a3e9c...7a0

det er godt argument, du tar frem noe interessant her. husker noe lingnende når det gjaldt meg og mine venninner, samt søsteren min. var 20 og likte en på 27. vi likte hverandre veldig godt og holdt i et år eller noe, føltes helt himmelsk og at vi var soulmates, men så kom tanken med at han var for gammel, har siden vært i fem forskjellige forhold og er nå 28 og singel. når jeg tenker på det så angrer jeg på den tiden jeg mistet og ikke være sammen med han.

det gjør fortsatt vondt. nå tror han "veltrente" 35 åringer ikke snakker om ekstrem emosjonell tilknyttet tror det er mer pupp og kropp og behovet for å føle seg i samme båt som de yngre.

Anonymkode: a778b...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 23 og tenker at det er jo «innafor», men samtidig absolutt ikke noe for meg. Jeg vil helst slippe å være i et forhold med en person som er skilt (!!!) med en exkone og masse masse baggasje. Jeg er helt i starten av karriere, opplevelser, ja, livet i sin helhet. Det vil jeg heller dele med en som har samme utgangspunkt som meg, hvor vi er på sammen nivå. Jeg blir også skeptisk når menn ønsker såååå mye yngre kvinner, da lurer jeg på hva som er så galt med dem at ingen andre har villet ha de enda.. litt som den rustne bilen i butikken som alle andre går rett forbi, den frister jo ikke meg så veldig. Jeg drømmer også om å gjøre en ganske stor karriere og at mannen min gjør det samme, litt barnslig kanskje men jeg ønsker at vi er et «power couple» og det tror jeg ikke er oppnåelig med en skilt 35 år gammel mann. Men sånn for er ligg hvis jeg var desperat og kjeda meg og du så sånn passe ok ut - kanskje? 

Anonymkode: f56b9...872

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til, jeg ønsker 1-2 barn. Det vil du være alt for gammel til å kunne gi meg så bare der er du utelukket dessverre siden jeg planlegger barn om ca 7 år. Da vil du være 43 og helt uaktuell. 

Anonymkode: f56b9...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vel, jeg er 23 og tenker at det er jo «innafor», men samtidig absolutt ikke noe for meg. Jeg vil helst slippe å være i et forhold med en person som er skilt (!!!) med en exkone og masse masse baggasje. Jeg er helt i starten av karriere, opplevelser, ja, livet i sin helhet. Det vil jeg heller dele med en som har samme utgangspunkt som meg, hvor vi er på sammen nivå. Jeg blir også skeptisk når menn ønsker såååå mye yngre kvinner, da lurer jeg på hva som er så galt med dem at ingen andre har villet ha de enda.. litt som den rustne bilen i butikken som alle andre går rett forbi, den frister jo ikke meg så veldig. Jeg drømmer også om å gjøre en ganske stor karriere og at mannen min gjør det samme, litt barnslig kanskje men jeg ønsker at vi er et «power couple» og det tror jeg ikke er oppnåelig med en skilt 35 år gammel mann. Men sånn for er ligg hvis jeg var desperat og kjeda meg og du så sånn passe ok ut - kanskje? 

Anonymkode: f56b9...872

mennesker rustner ikke som biler da. når du snakker om rust så rustner kvinner langt raskere enn det menn gjør. la oss si du som 23 åring etter ute etter en kjekk kar på 23. det er hvis ikke han dater ei på 22. og dere ble 30 eller 40 år sammen. så ser du mer utslitt enn det han gjør. også kan det være at han er på toppen i karrier og økonomisk så han som 30 kan få ei på 25, men hva skjer med deg da som en 30 åring? 

enten kaste tiden de bort på yngre menn midlertidig som ingen vil ha eller så må du date opp til 10-12 år. og med barn, oi da er det enda verre. i lengden er dating og forhold komplisert. 

Anonymkode: a778b...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og en ting til, jeg ønsker 1-2 barn. Det vil du være alt for gammel til å kunne gi meg så bare der er du utelukket dessverre siden jeg planlegger barn om ca 7 år. Da vil du være 43 og helt uaktuell. 

Anonymkode: f56b9...872

da er du 30. tror du er uaktuell for selv menn i 30 årene

Anonymkode: a778b...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

mennesker rustner ikke som biler da. når du snakker om rust så rustner kvinner langt raskere enn det menn gjør. la oss si du som 23 åring etter ute etter en kjekk kar på 23. det er hvis ikke han dater ei på 22. og dere ble 30 eller 40 år sammen. så ser du mer utslitt enn det han gjør. også kan det være at han er på toppen i karrier og økonomisk så han som 30 kan få ei på 25, men hva skjer med deg da som en 30 åring? 

enten kaste tiden de bort på yngre menn midlertidig som ingen vil ha eller så må du date opp til 10-12 år. og med barn, oi da er det enda verre. i lengden er dating og forhold komplisert. 

Anonymkode: a778b...670

Åpenbart ble du litt fornærmet at det jeg skrev, det er synd. Jeg skrev aldri at eldre menn ikke var like bra/fine/attraktive for kvinner på egen alder men for meg så vil selvsagt en mann som er 12 år eldre være for gammel. Og nei, kvinner eldes ikke dårligere enn menn. Jeg ser jo moren min og hennes venninner, og kvinner generelt i dag. Har du i det hele tatt Instagram? Kvinner holder seg fantastisk godt i dag, mens andelen ufrivillige single barnløse menn bare øker…. 

Anonymkode: f56b9...872

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang!!!!!!! Hvorfor diskuterer dere ALLTID som om det er snakk om å innlede langvarig forhold? Det er jo ca ALDRI å foretrekke. Og overhodet ikke scenarioet her. 
 

Det er helt innafor å ligge med damer uansett alder så lenge man ikke bryter loven og de attraksjonen er gjensidig. 
 

Som alltid bunner jo disse trådene bare ut i at det sitter en haug med grinete eldre kvinner her å langer ut mot menn fordi de er bitre over at de selv ikke er ung og i tjueårene lengre eller noensinne har vært attraktiv for menn.

Anonymkode: 58b29...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...