Gå til innhold

Greit for en på 35 å prøve seg på jenter i starten av tyveårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del har jeg mye mere draget på jenter på 20 år i 30 årene enn når jeg var 20 selv. Menn peaker rundt 35 og jenter når de er 20, så det er en perfekt match sånn sett. Men for min del liker jeg også å ha samtaler med personen, og da blir folk på 20 år for umodne for min smak. 

Anonymkode: b2b88...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måten dette innlegget er skrevet på; creepy! Rødt flagg! Nei, nei, nei!!!

Nå er jeg ikke lengre i den aldersgruppen, men føler som jeg gjorde da, at det å få «oppmerksomhet» fra en mye eldre mann er ekkelt, og det aller siste jeg ønsker.

Om oppmerksomheten du gir disse, er som resultat etter at de har gitt utrykk for at de ønsker oppmerksomhet er en ting, men synes ikke du skal sette unge jenter i den situasjonen. Det er ukomfortabelt og man kan i mange situasjoner bli redd og følt seg presset til å være med på noe man ikke ønsker.

Vet ikke om du er klar over hvor skummelt det er å være dame i 2022.

Anonymkode: 423c0...19c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/28/2022 at 6:45 PM, AnonymBruker said:

At bunnslam på OkCupid vil ha ungjenter er da ikke overraskende? 

Anonymkode: c76eb...326

Jeg var en periode der, alder da 40 år og så ung ut visstnok. Fikk innboksen full første dagen og mange henvendelser på om jeg virkelig var 40. Fra gutter/menn på 20-29 og fra 35-70(!) år. Menn med og uten barn og hele røkla fra høyde 120-200 cm, og i alle tenkelige fasonger og størrelser ellers. 

For meg startet det da jeg var rundt 14 år og menn på 20+ begynte å se og flørte. Det er jo noen jenter som liker sånt, men jeg gjorde det ikke. Det var ytterst få jevnaldrende for min del, ellers bare mye eldre folk. Jeg syntes slettes ikke det var gøy som 18 åring å bli glodd på av gubber på da over 30. Jeg likte ikke som 25 åring å bli stirret på og befølt av noen gifte menn i 50-årene på et dansegulv heller. 

Hvorfor tror menn som er 10-15 år eldre at alle jenter liker dette? Kan dere ikke kroppsspråk? 

Anonymkode: 27c4e...dfd

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Deilig :) 

Noe må du vel ha merket til alderen? Han hadde vel mer erfaring og selvtillit enn jevnaldrende gutter?

Regner med de fleste 22-åringer ikke er spesielt interesserte i så gamle menn.

Anonymkode: 86449...fc4

Joda, han hadde helt klart mye selvtillit, og sikkert mer erfaring enn jevnaldrende menn. Men jeg har hatt bra sex med yngre menn også😄

Nei det kan godt hende at det ikke er en vanlig interesse, men for meg er det det😅

Anonymkode: 4a4c3...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 10.12):

mennesker rustner ikke som biler da. når du snakker om rust så rustner kvinner langt raskere enn det menn gjør. la oss si du som 23 åring etter ute etter en kjekk kar på 23. det er hvis ikke han dater ei på 22. og dere ble 30 eller 40 år sammen. så ser du mer utslitt enn det han gjør. også kan det være at han er på toppen i karrier og økonomisk så han som 30 kan få ei på 25, men hva skjer med deg da som en 30 åring? 

enten kaste tiden de bort på yngre menn midlertidig som ingen vil ha eller så må du date opp til 10-12 år. og med barn, oi da er det enda verre. i lengden er dating og forhold komplisert. 

Anonymkode: a778b...670

Åh hold kjeft detter er feil. I de fleste tilfeller så har alltid kvinnen sett bedre ut en mannen. Husker når jeg gikk på skolen så såg alltid mødrene bedre ut en fedrene.  De fleste menn mistet hår og blir feit med alderen….
 

00209AA6-2F07-46CF-B899-282A0393CB4E.jpeg

C1E58B70-FC41-43EA-B4A4-96DFFDC8CE92.jpeg

Anonymkode: 57f78...71c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Åh hold kjeft detter er feil. I de fleste tilfeller så har alltid kvinnen sett bedre ut en mannen. Husker når jeg gikk på skolen så såg alltid mødrene bedre ut en fedrene.  De fleste menn mistet hår og blir feit med alderen….
 

00209AA6-2F07-46CF-B899-282A0393CB4E.jpeg

C1E58B70-FC41-43EA-B4A4-96DFFDC8CE92.jpeg

Anonymkode: 57f78...71c

Min erfaring også at kvinner holder seg best. De tar bedre vare på seg selv og gjør det beste ut av alderen, mens menn bare lar det suse og gå. Det er flest menn som er overvektige også på den alderen.

Anonymkode: 4c684...843

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring også at kvinner holder seg best. De tar bedre vare på seg selv og gjør det beste ut av alderen, mens menn bare lar det suse og gå. Det er flest menn som er overvektige også på den alderen.

Anonymkode: 4c684...843

Det er IKKE min erfaring. Vi må tydeligvis bo i forskjellige byer eller henge i forskjellige kretser. Damer overkompenserer med sminke for å prøve å se yngre ut. Har du sett ei gjennomsnittlig dame på 35-50 år UTEN sminke og stash? Hadde en mann brukt sminke og brukt like mye tid på velvære og styling som damer så hadde menn overgått alle damer. Alle har jo våknet opp til damer dagen derpå. Hun var ikke like pen da, når mascara og sminken er gnidd utover ansiktet. Menn flest ser langt bedre ut uten noen form for faking.

Anonymkode: b2b88...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er IKKE min erfaring. Vi må tydeligvis bo i forskjellige byer eller henge i forskjellige kretser. Damer overkompenserer med sminke for å prøve å se yngre ut. Har du sett ei gjennomsnittlig dame på 35-50 år UTEN sminke og stash? Hadde en mann brukt sminke og brukt like mye tid på velvære og styling som damer så hadde menn overgått alle damer. Alle har jo våknet opp til damer dagen derpå. Hun var ikke like pen da, når mascara og sminken er gnidd utover ansiktet. Menn flest ser langt bedre ut uten noen form for faking.

Anonymkode: b2b88...b5f

Dere menn sier dette for dere går utifra Brad Pitt. Synest fortsatt Angelina Jolie så bedre ut en han og de er rundt samme alder.

Anonymkode: 57f78...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte nylig 36 år og er håpløst forelsket i ei på 23 år. Og har vært det i over et år.

Anonymkode: ffce3...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere menn sier dette for dere går utifra Brad Pitt. Synest fortsatt Angelina Jolie så bedre ut en han og de er rundt samme alder.

Anonymkode: 57f78...71c

Syns de var rimelig jevnbyrdige utseendemessig. Ta bort all sminken og fillerne til Angelina, så når hun ikke Brad til kneene engang😜

Anonymkode: b2b88...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vekk ansiktshåret til Brad Pitt og kjakene hans henger til knærne! 😜 

Huden hans har masse skader, ser ut som lær. Han har IKKE eldes bra. Ser tydelig herja ut.

Anonymkode: 222a9...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Syns de var rimelig jevnbyrdige utseendemessig. Ta bort all sminken og fillerne til Angelina, så når hun ikke Brad til kneene engang😜

Anonymkode: b2b88...b5f

Han har fikset på mye selv, herregud tror du hele han er ekte haha. Kvinner holder seg mye bedre enn menn generelt.

Anonymkode: 4c684...843

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns de var rimelig jevnbyrdige utseendemessig. Ta bort all sminken og fillerne til Angelina, så når hun ikke Brad til kneene engang😜

Anonymkode: b2b88...b5f

Angelina bruker ikke mye sminke engang.. og du tror ikke Brad har fikset på seg selv å tatt bort litt rynker?87538BA5-DD0C-4B5C-9D7F-4FFCD64DDBC4.thumb.jpeg.646b125097192a53f6d30e15e44b9978.jpeg

Anonymkode: 57f78...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns de var rimelig jevnbyrdige utseendemessig. Ta bort all sminken og fillerne til Angelina, så når hun ikke Brad til kneene engang😜

Anonymkode: b2b88...b5f

Her kan du f.eks se at han har tatt fillers i øvre delen av panna.DF157871-7FF3-416C-B65E-C5916CB494EC.jpeg.79396b7366052c10579c571e16136ce9.jpeg

Anonymkode: 57f78...71c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns de var rimelig jevnbyrdige utseendemessig. Ta bort all sminken og fillerne til Angelina, så når hun ikke Brad til kneene engang😜

Anonymkode: b2b88...b5f

Angelina Jolie er den peneste dama jeg noen gang har sett mens Brad Pitt e langt i fra den kjekkeste mannen jeg har sett. Han e divisjoner under. Kan sammenligne unge Johnny Depp og Angelina de er på samme nivå. Å leppene til Angelina Jolie er 100% ekte i forhold til jentene nå idag. 

Anonymkode: 57f78...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...