Gå til innhold

Greit for en på 35 å prøve seg på jenter i starten av tyveårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

Tenker du et forhold så mener jeg det blir lit feil, men er du ærlig så er det lovlig å kontakte dem og si hva du tenker

Endret av feliek54
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Anonymkode: 86449...fc4

Anonymkode: 9b8b3...7ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: 9b8b3...7ae

Hehe. Skulle være en spøk. Poenget er at mine preferanser ikke har endret seg veldig mye, men at jeg har blitt eldre. Og at jeg fortsatt synes jenter rundt 22-25 er attraktive. 

Anonymkode: 86449...fc4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet ikke menn som var 35 år før jeg var bikket 25 år selv. Det alene er jo 10 år. En mann på 35 år har fort bagasje som unger og ditto. Og det er ikke alltid like chill å deale med for ei under 25 år 😂

Men ja, det var min preferanse. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør jo selvsagt hva du vil og det gjør de også, men må si at jeg synes det er noe litt besynderlig med menn på 35+ som har en preferanse for kvinner mellom 22-25. Bare det at du kaller dem jenter gjør meg litt skeptisk.

Men nå er dette etter mange års erfaring med menn i ulike aldersgrupper. Hadde du spurt meg som 22-åring hadde jeg ikke vært så kategorisk. Da opplevdes det ofte smigrende når eldre menn prøvde seg.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

Det er helt greit❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe. Skulle være en spøk. Poenget er at mine preferanser ikke har endret seg veldig mye, men at jeg har blitt eldre. Og at jeg fortsatt synes jenter rundt 22-25 er attraktive. 

Anonymkode: 86449...fc4

Du har ikke utviklet deg mye mener du?

Anonymkode: 4552a...8da

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste jenter i begynnelsen av 20-årene vil stille spørsmål ved hvorfor man ikke finner seg noen på sin egen alder. Nå er jeg 27, så jeg faller vel utenfor din interessesfære, men jeg blir alltid skeptisk når menn ikke finner damer på egen alder interessante og anser det som et stort rødt flagg både for engangseventyr og forhold. Men her er vi alle forskjellige - noen syntes sikkert det er spennende med aldersforskjellen også 😊 

Anonymkode: a1d4a...315

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ekle vibber av hele innlegget. Det er noe grunnleggende galt med mennesker som eldes uten at preferansene gjør det. At du kaller dem "jenter" er bare toppen av kransekaka. 

Anonymkode: c76eb...326

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

Ikke noe galt i det? Men hva er galt med kvinner på din alder? Er selv kvinne, 31, men mannen min er 22. :)  

Anonymkode: 17b01...16f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns det blir feil og ekkelt. I starten av tjueåren er ikke engang hjernen ferdig utviklet og heller ikke den emosjonelle intelligensen. Og når du er 35 er du godt voksen og bare fem år unna middelaldrende.. Dere er på helt forskjellig sted i livet og disse jentene er ikke engang voksne.

Du kan gå ned til 27-28 år hvis du tilfeldigvis klikker godt med noen men å bevisst jakte etter jenter på den alderen og yngre er ganske turnoff (det syntes jeg som 22, 26, og nå som 33). Når jeg var ung var det pervo og desperat, litt slu så jeg på sånne menn... Nå tenker jeg det viser dårlige holdninger 

Når du blir 40 kan du gå ti år ned, men ikke når du er 35. Det blir for stort sprik 

Anonymkode: fc9ac...111

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn over 25 var urgamle da jeg var 20. Husker at jeg syntes broren til min jevnaldrende kjæreste var så gammel og hadde så lite på stell, han var ikke gift engang, og bare leide leilighet 😅 Men har også ei venninne som ble sammen med en mye eldre mann, og de giftet seg og fikk barn. Merket aldersforskjellen egentlig bedre da vi ble eldre og var i slutten av 30-årene, for da var mannen blitt gråhåret og hadde eldes mer synlig.

Anonymkode: 01896...212

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke innafor. Dere er på vidt forskjellige steder aldersmessig og intelligens-messig.

Endret av Embla Othea
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt at stor aldersforskjell begge veier ikke er innafor. Så sitter jeg her nå da, og er 40. Og dater en på 30. så moralen er vel at alder ikke er så viktig, men kjemi og hvor man er i livet..

Anonymkode: 50681...2b9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror de fleste jenter i begynnelsen av 20-årene vil stille spørsmål ved hvorfor man ikke finner seg noen på sin egen alder. Nå er jeg 27, så jeg faller vel utenfor din interessesfære, men jeg blir alltid skeptisk når menn ikke finner damer på egen alder interessante og anser det som et stort rødt flagg både for engangseventyr og forhold. Men her er vi alle forskjellige - noen syntes sikkert det er spennende med aldersforskjellen også 😊 

Anonymkode: a1d4a...315

Nei. Du tror ikke det. Du håper/ønsker det :) 

Anonymkode: 2ebb1...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...