Gå til innhold

Greit for en på 35 å prøve seg på jenter i starten av tyveårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en tulleformel for creepy-grensa:

Din alder/2 + 7.

35/2+7 = 24.5

Det vil si at du er creepy hvis du går for kvinner under 24.5.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har alltid tenkt at stor aldersforskjell begge veier ikke er innafor. Så sitter jeg her nå da, og er 40. Og dater en på 30. så moralen er vel at alder ikke er så viktig, men kjemi og hvor man er i livet..

Anonymkode: 50681...2b9

Stor forskjell.

Hjernen utvikles til man er rundt 25. Når man er 30 har man rukket å være voksen noen år, man har mest sannsynlig både jobbet og studert, bodd for seg selv i noen år etc etc.

40 og 30 er absolutt ikke det samme som 30 og 20.

Anonymkode: c264f...92e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et fritt land, du bestemmer selv hvem du vil prøve deg på. Men om det kommer noe ut av det er en annen sak. Jeg har selv vært i den alderen, verken jeg eller venninnene mine var interesserte i menn på over 30. De var eldgamle, bare tanken på at de hadde sex var for mye.

Anonymkode: 87944...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

Mei, kum hvis hun prøver seg. Noe av det kjipeste ved å være rundt 20 pluss minus var alle gamlingene som alltid skulle prøve seg. Ville gitt mye for å være i fred for dem.

Anonymkode: c5dc1...288

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke hindrer henne i å kose seg, feste og utfolde som som mange 20-åringer gjør. Hvis du ikke trer din satte livsstil over hennes hode. Om du klarer å la være å være belærende og bruke din mye mer voksne alder til manipulere frem din ønsker, og evt trykke henne ned, for hun ikke samme evner til å argumentere mot deg. Når jeg hører studentvenner i tidlig 20-årene prater sammen med hverandre må jeg smile litt for meg selv over hvor "teite" de høres ut, vel vitende om at jeg var like keitete og barnslig for ca bare 10 år siden 🤭

Anonymkode: cbf03...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er merkelig om du ikke har utvikla deg mer enn som så. Greit nok at de kan være pene å se på, men kvinner under 25 er umodne. Jeg synes det er veldig turn-off, og oppfatter stort sett at kvinner må være 28-29 før vi er sånn noenlunde på samme nivå. Jeg er selv 34. Møtte en gjeng på rundt 22 for et par år siden som skulle ut på byen, og følte jeg kunne vært faren deres og ble brydd av at de tok kontakt.

Anonymkode: bfa07...4f4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker så unge jenter så sier det kanskje litt om ditt eget nivå 

 

Anonymkode: f7283...03c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er 24 år og hadde ikke hatt noe i mot en på 35.

Anonymkode: 4a4c3...267

Tenkte du det samme når du var 22? Hvor går grensen da? Kunne du gått høyere enn 35?

Luksusbia skrev (16 timer siden):

Det er helt greit❤️

Hadde en hyggelig samtale med en jente som jobber på en kafe nå nylig. Tror ikke hun kan ha vært mer enn 22. Kanskje til og med 21, så det føltes litt for ungt. Avsluttet med å si at jeg synes hun var veldig pen og ønsket henne en fin dag videre. Hun rødmet litt og ble veldig glad, men det er vel kanskje en naturlig reaksjon enten man er interessert eller ikke. 

Får også en del blikk og smil fra jenter i den aldersgruppen på treningssenteret, men legger ikke så mye i det enda. Kanskje bare ren høflighet.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en på 32 år da jeg var 20 år. Det er for stor forskjell. Mine venninner kalte ham gamlingen, og det var han også i forhold til oss. Hans venner syntes jeg var forferdelig ung. Han ble dessuten veldig usikker, fordi han tenkte at jeg kom til å dumpe ham for en yngre mann etterhvert. Det gjorde jeg også. 

Jeg anbefaler det ikke. Det er for stort mentalt gap.

Anonymkode: dc9d7...bfc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers blir det mye stråmannsargumentasjon fra flere i tråden. Jeg har aldri hevdet at min preferanse er 23-25. Tar gjerne kvinner på egen alder og eldre også. 

Generelt stemmer det nok at kvinner i den aldersgruppen blir for umodne for meg om intensjonen var et forhold, men det finnes virkelig mange umodne og uintelligente kvinner på min alder også. Alder er ingen garanti for modning eller vett. Mange yngre kvinner har overrasket meg tidligere med både refleksjon og modningsnivå til et punkt hvor jeg ble overrasket når jeg oppdaget alderen deres.

Anonymkode: 86449...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Vi var sammen i nesten 5 år, men dette med alder var utfordrende hele veien. 

Anonymkode: dc9d7...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var sammen med en på 32 år da jeg var 20 år. Det er for stor forskjell. Mine venninner kalte ham gamlingen, og det var han også i forhold til oss. Hans venner syntes jeg var forferdelig ung. Han ble dessuten veldig usikker, fordi han tenkte at jeg kom til å dumpe ham for en yngre mann etterhvert. Det gjorde jeg også. 

Jeg anbefaler det ikke. Det er for stort mentalt gap.

Anonymkode: dc9d7...bfc

Hvor gammel er du nå da? Regner med de fleste er enige om at det er ganske stor forskjell på en typisk 20-åring og en 23-25 åring.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei. Du tror ikke det. Du håper/ønsker det :) 

Anonymkode: 2ebb1...ffd

Nei, det er du som tror/håper at det jeg sier ikke er sant. Husker selv hva jeg tenkte i den alderen og hva lillesøsteren min på 23 tenker 😊

Anonymkode: a1d4a...315

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du ønsker så unge jenter så sier det kanskje litt om ditt eget nivå 

 

Anonymkode: f7283...03c

Det gjør det vel ikke. Det sier bare noe om hans preferanser. Som er veldig naturlige. Er ikke unaturlig med 10 + års alderforskjell.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er et fritt land, du bestemmer selv hvem du vil prøve deg på. Men om det kommer noe ut av det er en annen sak. Jeg har selv vært i den alderen, verken jeg eller venninnene mine var interesserte i menn på over 30. De var eldgamle, bare tanken på at de hadde sex var for mye.

Anonymkode: 87944...c85

Haha, jeg må le. Jeg og venninne mine var akkurat likedan i den alderen. Vi syntes ikke det var smigrende når menn 35+ prøvde seg på oss, vi syns det var flaut og ekkelt. Sier ikke at alle jenter er slik, men TS bør forberede seg på at hans interesse ikke er gjengjeldt. De fleste er nok aller mest interessert i noen ca. på deres egen alder. 

Anonymkode: 52576...2aa

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit. Det er tross alt unge voksne kvinner. Du gjør som du vil. Andre kan ikke bestemme hva du skal gjøre uansett. Vet da om voksne folk/par med større aldersforskjell og de har det helt flott sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43, det er ei på 22 som jeg kjenner fra før,hun var hos oss da hun var yngre, hun var sammen med stesønnen min når hun var 16-17 år. Senere har hun jobbet i stallen for oss ca i 2 år. Fra hun var ca 19 til hun var 22.  Nå sender hun meg meldinger og ringer til meg i tide og utide etter at jeg ble alene.  Men frister ikke og bli sammen med en jente som er så ung. Jeg kunne lett ha vært faren hennes.......

Anonymkode: 9d8ea...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritiserer vi Leo for dette også? Han dater vel konsekvent damer under 25 :)

Anonymkode: f538a...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...