Gå til innhold

Greit for en på 35 å prøve seg på jenter i starten av tyveårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke ideelt, men kan gå så lenge du ikke går etter alderen alene.

Anonymkode: 85111...2af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 23.50):

Når jeg var 22 lå jeg med en på 40, så ja😅

Anonymkode: 4a4c3...267

Brukbar forskjell! :) Hvordan opplevde du det da? Hvordan møttes dere?

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 2.24):

Får ekle vibber av hele innlegget. Det er noe grunnleggende galt med mennesker som eldes uten at preferansene gjør det. 

Anonymkode: c76eb...326

I så fall er det noe grunnleggende galt med halvparten av befolkningen i følge undersøkelsen til OK Cupid. 
Det er mulig dette er ikke gjelder alle - men for de fleste menn endrer ikke preferansene i forhold til fysisk attraktivitet seg i løpet av livet. Vi finner kvinner i begynnelsen av 20-årene mest fysisk attraktive.

Når det er sagt - Alle andre preferanser kan selvfølgelig endre seg!

1410381550258_wps_8_Dating_Graph_COMPOSITE.jpg

Anonymkode: afd56...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 10.14):

da er du 30. tror du er uaktuell for selv menn i 30 årene

Anonymkode: a778b...670

For det har du lest på et forum? Eller hørt av en sjekkeguru på YouTube?

Anonymkode: 71cfb...4a8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 22.11):

Jeg er 43, det er ei på 22 som jeg kjenner fra før,hun var hos oss da hun var yngre, hun var sammen med stesønnen min når hun var 16-17 år. Senere har hun jobbet i stallen for oss ca i 2 år. Fra hun var ca 19 til hun var 22.  Nå sender hun meg meldinger og ringer til meg i tide og utide etter at jeg ble alene.  Men frister ikke og bli sammen med en jente som er så ung. Jeg kunne lett ha vært faren hennes.......

Anonymkode: 9d8ea...bc7

Cool story bro...

Anonymkode: 72289...44c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 12.23):

Æsj... 

Anonymkode: e275b...a36

Ahh... argumentet som overvinner alle argumenter - æsj...

Anonymkode: 72289...44c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok. Hva er det verste som kan skje liksom? voldtekt og traumer?

Anonymkode: e72e7...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 23.18):

Jeg er nylig singel. Noen år eldre, mens jentene fortsatt er i starten av tyveårene :) 

Tør påstå at jeg ser yngre ut enn alderen min. Slank og veltrent og holder meg generelt i form, men merker jo at det er litt aldersforskjell mellom meg og jenter som er 23-25. 

Er det "lov" å prøve seg på jenter i den aldersgruppen? Hva tenker dere jenter som er så gamle om oppmerksomhet fra en mann på min alder? Hittil har jeg kun gitt noen komplimenter og flørtet litt med tilsynelatende positive tilbakemeldinger, men ikke tatt initiativ til noe mer enda. 

Anonymkode: 86449...fc4

Menn som "prøver seg" på kvinner, utgjør i utgangspunktet en fornærmelse mot kvinnen, uansett alder. Det er slett ikke sikkert at dette et ønsket, og da er det et straffbart overgrep mot henne. La kvinnene selv få bestemme hva de ønsker!!

Anonymkode: 93b61...424

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Menn som "prøver seg" på kvinner, utgjør i utgangspunktet en fornærmelse mot kvinnen, uansett alder. Det er slett ikke sikkert at dette et ønsket, og da er det et straffbart overgrep mot henne. La kvinnene selv få bestemme hva de ønsker!!

Anonymkode: 93b61...424

Piss som dette er jo ting dere sier når noen dere ikke anser som bra nok prøver seg. Er det en dere anser som kvalitativt akseptabel så er dere mer enn happy med at vedkommende «prøver seg». 

Anonymkode: 58b29...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 17.27):

Brukbar forskjell! :) Hvordan opplevde du det da? Hvordan møttes dere?

Anonymkode: 86449...fc4

Møttes via Tinder, og så hadde vi sex hjemme hos meg. Var hyggelig det, veldig bra sex, beste jeg har hatt hittil. Merket heller ikke noe særlig til aldersforskjellen.

Anonymkode: 4a4c3...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Vil ha noen som er på samme stadie. 35 åringer ser ikke ut som tyveåringer og at de legger seg etter meg synes jeg er ekkelt. Litt sånn Giske at han tror han er så ung.

Anonymkode: b671f...eb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tidlig i 20-årene finner iKKE menn på 35 og oppover mest attraktive. Vi foretrekker menn under 30. 

Anonymkode: 222a9...9e7

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en i en gjeng som er sammen med en på 32. Synes det er rart, men hun er rar selv. Og han virker barnslig. Er veldig rart med en på 32 på samme fest også er han kjæresten hennes. Hun trodde hun skulle få en som var moden i forhold til alder, men det virker ikke sånn. Blir sikkert slutt men har er likevel spesiell.

Anonymkode: b671f...eb6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2022 at 12:31 PM, AnonymBruker said:

I så fall er det noe grunnleggende galt med halvparten av befolkningen i følge undersøkelsen til OK Cupid. 
Det er mulig dette er ikke gjelder alle - men for de fleste menn endrer ikke preferansene i forhold til fysisk attraktivitet seg i løpet av livet. Vi finner kvinner i begynnelsen av 20-årene mest fysisk attraktive.

Når det er sagt - Alle andre preferanser kan selvfølgelig endre seg!

1410381550258_wps_8_Dating_Graph_COMPOSITE.jpg

Anonymkode: afd56...dc6

At bunnslam på OkCupid vil ha ungjenter er da ikke overraskende? 

Anonymkode: c76eb...326

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 18.17):

Møttes via Tinder, og så hadde vi sex hjemme hos meg. Var hyggelig det, veldig bra sex, beste jeg har hatt hittil. Merket heller ikke noe særlig til aldersforskjellen.

Anonymkode: 4a4c3...267

Deilig :) 

Noe må du vel ha merket til alderen? Han hadde vel mer erfaring og selvtillit enn jevnaldrende gutter?

Regner med de fleste 22-åringer ikke er spesielt interesserte i så gamle menn.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber med en fyr på 37 som utelukkende ser ut til å gå etter jenter i 19-22 års-alderen, ganske fascinerende egentlig. På en side så er begge voksne mennesker som samtykker, men på den andre siden så synes jeg likevel at det blir litt ekkelt. Jeg kunne selv aldri gått for den aldersgruppen selv om jeg "bare" er i midten av tyveårene.

Anonymkode: b602f...453

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jobber med en fyr på 37 som utelukkende ser ut til å gå etter jenter i 19-22 års-alderen, ganske fascinerende egentlig. På en side så er begge voksne mennesker som samtykker, men på den andre siden så synes jeg likevel at det blir litt ekkelt. Jeg kunne selv aldri gått for den aldersgruppen selv om jeg "bare" er i midten av tyveårene.

Anonymkode: b602f...453

Har han noe hell da? Som nevnt før i tråden mener jeg det er veldig stor forskjell på en typisk 19-åring og 22-åring. Skjer veldig mye i den perioden.

22 er nok det absolutt laveste jeg ville gått. 19 er totalt uaktuelt.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om hadde jeg et kortvarig seksuelt forhold til en 10 år yngre kvinne når jeg var 32. Hun hadde en uttalt preferanse for eldre menn, men sa også at de fleste venninnene ikke hadde det. En utrolig bra opplevelse for min del i hvert fall. Var nok bare geografiske utfordringer som gjorde at det ikke ble noe mer.

Anonymkode: 86449...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2022 at 10:12 AM, AnonymBruker said:

mennesker rustner ikke som biler da. når du snakker om rust så rustner kvinner langt raskere enn det menn gjør. la oss si du som 23 åring etter ute etter en kjekk kar på 23. det er hvis ikke han dater ei på 22. og dere ble 30 eller 40 år sammen. så ser du mer utslitt enn det han gjør. også kan det være at han er på toppen i karrier og økonomisk så han som 30 kan få ei på 25, men hva skjer med deg da som en 30 åring? 

enten kaste tiden de bort på yngre menn midlertidig som ingen vil ha eller så må du date opp til 10-12 år. og med barn, oi da er det enda verre. i lengden er dating og forhold komplisert. 

Anonymkode: a778b...670

Hahah nei slutt, har du sett hvordan de fleste menn eldes eller? 

Anonymkode: da84b...eae

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...