Babushka Skrevet 18. september 2022 #101 Del Skrevet 18. september 2022 Fabienne skrev (20 minutter siden): Jeg tipper de dels kommer til å avfeie dette, dels bortforklare. De tar nok aldri noe til seg uansett. Dessverre tror jeg også at den klinikken kommer til å gå så det griner. De kommer nok til å forsvare seg med at de aldri mente at rynkebehandling var kvinnehelse, det var kun hormonbehandling og behandling av skader etter fødsel som var kvinnehelse. Tror også klinikken blir en suksess det var nok av kjente damer som jublet og likte innlegget om at de åpnet klinikk. Det var noen overraskelser der også som feks Anne Rimmen. De venter nok bare på at dette skal blåse over, de stiller nok ikke opp i debatten på NRK med det første. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 18. september 2022 #102 Del Skrevet 18. september 2022 Babushka skrev (3 minutter siden): De kommer nok til å forsvare seg med at de aldri mente at rynkebehandling var kvinnehelse, det var kun hormonbehandling og behandling av skader etter fødsel som var kvinnehelse. Tror også klinikken blir en suksess det var nok av kjente damer som jublet og likte innlegget om at de åpnet klinikk. Det var noen overraskelser der også som feks Anne Rimmen. De venter nok bare på at dette skal blåse over, de stiller nok ikke opp i debatten på NRK med det første. Helt enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 18. september 2022 #103 Del Skrevet 18. september 2022 Sprite skrev (39 minutter siden): Jeg er meget spent på torsdagens podcast for å si det mildt. Ja, de kommer nok til å slå nye rekorder på lyttere til podcasten og klinikken er nok allerede fullbooket av kjendiser og andre. Selv ler de nok hele veien til banken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 18. september 2022 #104 Del Skrevet 18. september 2022 Dette konseptet deres er ikke noe nytt eller revolusjonerende. Det finnes allerede et flust med klinikker som tilbyr både fillers, peeling og you name it, til og med behandlinger med faktisk dokumentert effekt mot rynker og aldringstegn. Det jeg derimot savner, og som det er rart at de ikke tenkte på(?), er å lage et konsept ala House of femme som de har i Trondheim. DET burde det vært mer av! Jeg skulle ønske det var noe slikt tilbud her i Oslo/Viken området men så vidt jeg vet har vi ikke lignende. Der finner du alt som vi kvinner faktisk har bruk for, når vi snakker kvinnehelse… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. september 2022 #105 Del Skrevet 18. september 2022 Babushka skrev (43 minutter siden): De kommer nok til å forsvare seg med at de aldri mente at rynkebehandling var kvinnehelse, det var kun hormonbehandling og behandling av skader etter fødsel som var kvinnehelse. Tror også klinikken blir en suksess det var nok av kjente damer som jublet og likte innlegget om at de åpnet klinikk. Det var noen overraskelser der også som feks Anne Rimmen. De venter nok bare på at dette skal blåse over, de stiller nok ikke opp i debatten på NRK med det første. Det hadde vært fantastisk om de faktisk hadde stilt opp i Debatten 😄 Tviler ikke på at Fredrik Solvang (og nrk), gjerne skulle hatt dem der. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. september 2022 #106 Del Skrevet 18. september 2022 Henikka skrev (6 minutter siden): Det hadde vært fantastisk om de faktisk hadde stilt opp i Debatten 😄 Tviler ikke på at Fredrik Solvang (og nrk), gjerne skulle hatt dem der. Det synes jeg også hadde vært interessant. - Men podden kommer nok til å få mange lyttere denne uken. Jeg må si jeg har mistet litt lysten på å lytte mer når slike holdninger forfektes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. september 2022 #107 Del Skrevet 18. september 2022 Dette er tre damer som virkelig kunne gjort en forskjell, de kunne åpnet en klinikk for kvinner og fokusert på kvinnehelse. Markedet er der, behovet er der. Men de velger altså å bruke sin innflytelse på å støtte opp under utseendefokuset i alle aldersgrupper og tjene penger på dette. Det er noe herlig kynisk over måten de får inn noe behandling som går på kvinnehelse slik at de kan fronte dette i klinikken. Vi alle vet jo hvor denne klinikken kommer til å tjene penger, og det er ikke fra kvinnehelsetilbudet. Jeg er så skuffa.. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. september 2022 #108 Del Skrevet 18. september 2022 Babushka skrev (5 timer siden): Hahaha go Live Nelvik!! «Etter å ha sett kommentarfeltet på Vanessa Rudjord sin post om dette nye «helsehuset» mistenker jeg hvor nervegiften havner: hjernen.» https://www.nrk.no/ytring/skjonnheten-kommer-utenfra-1.16108086 Les les!! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 18. september 2022 #109 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg syns det er så godt å vite at vi er mange som ikke har tenkt å ta botox, fillers og andre behandlinger, vi trives slik vi er og er glade for å få bli gamle og eldes slik kropper og hud gjør. Jeg syns Live Nelvik er dritkul, og hun mener det samme! Jeg har faktisk følt meg litt sånn i mindretall som har tenkt at jeg ikke vil innom noe klinikk for "estetisk helse", men vi er så mange som roper ut at det er ikke greit å skal tjene penger på et idiotisk skjønnhetsideal. Flere sier, jommen så ikke dra dit da, ikke bruk pengene dine der hvis du syns slike klinikker er så fæle. Greit det, men dette er en del av et mye større bilde. Kvinner skal ikke se eldre ut, vi skal ikke få rynker, hengepupper og alt annet, vi skal se glatte og ha langt hår og struttende pupper hele livet. Jeg er dritlei av at utseende vårt skal bety så mye. Flere sier også, kvinner er kvinner verst. Jamen så får kvinner stille opp for andre kvinner da, ikke reklamere og promotere klinikker som skal tjene penger på foryngelse av kvinnfolk. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 18. september 2022 #110 Del Skrevet 18. september 2022 Henikka skrev (12 minutter siden): Det hadde vært fantastisk om de faktisk hadde stilt opp i Debatten 😄 Tviler ikke på at Fredrik Solvang (og nrk), gjerne skulle hatt dem der. Det tør de ikke. Aldri i verden! Rudjord skal liksom være så tøff alltid, men dette tør hun aldri😆 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyllen Skrevet 18. september 2022 #111 Del Skrevet 18. september 2022 De kommer aldri til å stille opp i noen debatt, det er de for feige til. De har vel heller ikke kløkt eller kunnskap til å svare for seg på direkten. Alt er nok velregissert og planlagt før noe som helst kommer ut av de tre strupene der. Pluss at i realiteten så er det vel ikke deres klinikk heller? Med tanke på hvem som har investert og sitter i styret? Damene er vel mest til reklame og ikke for diskusjoner 🤪 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. september 2022 #112 Del Skrevet 18. september 2022 Gyllen skrev (10 minutter siden): De kommer aldri til å stille opp i noen debatt, det er de for feige til. De har vel heller ikke kløkt eller kunnskap til å svare for seg på direkten. Alt er nok velregissert og planlagt før noe som helst kommer ut av de tre strupene der. Pluss at i realiteten så er det vel ikke deres klinikk heller? Med tanke på hvem som har investert og sitter i styret? Damene er vel mest til reklame og ikke for diskusjoner 🤪 Helt enig i alt du skriver! Kjenner jeg er skuffet som mange andre her. Har hørt hver eneste podcast episode helt fra starten, og alltid likt dem kjempegodt. Nå derimot... skuffet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyllen Skrevet 18. september 2022 #113 Del Skrevet 18. september 2022 Henikka skrev (1 minutt siden): Helt enig i alt du skriver! Kjenner jeg er skuffet som mange andre her. Har hørt hver eneste podcast episode helt fra starten, og alltid likt dem kjempegodt. Nå derimot... skuffet. Tror de mister mange følgere på IG nå, som er en stor inntektskilde for Vanessa og Synnøve med tanke på podden og reklame. Håper at det blir noe konsekvens for slik håpløs utvasking av kvinnehelse og direkte hån mot oss som ender som «rent a wrek « fordi vi ikke har lyst til å sprøyte oss full av gift. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 18. september 2022 #114 Del Skrevet 18. september 2022 Gyllen skrev (38 minutter siden): Tror de mister mange følgere på IG nå, som er en stor inntektskilde for Vanessa og Synnøve med tanke på podden og reklame. Håper at det blir noe konsekvens for slik håpløs utvasking av kvinnehelse og direkte hån mot oss som ender som «rent a wrek « fordi vi ikke har lyst til å sprøyte oss full av gift. Den «rent a wreck kommentaren» var utrolig provoserende. Rudjord virker helt opphengt i utseende og overfladiske verdier sånn generelt. Husker at det var sånn som jeg selv og venninnene mine var på ungdomsskole og videregående. Virker ikke som Rudjord og de andre har kommet videre fra det nivået. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 18. september 2022 #115 Del Skrevet 18. september 2022 Gyllen skrev (47 minutter siden): Tror de mister mange følgere på IG nå, som er en stor inntektskilde for Vanessa og Synnøve med tanke på podden og reklame. Håper at det blir noe konsekvens for slik håpløs utvasking av kvinnehelse og direkte hån mot oss som ender som «rent a wrek « fordi vi ikke har lyst til å sprøyte oss full av gift. Nja tviler på de bryr seg, det var nok av heiarop i kommentarfeltet og nå ha de jo skaffet seg en ny inntektskilde. Kanskje de reklamerer for Farmasiet🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 18. september 2022 #116 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) cerruti skrev (1 time siden): Les les!! Bra at noen sier kraftig i fra! Likte også bildet på Solveig Kloppen sin Insta.😊 Endret 18. september 2022 av Amanda28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimbus Skrevet 18. september 2022 #117 Del Skrevet 18. september 2022 Babushka skrev (På 17.9.2022 den 17.10): 40 millioner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 18. september 2022 #118 Del Skrevet 18. september 2022 Til info er det legen Karim Sayed, Jonas Forsang og Magnus Rønningen som er i styret - og dermed høyst sannsynlig står for kapitalen. Kanskje damene har fått noen aksjer for å låne bort sin kjendisstatus, men de har altså ikke startet dette selv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 18. september 2022 #119 Del Skrevet 18. september 2022 Sayed til VG etter massiv kritikk av bekkenbunnstolen: Behandlng ut året vil være gratis 😂😂😂😂😂😂😂😂 for et klovneri !! Orker ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 18. september 2022 #120 Del Skrevet 18. september 2022 Oline12 skrev (3 timer siden): Jeg syns det er så godt å vite at vi er mange som ikke har tenkt å ta botox, fillers og andre behandlinger, vi trives slik vi er og er glade for å få bli gamle og eldes slik kropper og hud gjør. Jeg syns Live Nelvik er dritkul, og hun mener det samme! Jeg har faktisk følt meg litt sånn i mindretall som har tenkt at jeg ikke vil innom noe klinikk for "estetisk helse", men vi er så mange som roper ut at det er ikke greit å skal tjene penger på et idiotisk skjønnhetsideal. Flere sier, jommen så ikke dra dit da, ikke bruk pengene dine der hvis du syns slike klinikker er så fæle. Greit det, men dette er en del av et mye større bilde. Kvinner skal ikke se eldre ut, vi skal ikke få rynker, hengepupper og alt annet, vi skal se glatte og ha langt hår og struttende pupper hele livet. Jeg er dritlei av at utseende vårt skal bety så mye. Flere sier også, kvinner er kvinner verst. Jamen så får kvinner stille opp for andre kvinner da, ikke reklamere og promotere klinikker som skal tjene penger på foryngelse av kvinnfolk. Enig med deg. Eg sier faktisk heia til rynker, hengepuppene mine,magen,strekkmerker, åreknuter osv. Eg e så glad i kroppen min eg. Den har vært igjennom så mye og eg e fin som eg e... Eg har heller aldri hørt fra det motsatte kjønn at...shit for noen hengepupper du har da . Eller se på den magen der da... derimot skryter de,sier fine ting og gir meg en sinnsykt selvtillit.Tror det tok kjæresten min 4 år før han så åreknuter 😂 Eg vil ikke opereres for å se finere ut. Eg e fin som eg e og eg vil være ett forbilde for dagens unge. Eg blir så sur når det popper opp reklame som,bli fin til morsdag ta botox. Helt forbanna latterlig. Sånn samfunn vil eg ikke ha! 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå