Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Carrie_S skrev (18 timer siden):

Det er Rudjords mann som bl.a eier denne salongen ser det ut som. På personvernerklæringen på nettsiden står det "Klinikkfv36 as". Et enkelt søk viser at den bedriften er eid av tre menn. Tjelta og Skarbø har ingen eierandeler i noen slike bedrifter. Bare å søke på purehelp det også. Tjelta eier kun Pia Tjelta As. Skarbø eier Fanteguri Ad og Snages AS. 

Takk for info! Fant Klinikkfv36 på Proff.no nå.

Ser at Jonas' gode venn også er med som styremedlem. 

Mao, ingen av damene hverken eier eller sitter i styret til klinikken, ifølge proff.no

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

De må endelig starte klinikk, men å pakke inn dette konseptet og kalle det "kvinnehelse", provoserer meg grenseløst. Dette er en skjønnhetsklinikk, slik at vi kan unngå å se ut som noe fra Rent-a-wreck når vi eldes, også har de mage til å kalle det kvinnehelse. Kvinnehelse handler om medisin, og til det har vi leger og annet helsepersonell. Det er så respektløst, kvinnefiendtlig, og provoserende! Også blir de fornærmet når de får svar på tiltale. 

Jeg er så enig, det er rett og slett frekt å bruke det ordet i en slik sammenheng. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (15 minutter siden):

Jeg er så enig, det er rett og slett frekt å bruke det ordet i en slik sammenheng. 

Skamløst, og fullstendig villedende markedsføring. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa får sagt det🤣🤣

«Vi ønsket et sted som kan følge oss over tid, og passe på at vi eldes som en Jaguar E-type og ikke noe fra rent a wreck»

https://e24.no/naeringsliv/i/wAeK45/kritiske-til-kjendistrioens-nye-klinikk-kvinnehelse-handler-om-mer-enn-utseende

Vi som velger å eldes naturlig ender altså opp som noe fra rent a wreck!!! Altså er det mulig? Ikke veldig sansen for den dama lengre. 

  • Liker 38
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke noen av de har eierandeler, hva er deres rolle da tro?

Er det kun markedsføring og frontfigurer? Levende reklameplakater?

Jobbe i resepsjonen? 😛

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ganske "ballsy" å skrive  å nettsiden "Nomi Oslo er Norges ledende
klinikk innen estetisk medisin."
allerede før de har åpnet 🙂

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (13 minutter siden):

Om ikke noen av de har eierandeler, hva er deres rolle da tro?

Er det kun markedsføring og frontfigurer? Levende reklameplakater?

Jobbe i resepsjonen? 😛

«Tjelta, Skarbø og Rudjord eier 50 prosent av Nomi Oslo, mens Sayed eier de resterende 50 prosent. Den totale investeringsrammen er på 40 millioner kroner, og gründerne tar sikte på 30 millioner i omsetning og et nullresultat i 2023.»

https://www.finansavisen.no/nyheter/helse/2022/09/15/7929978/influensere-satser-vil-tilby-fettreduksjon-og-rynkebehandling
 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Takk for info! Fant Klinikkfv36 på Proff.no nå.

Ser at Jonas' gode venn også er med som styremedlem. 

Mao, ingen av damene hverken eier eller sitter i styret til klinikken, ifølge proff.no

Det står vel ikke hvem som eier noe sted, de er ikke i styret nei men ifølge finansavisen eier de tre 50%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (2 timer siden):

Det står vel ikke hvem som eier noe sted, de er ikke i styret nei men ifølge finansavisen eier de tre 50%

Hvis du klikker deg inn på "Aksjonærer" ser du eierne:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (32 minutter siden):

Hvis du klikker deg inn på "Aksjonærer" ser du eierne:)

Nei, ikke mulig å trykke på aksjonærer? Jeg får kun opp roller og eiere. Hvem er eierne da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tre damene er veldig smarte, de som er idioter er jo damene som oppsøker denslags "klinikker".....Det er mange som har tjent seg rike på idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (10 timer siden):

Nei, ikke mulig å trykke på aksjonærer? Jeg får kun opp roller og eiere. Hvem er eierne da? 

Under "Roller", står det "Aksjonærer". Trodde det var eierne, men da har jeg sikkert misforstått. Sorry🙈

Rart at både Proff.no og PureHelp har oppført "Nytt Foretak AS" som aksjonær med en andel på 100%, hvis det ikke stemmer.

Screenshot_20220917_204218.jpg

Endret av Henikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan disse damene ikke har skjønt at dette blir det rabalder av? Og hvor dumme de fremstår? 

Er også så skuffa over Pia Tjelta. :( Hun spilte i en så bra serie nylig, Made in Oslo, og jeg har sett på henne som en sterk kvinne, som er kjent i kraft av å være en god skuespiller som bare gjør bedre og bedre roller. Rart hun er med på de greiene her!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gulvplanke skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvordan disse damene ikke har skjønt at dette blir det rabalder av? Og hvor dumme de fremstår? 

Er også så skuffa over Pia Tjelta. :( Hun spilte i en så bra serie nylig, Made in Oslo, og jeg har sett på henne som en sterk kvinne, som er kjent i kraft av å være en god skuespiller som bare gjør bedre og bedre roller. Rart hun er med på de greiene her!

Helt enig,hatt veldig sansen for henne frem til nå. Nå fremstår hun bare patetisk.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan disse damene ikke har skjønt at dette blir det rabalder av? Og hvor dumme de fremstår? 

Er også så skuffa over Pia Tjelta. :( Hun spilte i en så bra serie nylig, Made in Oslo, og jeg har sett på henne som en sterk kvinne, som er kjent i kraft av å være en god skuespiller som bare gjør bedre og bedre roller. Rart hun er med på de greiene her!

Kjendisnorge er en gjeng rævslikkere. Virkelig ikke noe å se opp til. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert av den rent-a-wreck-kommentaren. Skjønner at dette er tre damer som lever av og legger fryktelig mye verdi i utseende sitt, men det provoserer som sagt likevel. Jeg har en fantastisk mor, tanter og eldre venninner som (alle, etter det jeg vet) aldri har gjort et eneste inngrep eller behandlinger. Og disse tre ser dermed på dem som vrak? At man nærmest er verdiløst vrakgods om man ikke er med på det hesblesende utseende-jaget? 
Glad de fleste jeg kjenner lever livet uavhengig av noen grå hår eller rynker, og legger verdien sin i helt andre ting! 

  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (2 minutter siden):

Blir så provosert av den rent-a-wreck-kommentaren. Skjønner at dette er tre damer som lever av og legger fryktelig mye verdi i utseende sitt, men det provoserer som sagt likevel. Jeg har en fantastisk mor, tanter og eldre venninner som (alle, etter det jeg vet) aldri har gjort et eneste inngrep eller behandlinger. Og disse tre ser dermed på dem som vrak? At man nærmest er verdiløst vrakgods om man ikke er med på det hesblesende utseende-jaget? 
Glad de fleste jeg kjenner lever livet uavhengig av noen grå hår eller rynker, og legger verdien sin i helt andre ting! 

Ja, den kommentaren var usmakelig og veldig lite intelligent. Det er skremmende at kvinners verdi skal være knyttet til utseendet i så stor grad. 

Men alle disse klinikkene som er overalt omsetter for vanvittige summer, og det er mange som benytter seg av dem, det er bare ikke alle som snakker like høyt om det. Er nesten mer vanlig idag å ha gjort noe enn ikke. 

Jeg tror også de får rett når de sier at denne typen behandlinger blir mer vanlig om noen år, Sophie Elise generasjonen har jo allerede begynt forebyggingen. Lurer på hvordan hun vil bli seende ut når hun blir gammel? 
Ungdom idag vokser opp med et vanvittig fokus på utseendet det vil nok påvirke dem også når alderen begynner å vise. 
Det blir jo vanskelig å være det eneste vraket blant alle jaguarene. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...