Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Babushka skrev (5 minutter siden):

Hvem tror du? Blir nok ikke Mette Marit selv om hun er god venninne av Vanessa, men mulig Janne Formoe? 
Kan jo hende de dropper den typen markedsføring helt og satser på mer eksklusive markedsførings kanaler. 
Er sikkert noen de ikke vil ha med på laget også som alle med duck face som tydelig ikke ser naturlige ut. 
Er mange som reklamerer for Beths iallefall og «tar oss med» på behandlingsbenken med Instagram filter på for de ikke tør vise hvordan de egentlig ser ut. 

😂😂😂😂💖💖

»Jeg er her nå på medispa, med glitter på linsen»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babushka skrev (32 minutter siden):

Jepp, hun henger jo med Jenny Skavlan som vel har tatt et tydelig standpunkt på at hun ikke skal «tukle» med useendet. 
Men hvem vet lengre, utseendet fokuset i samfunnet har blitt så stort at mange nok kjenner på et press for å bremse aldringen hvis de kan. 
Det er noen verstinger blant influensere på disse damene sin alder som flittig besøker disse klinikkene og er ivrige brukere av filter på instagram. Lurer jo litt på hvordan de ser ut i virkeligheten. 

Trodde Pia Tjelta hadde hendene fulle med skuespillerkarriere, kjole designer karriere, småbarnsmor osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Trodde Pia Tjelta hadde hendene fulle med skuespillerkarriere, kjole designer karriere, småbarnsmor osv.

Ja, hun ser naturlig ut og kan jo hende hun er det? må jo være litt forsiktig med botoxen så ikke mister all mimikk. Men er jo nettopp det denne eksklusive klinikken skal ha fokus på, at det skal se naturlig ut.
Samtidig når hun fronter en slik klinikk blir det jo naturlig å tro at hun også er kunde? alt det du ramser opp setter vel sine spor i form av stress og lite søvn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyllen skrev (6 minutter siden):

Flere som reagerer..spørst om det blir litt blest om de, men all reklame er vel god reklame :)

Ja, men de burde kalle en spade for en spade. Mer fokus på utseendet er ikke god kvinnehelse. Står forøvrig ingenting om hormonbehandling på hjemmesiden enda. 
https://nomioslo.no

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gyllen skrev (5 minutter siden):

Hva er egentlig hormonbehandling? Noen som vet?

Mulig de skal tilby behandling med østrogen for overgangsplager, står ikke noe på hjemmesiden deres enda. Trodde man fikk hjelp hos det offentlige men mulig jeg tar feil. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyllen skrev (1 time siden):

Flere som reagerer..spørst om det blir litt blest om de, men all reklame er vel god reklame :)

«For dem som har råd og tid til å drive med kontinuerlig overhaling, fasadepuss og oppstaking, er det tilsynlatende enkelt å eldes. 

Men hva gjør alle andre når jevngamle ser ut som tenåringer? 

Skal man gi etter eller stå imot? Man kan få lyst på den hånden på rattet selv, som Rudjord snakker om. 

Men samtidig: Det får da være måte på selvopptatthet? Kloden brenner, det er krig i Europa. 

Får man sånne kvaler, gjelder det å finne på politisk korrekte unnskyldninger som «benskjørhet» og «diabetes». 

Da kan man fikse på utseendet med god samvittighet.

Når åpner denne klinikken? Jeg vurderer å bestille time.»

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/rlglAa/det-er-ikke-noe-problem-aa-bli-eldre

De bidrar til dette presset, men umoralsk og prøve å vinkle det inn på kvinnehelse. De er jo ikke bedre «forbilder» enn Sophie Elise, og bidrar til dette fokuset på at utseendet er en så stor del av kvinners verdi. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si det er veldig spesielt å starte dette nå, når folk sliter med å betale strøm og gi mat på bordet til familien sin. Men men. For de rike og selvopptatte så er vel ikke dette en virkelighet de kjenner seg igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Må jo si det er veldig spesielt å starte dette nå, når folk sliter med å betale strøm og gi mat på bordet til familien sin. Men men. For de rike og selvopptatte så er vel ikke dette en virkelighet de kjenner seg igjen i.

Kanskje de donerer litt av overskuddet til en god sak. De bidrar jo til fellesskapet iform av skatter og avgifter.
Selv sparer de nok en god del av lønna nå som de kan tilby seg selv behandlingene de har savnet. Mulig Rudjord får gjort noe med dette hakepartiet hun har beklaget seg over i podcasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt skuffet når jeg hørte om dette i podcasten i dag, er fast lytter og digger egentlig Vanessa og Synnøve. Men utseendefokuset er jeg lei av. Når kan vi damer bare være gode nok som vi er? Alltid noe som må fikses med oss. 

  • Liker 27
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Tough cookie skrev (1 time siden):

Trodde Pia Tjelta hadde hendene fulle med skuespillerkarriere, kjole designer karriere, småbarnsmor osv.

Jeg forstår ikke hvordan hun har tid til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babushka skrev (11 minutter siden):

Kanskje de donerer litt av overskuddet til en god sak. De bidrar jo til fellesskapet iform av skatter og avgifter.
Selv sparer de nok en god del av lønna nå som de kan tilby seg selv behandlingene de har savnet. Mulig Rudjord får gjort noe med dette hakepartiet hun har beklaget seg over i podcasten. 

Er vel nesen hun har klaget over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (25 minutter siden):

Er vel nesen hun har klaget over. 

Har klaget på haken også over tapt elastisitet som kommer med alder og at datteren hadde påpekt dette når tok et bildet av henne. 

De har jo veldig fokus på utseendet så hun har sikkert nevnt nesen sin og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (44 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan hun har tid til alt.

Tviler på hun skal bruke tid på dette.

De tre investerer pengene sine der og skal bare hente fra avkastningen. Ren forretningsmodell uten å skulle jobbe der selv. 
 

Uttalelsen om at de «vil gi kvinner muligheter» er ganske drøy da.

Og «ikke invasiv fettfjerning» er vel coolsculpting eller noe sånt, velkjent for ganske variert resultat. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DundreMilfin skrev (5 minutter siden):

Tviler på hun skal bruke tid på dette.

De tre investerer pengene sine der og skal bare hente fra avkastningen. Ren forretningsmodell uten å skulle jobbe der selv. 
 

Uttalelsen om at de «vil gi kvinner muligheter» er ganske drøy da.

Og «ikke invasiv fettfjerning» er vel coolsculpting eller noe sånt, velkjent for ganske variert resultat. 

Lurer på hvem investorene er har de fått med seg sin gode venn Stordalen? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (7 minutter siden):

De tre investerer pengene sine der og skal bare hente fra avkastningen. Ren forretningsmodell uten å skulle jobbe der selv. 
 

Har de 40 mill og investere tror du? De har nok andre investorer med på laget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvem investorene er har de fått med seg sin gode venn Stordalen? 

Var det ikke 40 mill de nevnte?

Rudjord har en velbemidlet ektefelle/eks, Pia Tjelta har nok opparbeidet seg litt kapital hun og. Skarbø muligens og over årene. 
 

Men nei, jeg tror ikke de er såpass risikovillige - så jeg tipper ektefelle/etellerannet og at de eier en viss andel selv for å fronte det 🤷‍♀️

Endret av DundreMilfin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (1 time siden):

Var det ikke 40 mill de nevnte?

Rudjord har en velbemidlet ektefelle/eks, Pia Tjelta har nok opparbeidet seg litt kapital hun og. Skarbø muligens og over årene. 
 

Men nei, jeg tror ikke de er såpass risikovillige - så jeg tipper ektefelle/etellerannet og at de eier en viss andel selv for å fronte det 🤷‍♀️

De har med seg en lege som også er medeier.

Han er spesialist på medisinsk hudpleie og underviser/jobber ved hudpleie klinikker i Dubai og USA (tror jeg det var)

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...