Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Leser at disse damene har investert i landets mest moderne beauty klinikk på Frogner i Oslo, som skal tilby alt fra bekkenbunnstrening til ansiktsløfting.

Tja🤔

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De starter klinikken de selv har savnet, var det ikke bra nok dette kollagen pulveret fra Oslo skin lab som de ivrig reklamerte for i podcasten?
Fra spøk til alvor så har vel både Synnøve og Vanessa vært åpne om at de ikke trives med at utseendet forfaller, og at de gjør det de kan for å holde seg «unge» og freshe lengst mulig. Trenger virkelig Oslo enda en slik klinikk eller skal de differensiere seg med denne hormonbehandlingen og fokus på kvinnehelse? 

Forøvrig litt overrasket over Pia Tjelta i denne settingen, trodde hun var mer naturlig og fri for botox og fillers. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overrasket jeg også.

Oslo kryr jo over av slike klinikker og mye priskrig på ymse behandlinger.

Kan tenke meg at denne klinikken ligger i det høyere prissjiktet og i disse tider så spørst det hvor mye kvinner er villige til å bruke på skjønnhet med den økonomiske nedgansgstiden vi er inne i. Men de er vel kanskje ikke ute etter kvinnen i gata heller, de rike har vel alltids råd😉

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på podkasten dems, og jeg er ikke en som er interessert i denne type salonger.

MEN jeg forsto det slik at det var andre ting enn botox, fillers og lignende som var i fokus? 

Og det kan jeg være interessert i. Behandling i form for ikke injeksjoner. Så jeg kommer til å ta en titt på behandlingsformene når/om dette blir lansert, også finner jeg fort ut om dette er noe jeg kan kanskje være interessert eller om det bare er en av de hundre tusen plassene som genererer skjønnhetspress. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (3 minutter siden):

Jeg hører på podkasten dems, og jeg er ikke en som er interessert i denne type salonger.

MEN jeg forsto det slik at det var andre ting enn botox, fillers og lignende som var i fokus? 

Og det kan jeg være interessert i. Behandling i form for ikke injeksjoner. Så jeg kommer til å ta en titt på behandlingsformene når/om dette blir lansert, også finner jeg fort ut om dette er noe jeg kan kanskje være interessert eller om det bare er en av de hundre tusen plassene som genererer skjønnhetspress. 

«Pia Tjelta, Synnøve Skarbø og Vanessa Rudjord starter klinikk for blant annet fettreduksjon, rynke- og hormonbehandling»

Nja, de ønsker vel å differensiere seg og prøver å rette fokus på kvinnehelse.
Men fettsuging, ansiktsløft og rynkebehandling har vel ingenting med kvinnehelse og gjøre? 
Men det er tydelig et stort marked og nok av penger i omløp til at de også kan tjene grovt på kvinners usikkerhet. 
De skal vel bruke kjendisvennene sine til å reklamere for klinikken aka filme seg selv på behandlingsbenken med Instagram filter på. 
Det finnes vel leger som har ekspertise på overgangsalder og hormonbehandling eller er det noe revolusjonerende de kan tilby her?

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Babushka said:

«Pia Tjelta, Synnøve Skarbø og Vanessa Rudjord starter klinikk for blant annet fettreduksjon, rynke- og hormonbehandling»

Nja, de ønsker vel å differensiere seg og prøver å rette fokus på kvinnehelse.
Men fettsuging, ansiktsløft og rynkebehandling har vel ingenting med kvinnehelse og gjøre? 
Men det er tydelig et stort marked og nok av penger i omløp til at de også kan tjene grovt på kvinners usikkerhet. 
De skal vel bruke kjendisvennene sine til å reklamere for klinikken aka filme seg selv på behandlingsbenken med Instagram filter på. 
Det finnes vel leger som har ekspertise på overgangsalder og hormonbehandling eller er det noe revolusjonerende de kan tilby her?

Tenker at alt det du sier kan være helt rett. Men jeg tror det er dumt å forhåndsdømme. 

Jeg synes overskriften avisen har valgt er svært uheldig, og det ble ikke nevnt fettsuging i podkasten og jeg forsto det ikke sånn på hva som ble sagt. Gøy at kvinnene tørr å satse, også får hver enkelt gjøre seg opp meninger og undersøke behandlingsformene. Men uansett, ønsker dem lykketil!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tilbyr ikke «duck face» da, de skal stoppe kundene dersom de blir for ivrige. Fokus er at det skal se naturlig ut. Følelsen av 5 stjerners hotell, og de har samlet de beste behandlerene. Dette er nok for de med tykk lommebok, vanlige folk må nok nøye seg med å se ut som den alderen de har. 
https://melkoghonning.no/pia-tjelta-synnove-skarbo-og-vanessa-rudjord-apner-skjonnhetsklinikk-pa-frogner/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (5 minutter siden):

Tenker at alt det du sier kan være helt rett. Men jeg tror det er dumt å forhåndsdømme. 

Jeg synes overskriften avisen har valgt er svært uheldig, og det ble ikke nevnt fettsuging i podkasten og jeg forsto det ikke sånn på hva som ble sagt. Gøy at kvinnene tørr å satse, også får hver enkelt gjøre seg opp meninger og undersøke behandlingsformene. Men uansett, ønsker dem lykketil!

Ja de åpner booking om noen timer.

Tviler ikke på at det blir en suksess, er nok av damer med tykk lommebok som ønsker å se bra ut. Heldigvis dokumentert effekt på behandlingene de tilbyr da, og ikke kollagenpulver i kaffen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (1 time siden):

De starter klinikken de selv har savnet, var det ikke bra nok dette kollagen pulveret fra Oslo skin lab som de ivrig reklamerte for i podcasten?
Fra spøk til alvor så har vel både Synnøve og Vanessa vært åpne om at de ikke trives med at utseendet forfaller, og at de gjør det de kan for å holde seg «unge» og freshe lengst mulig. Trenger virkelig Oslo enda en slik klinikk eller skal de differensiere seg med denne hormonbehandlingen og fokus på kvinnehelse? 

Forøvrig litt overrasket over Pia Tjelta i denne settingen, trodde hun var mer naturlig og fri for botox og fillers. 

Enig, det siste året har jeg tenkt at Pia Tjelta er en pen, naturlig dame som ser ut som alderen sin. 

De andre to har jo åpenbart tuklet med ansiktene sine.

Synes det er synd at så mange føler de må fikse på ting, for man ser jo som oftest at det er noe kunstig ved det, enten de er unormalt glatte og stramme i maska som over 50-åringer eller har kjøpt seg disse hestetennene som så mange kjendiser går rundt med nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Babushka said:

Ja de åpner booking om noen timer.

Tviler ikke på at det blir en suksess, er nok av damer med tykk lommebok som ønsker å se bra ut. Heldigvis dokumentert effekt på behandlingene de tilbyr da, og ikke kollagenpulver i kaffen. 

Skjønner at du er negativ til hele greia mtp hvordan du skriver :)
Kan du ikke bare styre unna da?

Jeg er verken negativ eller positiv, for jeg vet ikke hva de tilbyr enda. De har fått med gode folk på laget, og jada, er det botox og fettsuging er jeg helt enig i at dette er noe forbanna tull. Men la nå de rike holde på, frogner er allerede en plass med mye botox - så det at det kommer enda en av de plassene er egentlig ikke hovedproblemet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (8 minutter siden):

Skjønner at du er negativ til hele greia mtp hvordan du skriver :)
Kan du ikke bare styre unna da?

Jeg er verken negativ eller positiv, for jeg vet ikke hva de tilbyr enda. De har fått med gode folk på laget, og jada, er det botox og fettsuging er jeg helt enig i at dette er noe forbanna tull. Men la nå de rike holde på, frogner er allerede en plass med mye botox - så det at det kommer enda en av de plassene er egentlig ikke hovedproblemet. 

Jeg er negativ til at fokuset på kvinnehelse skal innebære rynkebehandling og fettsuging.  
Disse klinikkene er kommet for å bli, og folk bestemmer selv hva de ønsker å gjøre med sitt eget utseende bruke pengene sine på. 
Om de kan hjelpe noen med plager etter fødsel og overgangsalder er jo det tipp topp. 

  • Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (17 minutter siden):

Enig, det siste året har jeg tenkt at Pia Tjelta er en pen, naturlig dame som ser ut som alderen sin. 

De andre to har jo åpenbart tuklet med ansiktene sine.

Synes det er synd at så mange føler de må fikse på ting, for man ser jo som oftest at det er noe kunstig ved det, enten de er unormalt glatte og stramme i maska som over 50-åringer eller har kjøpt seg disse hestetennene som så mange kjendiser går rundt med nå om dagen.

Jepp, hun henger jo med Jenny Skavlan som vel har tatt et tydelig standpunkt på at hun ikke skal «tukle» med useendet. 
Men hvem vet lengre, utseendet fokuset i samfunnet har blitt så stort at mange nok kjenner på et press for å bremse aldringen hvis de kan. 
Det er noen verstinger blant influensere på disse damene sin alder som flittig besøker disse klinikkene og er ivrige brukere av filter på instagram. Lurer jo litt på hvordan de ser ut i virkeligheten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (11 minutter siden):

Jeg er negativ til at fokuset på kvinnehelse skal innebære rynkebehandling og fettsuging.  
Disse klinikkene er kommet for å bli, og folk bestemmer selv hva de ønsker å gjøre med sitt eget utseende bruke pengene sine på. 
Om de kan hjelpe noen med plager etter fødsel og overgangsalder er jo det tipp topp. 

Mja, bekkenbunnstrening vet man jo ikke har effekt da. 
 

Men for all del, å ansette en fysio eller liknende med spesialisering på kvinnehelse er jo ikke dumt.

Jeg tipper de ender med å tilby fillers, dermapen og…..fettfjerning, dokumentert effekt har vel bare standard fettsuging. 
 

Pia Tjelta har jo født tvillinger+et barn til og kan godt ha gjort en masse med kropp og ansikt som ser naturlig ut fordi man ikke sminker seg særlig/dropper mascaraen. 
 

Usikker på hvorfor jeg skulle valgt denne salongen fremfor Beths eller liknende, men mulig man kan sjekke inn fredagen og dra hjem søndagen med fettsugd mage, shellac, dermapen/fillers/profhilo osv i ansikt og i tillegg ha nyfarga hår.

Effektivt da 😅🤷‍♀️

Dog til den nette sum av 150.000, men ellers 💸

Endret av DundreMilfin
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan si hva de vil, men blir nok mye botox og ulike fillers.

Hudbehandlinger med ymse laser og syrer.

Blir spent på hvem de får med på laget til å fronte klinikken av ulike influensere :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (6 minutter siden):

Mja, bekkenbunnstrening vet man jo ikke har effekt da. 

Vet vi det?🤔 Det er ikke alt som kureres med bekkenbunnstrening nei (selv om enkelte påstår det), men helt uten virkning er det vel ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (Akkurat nå):

Vet vi det?🤔 Det er ikke alt som kureres med bekkenbunnstrening nei (selv om enkelte påstår det), men helt uten virkning er det vel ikke.

Vi vet det gjennom forskningsprosjekter ja. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Vi vet det gjennom forskningsprosjekter ja. 
 

Ok. Nedslående i så fall, da er vel operasjon eneste håp for alle som sliter med slik problematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (1 minutt siden):

Ok. Nedslående i så fall, da er vel operasjon eneste håp for alle som sliter med slik problematikk.

Ja.

Man «avanbefaler» ikke tradisjonell bekkenbunnstrening.

Men det kan i tillegg til dette virke som om type «mammamage» trening, hypopressiv osv er kontraproduktivt for diastase for eksempel. Man har tenkt at det å fokusere på indre kjerne er løsningen, men det kan forverre istedet. 
 

Men, lett å tjene penger på kvinner som føler seg rævva fysisk og estetisk etter fødsel 😅🤷‍♀️
 

Studien viser at det ikke er noen forskjell på om du bare trener helt vanlig for eksempel - eller - klassiske bekkenbunnsøvelser.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Ja.

Man «avanbefaler» ikke tradisjonell bekkenbunnstrening.

Men det kan i tillegg til dette virke som om type «mammamage» trening, hypopressiv osv er kontraproduktivt for diastase for eksempel. Man har tenkt at det å fokusere på indre kjerne er løsningen, men det kan forverre istedet. 
 

Men, lett å tjene penger på kvinner som føler seg rævva fysisk og estetisk etter fødsel 😅🤷‍♀️
 

Studien viser at det ikke er noen forskjell på om du bare trener helt vanlig for eksempel - eller - klassiske bekkenbunnsøvelser.

 

Åja, beklager, jeg misforstod. Trodde det var snakk om nettopp tradisjonell bekkenbunnstrening. 

Og ja, desperate barselkvinner er lette bytter. Underlivs-, mage- og bekkenplager påvirker livskvalitet og velvære noe voldsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyllen skrev (11 minutter siden):

Blir spent på hvem de får med på laget til å fronte klinikken av ulike influensere :)

Hvem tror du? Blir nok ikke Mette Marit selv om hun er god venninne av Vanessa, men mulig Janne Formoe? 
Kan jo hende de dropper den typen markedsføring helt og satser på mer eksklusive markedsførings kanaler. 
Er sikkert noen de ikke vil ha med på laget også som alle med duck face som tydelig ikke ser naturlige ut. 
Er mange som reklamerer for Beths iallefall og «tar oss med» på behandlingsbenken med Instagram filter på for de ikke tør vise hvordan de egentlig ser ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...