Gå til innhold

Torpet 2022

Irja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (28 minutter siden):

Haha, enda en ordfører 😂 Hadde vært kult om han kom inn på farmen og havnet i kamp med Dan eller Dan kom inn på Torpet og havnet i kamp mot ham 😂

Kult med litt forandring, syns jeg. Blir spennende å se. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (52 minutter siden):

Haha, enda en ordfører 😂 Hadde vært kult om han kom inn på farmen og havnet i kamp med Dan eller Dan kom inn på Torpet og havnet i kamp mot ham 😂

Kult med litt forandring, syns jeg. Blir spennende å se. 

Morsomste hadde vært hvis de var fra samme plass og han var motkandidaten til neste ordførervalg :P Som Trump og Biden i Big Brother

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet-episodene hopet seg opp på Play'en min siden jeg ikke helt har funnet lyst til å se på. For Rob har vært i fyr og flamme i år, og mye verre enn han var sist. Det ble altfor mye. Ser at han får kjøre full NorwayRob-reklame både i måten han snakker og også på capsen (og kanskje flere ting?), så det gir vel en inngang til et bytteforhold med promotering mot arrangert skuespill. Uansett eller ikke, så fungerte det ikke. Rob virker falsk i år. Og måten han dyttet Dagny under bussen på var uspiselig. Råtten type. Rett og slett. 

Selv om Rob kunne spritet opp stemningen på tamme Farmen så håper jeg han må dra hjem. Klarer ikke full Rob-show på Farmen nå i 6-7 uker. Og unner han ikke hytte og bil heller. 

Håper også at det er siste gang vi ser han i et slikt konsept. Det nytter ikke å melke kua ihjel, for det blir faktisk tomt tilslutt.

Dagny er litt av en kvinne, så hun heier jeg på for Farmen-opphold nå! 

Veldig bra med tvisten om utskiftning av deltakere på Torpet i år. Kanskje finner jeg motivasjon til å se på etterhvert som nye episoder popper opp.

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (11 timer siden):

Torpet-episodene hopet seg opp på Play'en min siden jeg ikke helt har funnet lyst til å se på. For Rob har vært i fyr og flamme i år, og mye verre enn han var sist. Det ble altfor mye. Ser at han får kjøre full NorwayRob-reklame både i måten han snakker og også på capsen (og kanskje flere ting?), så det gir vel en inngang til et bytteforhold med promotering mot arrangert skuespill. Uansett eller ikke, så fungerte det ikke. Rob virker falsk i år. Og måten han dyttet Dagny under bussen på var uspiselig. Råtten type. Rett og slett. 

Selv om Rob kunne spritet opp stemningen på tamme Farmen så håper jeg han må dra hjem. Klarer ikke full Rob-show på Farmen nå i 6-7 uker. Og unner han ikke hytte og bil heller. 

Håper også at det er siste gang vi ser han i et slikt konsept. Det nytter ikke å melke kua ihjel, for det blir faktisk tomt tilslutt.

Dagny er litt av en kvinne, så hun heier jeg på for Farmen-opphold nå! 

Veldig bra med tvisten om utskiftning av deltakere på Torpet i år. Kanskje finner jeg motivasjon til å se på etterhvert som nye episoder popper opp.

Enig i den. Måten Rob kastet Dagny under bussen var lavmål. Er det ett spill, eller er han slik i virkeligheten? Uspiselig type. Om det er ett spill, så er det ett uspiselig og barnslig spill. Klarer ikke å se at han skal skyte fart med en karriere med slik oppførsel. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har gått glipp av noen torpet episoder og ikke fulgt med på nyhetene de siste dagene så må de bli totalt forvirret når de setter på nyeste episode og der nå er 3 ukjente folk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shias skrev (4 timer siden):

Enig i den. Måten Rob kastet Dagny under bussen var lavmål. Er det ett spill, eller er han slik i virkeligheten? Uspiselig type. Om det er ett spill, så er det ett uspiselig og barnslig spill. Klarer ikke å se at han skal skyte fart med en karriere med slik oppførsel. 

Det var virkelig stygt synes jeg. Heier herved på Dagny! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som taper første Torpet finalen - går de tilbake til Torpet igjen, eller det ute for godt tro? 

Nå blir det jo en liten overraskelse igjen for de gjenværende deltakerne uansett, for de regner vel med at de ryker rett tilbake til 2022 etter kamp! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (1 time siden):

Epic my ass 😆😆

Eneste som blir "epic" er visst han ikke kommer inn på farmen 😄 det kommer til å bli helt surrealistisk hvis Rob kommer inn på gården, ryker på søndag og havner tilbake på torpet 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 minutter siden):

Eneste som blir "epic" er visst han ikke kommer inn på farmen 😄 det kommer til å bli helt surrealistisk hvis Rob kommer inn på gården, ryker på søndag og havner tilbake på torpet 🤨

Pingpong Rob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sephirot skrev (2 timer siden):

Pingpong Rob

Blir litt som han Bent(?) fra Nissene på Låven 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden):

Blir litt som han Bent(?) fra Nissene på Låven 😂

Haha ja 😂 og så er Erlend han Asbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (8 timer siden):

Dagny må bare vinne! Hverken Rob eller Lasse fortjener å være på farmen 😡 har mistet all sans for dem…

Helt enig. Lasse er jo blitt helt dust etter han kom tilbake. Synes han har dårlig påvirkning på Andrea også, for nå liker jeg ikke hun like godt lengre heller

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å diskutere Torpet som om det er virkelighet, det er jo som Rob helt riktig påpeker et spill, og det sier ikke noe om hans karakter når han gjør det han kan for å vinne spillet. Hvem som "fortjener" ditt og fortjener datt har lite å si, og som sosialt spill har Farmen lite verdi med kun ærlige og redelige spillere som opptrer slik man forventer av et A4-menneske 🤷‍♂️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...