Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Hun som tok på seg kjøkkentjenesten?  Ble det tvunget på henne, eller var det fordi hun var den eneste som følte at det måtte gjøres?  Jeg fikk ikke helt med meg  det der.

 

Jeg oppfattet at hun sa seg frivillig til å gjøre det. Dama virker litt rar 😂 "Jeg vil at dere skal SE SELV at dere skal gjøre slike ting!". Bare si hva du vil de skal gjøre, de er ikke synske og folk prioriterer forskjellig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Walterwhite skrev (5 timer siden):

Jeg oppfattet at hun sa seg frivillig til å gjøre det. Dama virker litt rar 😂 "Jeg vil at dere skal SE SELV at dere skal gjøre slike ting!". Bare si hva du vil de skal gjøre, de er ikke synske og folk prioriterer forskjellig. 

Spoiler

Har jo lett for å oppstå slike ting når de kun er 3 stk. Litt sånn 2+1 

Nå er jeg spent på hvem som kommer inn etter tvekampen i kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nesten ut som hun småkranglet med mannen sin.. Litt usikker på hvordan oppgavene ble fordelt. Tror det bare ble sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt hvis grunnen til at de plutselig ikke fant Tore var fordi de liksom bare hadde forestilt seg at han var der og så ender de opp med å se han som en kjøpmann på markedet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (6 minutter siden):

Var ikke det bare en misforståelse?

Kanskje, men det skjedde jo det samme i dag 

Spoiler

Da de to andre hadde bestemt seg på forhånd for hvem som skulle i kamp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fra Sandnes var jo veldig søt da, men hun virker jo veldig manipulerende og kynisk ut. Hun så ut til å ha null omtanke for den damen som de rotter seg i mot, men Tore satt hun å klappa trøstende på. 

Håper Benjamin klarer å komme seg inn på farmen igjen jeg. 

Endret av Forundret..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde på Torpet må jeg si jeg ikke liker. Hadde håper hun skulle i kamp i dag, men neida, hun hadde klart å få med seg Tore til at de valgte Cecilie. 

Hadde vært fint med en uke på Torpet for Benjamin sammen Cecilie, men nå er det dessverre de to som skal i kamp  :(

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal i kamp, spiller liten rolle hvem som er først. Så mye syting fra Cecilie. Kan de ikke ta stein saks papir da, så blir de helt fair hvem som må først ut.

Endret av Irja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (9 minutter siden):

Alle skal i kamp, spiller liten rolle hvem som er først. Så mye syting fra Cecilie. Kan de ikke ta stein saks papir da, så blir de helt fair hvem som må først ut.

Niklas burde kommet og hatt en liten konkurranse der det ble bestemt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper også Benjamin kommer seg inn igjen på Farmen!

Når det gjelder Vilde og Cecilie så tror jeg bare de er veldig forskjellige, og det blir personlighetsklinsj deluxe. Syns begge har sine positive og negative sider, men jeg kan se den at Vilde virker litt manipulativ. Og så er Cecilie veldig følsom og ikke så god på å være proaktiv og forklare hva hun føler før det er "for sent". Da fremstår det bare som sutring i stedet for konstruktive tilbakemeldinger.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Alle skal i kamp, spiller liten rolle hvem som er først. Så mye syting fra Cecilie. Kan de ikke ta stein saks papir da, så blir de helt fair hvem som må først ut.

Jeg skjønner ikke helt hvordan det funker, men det virker som om det er flertallet som bestemmer. Slik som nå med 2 mot 1. Er ikke sikker som sagt, men kan ikke huske at de noengang har trukket lodd e.l. 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vilde virker som en flott jente. Hun gikk kanskje knallhardt ut i kampen for å ikke ta første kamp, men ellers synes jeg hun får ufortjent mye pes både fra Benjamin og Cecilie, som for øvrig virker som to kopper te med det samme i. 

Skjønner at det er vanskelig å føle seg skvist ut i kamp i første runde, men synes Cecilie virker litt for overfølsom og nærtagende hittil. Og det etter bare et par dager, liksom. 

Men det er rart at ikke deltakerne går for en god gammel chipp chapp chow (elns) eller loddtrekning for å avgjøre første kamp.

For min del er jeg fornøyd med at det er Cecilie som møter Benjamin i første kamp. Tror Benjamin vinner (har ikke sett kampen enda!).

Ordføreren virker å ha begge beina på jorda. Bedagelig type. Men jeg lurer på om det er mer bak skinnet enn hva vi ser.

Litt interessant å se at Benjamin kom i sitt rette element inne på Torpet. Der fikk han liksom briljere, og ble møtt med den responsen og respekten han selv mener han fortjener. Det gjorde godt å se, faktisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen
EtFo skrev (1 time siden):

Synes hun der Cecilie virket som en meget slitsom person. Sånn typisk lettkrenka.

Jeg har ikke rukket å få noe ordentlig inntrykk av dem ennå. Det er så nytt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (10 timer siden):

Synes hun der Cecilie virket som en meget slitsom person. Sånn typisk lettkrenka.

Liker hun godt jeg, mye bedre enn hun der Vilde. 

Fikk et mye bedre inntrykk av Benjamin inne på Torpet. Synd for han at det er Cecilie han må møte i kamp.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...