Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Robert Scott, Bjørn Mogenstad og Thor Haavik er årets deltakere på Torpet.

Må være fryktelig slitsomt å være Bjørn. Voksen mann i slutten av 40 årene som ikke fikser å dele utedo med noen andre. Som trenger eksponeringsterapi for å kunne omgås ei høne, og får panikk når han ser en ku tisse. Så ille er det faktisk at han løper vekk, brekker seg og står utenfor huset og nivasker hendene sine manisk. Stakkars.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lo av fjeset til de to som kom lykkelige og glade til Torpet, og ble møtt med at de måtte vaske hendene i baljen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (4 minutter siden):

Lo av fjeset til de to som kom lykkelige og glade til Torpet, og ble møtt med at de måtte vaske hendene i baljen. 

Jeg ventet på at Bjørn bare skulle begynne å le og si at han spøkte, hvor er de skjulte kameraene liksom 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg ler av Bjørn og bæsjefobien hans. Når han går nedover til kuene, og tripper rundt for å unngå å trampe i møkk. Herlig at han byr på seg selv til underholdning :)

Så langt, bra underholdning og mye å le av

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart av produksjonen det der brennevin-greiene. Action inne på gården, og besøk av både politi og røver. Sjukt frekt at de ikke ville vise lappen til Thor prest inne på kjøkkenet, men pussig av han å tømme det ut hvis de andre ikke var med på det? Der kan han nok ikke tenkt særlig langt.   

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 timer siden):

Haha for en underholdende episode med det brevet 😂

Jeg lo nesten på meg brokk!🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en gledesdreper han Thor..

Er liksom moralens vokter ovenfor alle der

Men lite smart av Rob og Bjørn da, tror ikke de at smuglerne ville reagert når de fant ut at det bare var vann?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke stygt ment dette, men Rob har lagt på seg igjen etter farmen? Fulgte han en periode på Snapchat, var endel kake og godteri hab handlet mens konen kjøpte mat :fnise: Syntes han ser friskere ut nå enn tiden etter farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare komme med en advarsel til dere som ser farmen på lineær tv, ikke se Torpet nå! Jeg trodde det kun var kampen mellom Dagny og Thor idag, men helt på slutten viste de hvem som ryker ut av farmen! Faen! Tidligere har jo kampen vært på fredager og Torpet ikke blitt lagt ut før etter farmen på søndager. Siden det er litt annerledes i år trodde jeg ikke de skulle vise den som kommer inn på Torpet før på mandag. Kampen på farmen har vel tidligere ikke blitt vist på sumo før den går på tv heller, tror jeg? 

Da har jeg lært til neste uke, ihvertfall :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (På 16.9.2022 den 19.19):

Ikke stygt ment dette, men Rob har lagt på seg igjen etter farmen? Fulgte han en periode på Snapchat, var endel kake og godteri hab handlet mens konen kjøpte mat :fnise: Syntes han ser friskere ut nå enn tiden etter farmen.

Ser ut til at han veier omtrent det samme som da innspillingen av Farmen startet i 2021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Må bare komme med en advarsel til dere som ser farmen på lineær tv, ikke se Torpet nå! Jeg trodde det kun var kampen mellom Dagny og Thor idag, men helt på slutten viste de hvem som ryker ut av farmen! Faen! Tidligere har jo kampen vært på fredager og Torpet ikke blitt lagt ut før etter farmen på søndager. Siden det er litt annerledes i år trodde jeg ikke de skulle vise den som kommer inn på Torpet før på mandag. Kampen på farmen har vel tidligere ikke blitt vist på sumo før den går på tv heller, tror jeg? 

Da har jeg lært til neste uke, ihvertfall :) 

Brukt å komme ut 22:10 hvor taperen kommer inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...