Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (10 timer siden):

Nå så jeg nettopp søndagens episode 😅 Den gjengen med smuglere er gøytøffe, og de to andre begynner å få nok av Rob. Det skjønner jeg veldig godt.  Nå er det vel han som må i kamp med Einar. Hvordan går det tro?  

Hehe, selv "belieberen" begynner å få nok av Rob og da er det ille 😂 Jeg lo godt da Bjørn kalte han en belieber, hehe :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om Einar klarer å si en setning som ikke inneholder ordet "Trysil"😅

Kjipt når folk trekker seg, men dette var ikke det største tapet syns jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (10 minutter siden):

Jeg lurer på om Einar klarer å si en setning som ikke inneholder ordet "Trysil"😅

Kjipt når folk trekker seg, men dette var ikke det største tapet syns jeg.

Hehe, glad i Trysil vøtt 😂 Skikkelig bygdeoriginal på en god måte han der. Rekorden hans utenfor Trysil før farmen var 7 dager. Lurer på hvor han var da. Kult at han er avholds, forresten, ikke så mange gutter på hans alder som er det, med mindre de er superkristne menighetsgutter da og han er jo ikke det. Men det kuleste med fyren er dialekten, jeg digger den!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hehe, glad i Trysil vøtt 😂 Skikkelig bygdeoriginal på en god måte han der. Rekorden hans utenfor Trysil før farmen var 7 dager. Lurer på hvor han var da. Kult at han er avholds, forresten, ikke så mange gutter på hans alder som er det, med mindre de er superkristne menighetsgutter da og han er jo ikke det. Men det kuleste med fyren er dialekten, jeg digger den!

Var sikkert en fyllekule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Hehe, glad i Trysil vøtt 😂 Skikkelig bygdeoriginal på en god måte han der. Rekorden hans utenfor Trysil før farmen var 7 dager. Lurer på hvor han var da. Kult at han er avholds, forresten, ikke så mange gutter på hans alder som er det, med mindre de er superkristne menighetsgutter da og han er jo ikke det. Men det kuleste med fyren er dialekten, jeg digger den!

Vil si det er litt spesielt å være så avhengig av foreldrene sine i en alder av 21 år. Han virker til å ha vært svært skjermet for omverden i oppveksten, kan ikke være bra i lengden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (29 minutter siden):

Vil si det er litt spesielt å være så avhengig av foreldrene sine i en alder av 21 år. Han virker til å ha vært svært skjermet for omverden i oppveksten, kan ikke være bra i lengden. 

Men han har jo egen gård? Tror ikke han bor hos foreldrene sine. Men rart han aldri har vært borte fra Trysil mer enn 7 dager før farmen. Trist om han ikke har vært på ferie eller noe i barndommen og ungdommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Einar, men han spilte seg rett ut gitt. Ja ja. 

Tipper Benjamin blir neste inn på Torpet, og Rob må ut i kamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 18.9.2022 den 19.19):

Må bare komme med en advarsel til dere som ser farmen på lineær tv, ikke se Torpet nå! Jeg trodde det kun var kampen mellom Dagny og Thor idag, men helt på slutten viste de hvem som ryker ut av farmen! Faen! Tidligere har jo kampen vært på fredager og Torpet ikke blitt lagt ut før etter farmen på søndager. Siden det er litt annerledes i år trodde jeg ikke de skulle vise den som kommer inn på Torpet før på mandag. Kampen på farmen har vel tidligere ikke blitt vist på sumo før den går på tv heller, tror jeg? 

Da har jeg lært til neste uke, ihvertfall :) 

Enig! Gjorde samme tabben. Skulle bare se litt på Torpet før Farmen begynte søndag. Og jammen fikk jeg se hvem som tapte tvekampen, altså da jeg så på Torpet. Ble mildt sagt paff🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (11 minutter siden):

Enig! Gjorde samme tabben. Skulle bare se litt på Torpet før Farmen begynte søndag. Og jammen fikk jeg se hvem som tapte tvekampen, altså da jeg så på Torpet. Ble mildt sagt paff🙄 

Sånn har det jo alltid vært, det er meningen at man skal se på torpet episoden etter at man har sett ferdig søndags episoden. Derfor så gir ikke det mening om de legger ut episodene før søndags episoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at Rob er regissert på ett eller annet nivå. Han er jo helt bajas der inne. Litt gøy, men mer litt for mye. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (3 timer siden):

Jeg er 99% sikker på at Rob er regissert på ett eller annet nivå. Han er jo helt bajas der inne. Litt gøy, men mer litt for mye. 

Begynner å bli for mye av det gode synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fikk bra med både mat og penger av mentor for utført jobb.

3 personer og 80 kroner!

Er nesten sikker på at det blir innbrudd eller noe, og de blir frarøvet pengene før markedet. Pga sprithistorien.

Ang nattens episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 timer siden):

Jeg er 99% sikker på at Rob er regissert på ett eller annet nivå. Han er jo helt bajas der inne. Litt gøy, men mer litt for mye. 

Enig, må da være regissert at han er sånn bajas. 

Synes han er fryktelig slitsomt. Godt gjort av de andre å holde ut med han i en liten hytte 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Enig, må da være regissert at han er sånn bajas. 

Synes han er fryktelig slitsomt. Godt gjort av de andre å holde ut med han i en liten hytte 

Jeg hadde ikke vært mye inne i den hytta ☹️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 25.9.2022 den 10.24):

 

Og når Rob ble fersket av "Ginger" så responderte han med en voldsom reaksjon. "There's a new boss in town!" o.l. osv. Akkurat dette ga meg inntrykk av at hele spritsaken var iscenesatt, og at Rob er en skuespiller med instruksjoner. Nesten samme inntrykk som jeg fikk da Rob herjet med sine sprøe påfunn på Farmen i fjor. 

Så mine inntrykk er at det var friskt med noe nytt på Torpet i år, men at det ble litt for mye av det gode og at det ikke ser genuint ut. 

Jeg tror bare at det er en del av personligheten hans. Litt sånn sosial, ekstrovert og barnslig type, med svingende humør alt etter om han har mot- eller medvind. Får egoboost av komplimenter og lovord fra andre (ref. Lasse aka Robieber) og et behov for å markere seg selv (ref. reaksjonen da han ble avslørt av mafiabossen). Har en i omgangskretsen som er slående lik i personlighet, så jeg kjenner godt til typen, hehe.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Jeg håper Rob snart ryker.  Det er ikke gøy lengre, han blir for mye av det gode som det sies, nå er han bare irriterende å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (7 minutter siden):

Jeg håper Rob snart ryker.  Det er ikke gøy lengre, han blir for mye av det gode som det sies, nå er han bare irriterende å se på. 

Tror både Lasse og Dagny er lei han også. Imponerende at de orker å være sammen han der i den lille stua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...