Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Athena Catalina skrev (3 timer siden):

Jeg håper Rob snart ryker.  Det er ikke gøy lengre, han blir for mye av det gode som det sies, nå er han bare irriterende å se på. 

Du likte han vel ikke til å begynne med? 😅 men er enig at det blir litt for mye av det gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (15 minutter siden):

Du likte han vel ikke til å begynne med? 😅 men er enig at det blir litt for mye av det gode

Sant, og det er nettopp fordi han er for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (6 timer siden):

Tror både Lasse og Dagny er lei han også. Imponerende at de orker å være sammen han der i den lille stua

Hehe, tror ikke Lasse er like roblieber lenge, nei :fnise: Helt enig, utrolig imponerende. Jeg hadde rømt til skogs og aldri sett meg tilbake :hoho: Rob er jo morsom å se på, men det blir for mye av det gode. Voksen mann på 55 eller noe som oppfører seg så bajas, det er litt patetisk. Men han eeeelsker jo oppmerksomhet og må være midtpunktet hele tiden så... Utrolig slitsom type. 

Cid skrev (2 timer siden):

Håper Leif dukker opp neste år på torpet 

Hvem var Leif igjen? Var det han sinnataggen som hatet Rob så fælt? Jeg er så dårlig på navn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Hehe, tror ikke Lasse er like roblieber lenge, nei :fnise: Helt enig, utrolig imponerende. Jeg hadde rømt til skogs og aldri sett meg tilbake :hoho: Rob er jo morsom å se på, men det blir for mye av det gode. Voksen mann på 55 eller noe som oppfører seg så bajas, det er litt patetisk. Men han eeeelsker jo oppmerksomhet og må være midtpunktet hele tiden så... Utrolig slitsom type. 

Hvem var Leif igjen? Var det han sinnataggen som hatet Rob så fælt? Jeg er så dårlig på navn 

Nei var han som ble anklaget for å ha prøvd å forgifte deltakerne

https://www.dagbladet.no/kjendis/folk-har-vaert-redd-meg/76578066/amp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Å han, ja, hvordan kunne jeg glemme han? Skikkelig badboy han der, haha 😂 Hadde vært gøy å se han på Torpet da. 

Han hadde vel forgiftet spriten 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg syntes at Rob ga seg litt for lett angående spritdunken.  Det skulle ikke forundre meg om han hadde gjemt unna noe av den og fylt opp med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på torpet siden de raidet huset, mistet lysten egentlig :P har jeg gått glipp av mye moro de siste episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke sett på torpet siden de raidet huset, mistet lysten egentlig :P har jeg gått glipp av mye moro de siste episodene?

Rolig nå. De fikk 80 (!!) kr og en haug med mat fra mentor. Spritsaken er i lokalavisa (kom ei jente til tunet å solgte avis) Så har de vært på markedet å shoppa godis, brunt brennevin og tobakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Irja skrev (1 time siden):

Rolig nå. De fikk 80 (!!) kr og en haug med mat fra mentor. Spritsaken er i lokalavisa (kom ei jente til tunet å solgte avis) Så har de vært på markedet å shoppa godis, brunt brennevin og tobakk.

Episodene er jo veldig korte, men jeg synes at de har rukket mye gøy der.  Nå er de jo veldig enige om at de ikke vil ha flere i gjengen sin, så det blir kanskje tøft for taperen på Farmen å komme dit i kveld. Spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Jeg trodde ikke at jeg skulle si dette men jeg er lei av Rob 🙈

Virker som tekstingen var feil angående 80 kroner. 

Endret av Sephirot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes det er ugreit at Rob presser på at han ikke skal i konkurransen. Her syntes jeg produksjonen skulle kommet på banen, han har enda ikke vært i konkurranse, det har Dagny. Noen regler bør det faktisk være. Kjente det var ubehagelig å se på hvordan han pusha henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
Walterwhite skrev (15 minutter siden):

Syntes det er ugreit at Rob presser på at han ikke skal i konkurransen. Her syntes jeg produksjonen skulle kommet på banen, han har enda ikke vært i konkurranse, det har Dagny. Noen regler bør det faktisk være. Kjente det var ubehagelig å se på hvordan han pusha henne. 

Enig. Likte han ikke forrige runde, liker han enda mindre nå. Stakkars Dagny, og dessuten ødela det jo for produksjonen, for hvor gøy hadde det ikke vært å se fjeset til Dan om Erlend kom rett inn igjen? 😄

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg syns reglene på Torpet er kjemperare! Bestemme innad hvem som skal i kamp?? Burde helt klart vært regler på rullering der altså. I det minste trekke lodd. 

Jeg har ikke sett dette før, men forsto at det var tidlig at de skal inn på Farmen igjen? Og hvorfor alle tre?? Dere som har sett før - hva tror dere blir å skje? Skal tre helt nye inn på Torpet nå? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...