Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okei. Interessant vri på Torpet i år. Ble liksom noe nytt å se på. 

Synes Rob og co er vanvittig dårlige til å lure, og er en smule grådig. Av 24 flasker så fyllte han kun heimbrent på 1 av dem og vann på resten, fordi de ønsket å beholde alt selv. Altså, er man litt smart så fyller man kanskje alle flaskene med heimbrent i den øverste kassen slik at man ikke blir fersket, og tar halvparten. 

Og når Rob ble fersket av "Ginger" så responderte han med en voldsom reaksjon. "There's a new boss in town!" o.l. osv. Akkurat dette ga meg inntrykk av at hele spritsaken var iscenesatt, og at Rob er en skuespiller med instruksjoner. Nesten samme inntrykk som jeg fikk da Rob herjet med sine sprøe påfunn på Farmen i fjor. 

For øvrig synes jeg det er rart at gjengen har gått rundt på heimbrentfylla over flere dager der inne som en del av Torpet i år. 

Så mine inntrykk er at det var friskt med noe nytt på Torpet i år, men at det ble litt for mye av det gode og at det ikke ser genuint ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Blir å spole over hele sesong hittil da 😅

Har hoppet over noen episoder ja 😂 Bare håper han ryker snart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob er sabla morsom, men tror ikke jeg hadde klart å være lenge i samme rom som ham. Holder lenge å se ham på tv, hehe 😂 Artig skrue da og jeg ler masse av ham. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Rob er sabla morsom, men tror ikke jeg hadde klart å være lenge i samme rom som ham. Holder lenge å se ham på tv, hehe 😂 Artig skrue da og jeg ler masse av ham. 

Han skulle vært med i Hotel Cæsar om det fortsatt gikk, søskenbarnet til Pelle. Rob Krogstad, Kongen av Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg nettopp søndagens episode 😅 Den gjengen med smuglere er gøytøffe, og de to andre begynner å få nok av Rob. Det skjønner jeg veldig godt.  Nå er det vel han som må i kamp med Einar. Hvordan går det tro?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonebelinda skrev (16 minutter siden):

Synes Torpet er mye bedre enn Farmen, også i år  :)

Det har jeg synes siden første gang de hadde torpet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...