Gå til innhold

Torpet 2022


Irja

Anbefalte innlegg

Lass4r skrev (4 minutter siden):

Nå må dere slutte å diskutere Torpet som om det er virkelighet, det er jo som Rob helt riktig påpeker et spill, og det sier ikke noe om hans karakter når han gjør det han kan for å vinne spillet. Hvem som "fortjener" ditt og fortjener datt har lite å si, og som sosialt spill har Farmen lite verdi med kun ærlige og redelige spillere som opptrer slik man forventer av et A4-menneske 🤷‍♂️

Ganske enig - Rob har vært ærlig på at han er der for å spille siden starten, både overfor publikum og deltakerne.

Virker som mange andre deltakere later som de ikke spiller foran kamera.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Helt enig. Lasse er jo blitt helt dust etter han kom tilbake. Synes han har dårlig påvirkning på Andrea også, for nå liker jeg ikke hun like godt lengre heller

Helt enig. Syns Andrea forandret seg til "sitt gamle jeg" med en gang Lasse kom tilbake. Og jeg som likte henne så godt etter at Lasse dro! Lasse liker jeg ikke i det hele tatt. Håper Dagny vinner kampen. Selvfølgelig underholdende om Rob vinner, men det blir altfor mye av det gode og blir masete i lengden. Men skal innrømme at jeg lo da han sang på den Eminem-låta i går :hoho: Stakkars Benjamin om Rob vinner 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (1 time siden):

Nå må dere slutte å diskutere Torpet som om det er virkelighet, det er jo som Rob helt riktig påpeker et spill, og det sier ikke noe om hans karakter når han gjør det han kan for å vinne spillet. Hvem som "fortjener" ditt og fortjener datt har lite å si, og som sosialt spill har Farmen lite verdi med kun ærlige og redelige spillere som opptrer slik man forventer av et A4-menneske 🤷‍♂️

Det var han sin tur til å gå ut i kamp og Rob fulgte ikke spillereglene der, Rob var morsom i starten men nå er det blitt for mye av det gode 🙊

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (1 time siden):

Nå må dere slutte å diskutere Torpet som om det er virkelighet, det er jo som Rob helt riktig påpeker et spill, og det sier ikke noe om hans karakter når han gjør det han kan for å vinne spillet. Hvem som "fortjener" ditt og fortjener datt har lite å si, og som sosialt spill har Farmen lite verdi med kun ærlige og redelige spillere som opptrer slik man forventer av et A4-menneske 🤷‍♂️

Bare av nysgjerrighet, er du Lasse? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (5 timer siden):

Nå må dere slutte å diskutere Torpet som om det er virkelighet, det er jo som Rob helt riktig påpeker et spill, og det sier ikke noe om hans karakter når han gjør det han kan for å vinne spillet. Hvem som "fortjener" ditt og fortjener datt har lite å si, og som sosialt spill har Farmen lite verdi med kun ærlige og redelige spillere som opptrer slik man forventer av et A4-menneske 🤷‍♂️

Man trenger ikke være blottet for selvinnsikt, opptre respektløs, kaste folkeskikk på havet og være en stor selvhøytidelig egoist i en intim gruppe mennesker over lang tid på TV bare fordi det er et spill. 

Da fortjener man kritikk. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Man trenger ikke være blottet for selvinnsikt, opptre respektløs, kaste folkeskikk på havet og være en stor selvhøytidelig egoist i en intim gruppe mennesker over lang tid på TV bare fordi det er et spill. 

Da fortjener man kritikk. 

Kunne ikke vært mer enig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):

Bare av nysgjerrighet, er du Lasse? :P 

Neida, bare en fe som vandrer rundt og prøver å roe gemyttene i diverse kommentarfelt 🧚‍♀️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (3 minutter siden):

Neida, bare en fe som vandrer rundt og prøver å roe gemyttene i diverse kommentarfelt 🧚‍♀️

Vi klarer oss fint 😅 er bare kjekt å diskutere deltakere og dele meninger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Det ser ut til at Torpet begynner på vanlig måte igjen og at det kommer nye inn der fra Farmen.  Jeg kommer til å le hvis Lasse taper tvekampen til søndag og sendes tilbake på Torpet 🤣😂 det hadde vært gøy å se reaksjonen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Det ser ut til at Torpet begynner på vanlig måte igjen og at det kommer nye inn der fra Farmen.  Jeg kommer til å le hvis Lasse taper tvekampen til søndag og sendes tilbake på Torpet 🤣😂 det hadde vært gøy å se reaksjonen da.

Det synes jeg er helt latterlig 😝 da kan vi ende opp med ingen utfordrere på farmen  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (7 timer siden):

Det ser ut til at Torpet begynner på vanlig måte igjen og at det kommer nye inn der fra Farmen.  Jeg kommer til å le hvis Lasse taper tvekampen til søndag og sendes tilbake på Torpet 🤣😂 det hadde vært gøy å se reaksjonen da.

Haha, da ler jeg rått! :hoho: Håper han taper, jeg liker virkelig ikke fyren. Dan er en fjott og en oppblåst sprellemann, men han skaper ihvertfall underholdning! Tenk om ordføreren på Torpet vinner Torpet og de to havner i kamp sammen, det hadde vært gøy. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk tvist! Var lurt å få de gamle ut fra Torpet for å ha finalen, for så å få inn nye. Virker som kule folk! 

Morsomste er jo at de på Farmen nå tror det ikke er et torp lenger... blir priceless å se Lasses ansikt hvis har ryker ut og får beskjed om det 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Spoiler

Tore har en veldig koselig dialekt. Hallingdøl..  Det er ikke sikkert at alle forstår hva han sier, men han prøver å snakke sakte og tydelig, merker jeg.  Gøy at de setter sammen folk fra hele landet.  Torpet-gjengen virker ok de 👍 synd at episodene er så korte. Den nyeste var 8 minutter bare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Tore har en veldig koselig dialekt. Hallingdøl..  Det er ikke sikkert at alle forstår hva han sier, men han prøver å snakke sakte og tydelig, merker jeg.  Gøy at de setter sammen folk fra hele landet.  Torpet-gjengen virker ok de 👍 synd at episodene er så korte. Den nyeste var 8 minutter bare.

 

De er vanligvis korte, men skal de seriøst sende inn utslåtte deltakere ditt fortsatt? Det er jo helt absurd o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen
Cid skrev (6 minutter siden):

De er vanligvis korte, men skal de seriøst sende inn utslåtte deltakere ditt fortsatt? Det er jo helt absurd o.O

Tror du ikke at det blir en gøy overraskelse? Jeg vet ikke om de skal det, har ikke lest noe om det.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Tror du ikke at det blir en gøy overraskelse?

Men da kan det ende opp med at ingen utfordrere kommer inn på gården og da forsvinner jo hele poenget med utfordrere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslåtte deltakere skal til Torpet ja. Første konkurranse for den nye Torpetgjengen blir søndag 👌🏻

Hun eldste dama (beklager, husker ikke navn) virker ganske slitsom.. Sitter å gråter på dag tre fordi hun ikke føler seg sett av to fremmede 😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Irja skrev (22 minutter siden):

Utslåtte deltakere skal til Torpet ja. Første konkurranse for den nye Torpetgjengen blir søndag 👌🏻

Hun eldste dama (beklager, husker ikke navn) virker ganske slitsom.. Sitter å gråter på dag tre fordi hun ikke føler seg sett av to fremmede 😬

Spoiler

Hun som tok på seg kjøkkentjenesten?  Ble det tvunget på henne, eller var det fordi hun var den eneste som følte at det måtte gjøres?  Jeg fikk ikke helt med meg  det der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...