#nofilter# Skrevet 3. oktober 2022 #101 Del Skrevet 3. oktober 2022 Amatariel skrev (6 minutter siden): Skjul innhold ååå Erlend ;( ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #102 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cookiesandcream skrev (1 time siden): Skjul innhold Enig. Likte han ikke forrige runde, liker han enda mindre nå. Stakkars Dagny, og dessuten ødela det jo for produksjonen, for hvor gøy hadde det ikke vært å se fjeset til Dan om Erlend kom rett inn igjen? 😄 Det er helt idiotisk at det ikke er regel om at det går på rundgang hvem som må i konkurranse på Torpet. Og kjedelig for oss som ser på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. oktober 2022 #103 Del Skrevet 3. oktober 2022 Det kan jo bli artig https://www.tv2.no/underholdning/flere-endringer-for-farmen-annonserer-legendarisk-torpet-tvist/15140418/?fbclid=IwAR2LsxYszFoKl6dNV_5rtSLWkuTmI9N2OYcu5zYyGQvrjg52eDTX1B-Cl2w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #104 Del Skrevet 3. oktober 2022 Athena Catalina skrev (8 minutter siden): Det kan jo bli artig https://www.tv2.no/underholdning/flere-endringer-for-farmen-annonserer-legendarisk-torpet-tvist/15140418/?fbclid=IwAR2LsxYszFoKl6dNV_5rtSLWkuTmI9N2OYcu5zYyGQvrjg52eDTX1B-Cl2w Ja, dette kan bli gøy Blir gøy å se når disse 3 kommer inn på Farmen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #105 Del Skrevet 3. oktober 2022 Trakk Erlend seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #106 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Trakk Erlend seg? Ja, Mulig det var fordi det var Dagny som måtte ta kampen Han synes iallefall det var feigt av dem, å skyve Dagny foran seg. Rob var en skikkelig sleip feiging, ville ikke i kamp fordi han ville til finalen. Og når Lasse var fredet var han fredet....... Håper Rob ikke vinner noe finale i Torpet. Vil tro finalen er raskt nå, ettersom de 3 skal inn på Farmen nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #107 Del Skrevet 3. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Ja, Mulig det var fordi det var Dagny som måtte ta kampen Han synes iallefall det var feigt av dem, å skyve Dagny foran seg. Rob var en skikkelig sleip feiging, ville ikke i kamp fordi han ville til finalen. Og når Lasse var fredet var han fredet....... Håper Rob ikke vinner noe finale i Torpet. Vil tro finalen er raskt nå, ettersom de 3 skal inn på Farmen nå Nå ble farmen mye kjipere å se på 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #108 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Nå ble farmen mye kjipere å se på 😞 Håper Rob ryker fort ut. Han tar mye plass, og bråkete å høre på. Og nå unner jeg han ikke å vinne finalen i Torpet. Både Dagny og Lasse hadde vært i kamp. Lassse var fredet. Men Rob hadde ikke vært i kamp ennå. Så burde absolutt vært hans tur nå. Og da er det ikke sikkert ERlend hadde trukket seg heller. Ble så skuffa over at han var så jævla feig. De var jo 2 mot 1, så Dagny hadde ikke mye å stille opp med der. Nei, håper Rob ryker fort ut, at han ikke vinner Torpet. Heier på Dagny av de 3 jeg nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #109 Del Skrevet 3. oktober 2022 tonebelinda skrev (9 minutter siden): Håper Rob ryker fort ut. Han tar mye plass, og bråkete å høre på. Og nå unner jeg han ikke å vinne finalen i Torpet. Både Dagny og Lasse hadde vært i kamp. Lassse var fredet. Men Rob hadde ikke vært i kamp ennå. Så burde absolutt vært hans tur nå. Og da er det ikke sikkert ERlend hadde trukket seg heller. Ble så skuffa over at han var så jævla feig. De var jo 2 mot 1, så Dagny hadde ikke mye å stille opp med der. Nei, håper Rob ryker fort ut, at han ikke vinner Torpet. Heier på Dagny av de 3 jeg nå. Enig, kan ikke fatte hvor mye jeg har mistet sansen for han den siste uken 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #110 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Enig, kan ikke fatte hvor mye jeg har mistet sansen for han den siste uken 🙊 Samme her - heia på han i starten jeg, men det er slutt på det nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #111 Del Skrevet 3. oktober 2022 tonebelinda skrev (19 minutter siden): Samme her - heia på han i starten jeg, men det er slutt på det nå. Sitter langt inne at Erlend trakk seg… håper Dagny av de 3 vinner da, liker Lasse men jeg synes at Andrea har blitt sterkere etter at han dro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #112 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Sitter langt inne at Erlend trakk seg… håper Dagny av de 3 vinner da, liker Lasse men jeg synes at Andrea har blitt sterkere etter at han dro Skal bli spennende når de kommer på Farmen, om Lasse fortsatt henger på Rob, eller om han faller tilbake til Andrea igjen. Men enig, fått mer sansen for Andrea etter at Lasse røyk ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober 2022 #113 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Rob er en jævla dust. Måten han skjøv Dagny under bussen på, fy faen! Jævla feiging! Turte ikke ta kampen mot Erlend. Mulig Erlend hadde trukket seg uansett, men likevel. Håper Rob raskt blir 1.kjempe på farmen om han skulle vinne Torpet-finalen og ryker ut. Han tar altfor mye plass. Nå er han ikke morsom lenger. Endret 3. oktober 2022 av jukkapalme Ordla meg litt uklart 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #114 Del Skrevet 3. oktober 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Rob er en jævla dust. Måten han skjøv Dagny under bussen på, fy faen! Jævla feiging! Turte ikke ta kampen mot Erlend. Mulig Erlend hadde trukket seg uansett, men likevel. Håper Rob raskt blir 1.kjempe på farmen og ryker ut. Han tar altfor mye plass. Nå er han ikke morsom lenger. Det skal vel være en finale mellom de 3 som kommer inn fra Torpet? De får vel ikke bli der inne alle sammen vil jeg tro. Men om Rob får bli, så håper jeg han er raskt ute igjen. Feige gubben 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober 2022 #115 Del Skrevet 3. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Det skal vel være en finale mellom de 3 som kommer inn fra Torpet? De får vel ikke bli der inne alle sammen vil jeg tro. Men om Rob får bli, så håper jeg han er raskt ute igjen. Feige gubben Ja, mente om han får bli. Ordla meg litt uklart. Men håper helst han ryker i finalen mellom dem. Håper Dagny får komme inn på farmen igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. oktober 2022 #116 Del Skrevet 3. oktober 2022 tonebelinda skrev (53 minutter siden): Håper Rob ryker fort ut. Han tar mye plass, og bråkete å høre på. Og nå unner jeg han ikke å vinne finalen i Torpet. Både Dagny og Lasse hadde vært i kamp. Lassse var fredet. Men Rob hadde ikke vært i kamp ennå. Så burde absolutt vært hans tur nå. Og da er det ikke sikkert ERlend hadde trukket seg heller. Ble så skuffa over at han var så jævla feig. De var jo 2 mot 1, så Dagny hadde ikke mye å stille opp med der. Nei, håper Rob ryker fort ut, at han ikke vinner Torpet. Heier på Dagny av de 3 jeg nå. Enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #117 Del Skrevet 3. oktober 2022 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Rob er en jævla dust. Måten han skjøv Dagny under bussen på, fy faen! Jævla feiging! Turte ikke ta kampen mot Erlend. Mulig Erlend hadde trukket seg uansett, men likevel. Håper Rob raskt blir 1.kjempe på farmen og ryker ut. Han tar altfor mye plass. Nå er han ikke morsom lenger. Enig! Han kan hoppe på neste buss hjem til Bergen 🚌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober 2022 #118 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Enig! Han kan hoppe på neste buss hjem til Bergen 🚌 Ja! Ble skikkelig skuffa over ham. Hadde håpet han skulle være mann nok til å ta kampen, men er samtidig ikke overrasket over at han vred seg unna. For en fjott! Skyhøy på seg selv og feig som faen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 3. oktober 2022 #119 Del Skrevet 3. oktober 2022 Feigt av Rob! Håper Dagny slår han ut i selve finalen. Morsom vri med to deler på Torpet, det gjør at utfordrerne også får en fair mulighet til å komme seg på Farmen! De tidligere deltakerne stemmer alltid for at den «svakeste» utforderen skal komme inn på gården. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milletrille2 Skrevet 3. oktober 2022 #120 Del Skrevet 3. oktober 2022 Walterwhite skrev (9 timer siden): Syntes det er ugreit at Rob presser på at han ikke skal i konkurransen. Her syntes jeg produksjonen skulle kommet på banen, han har enda ikke vært i konkurranse, det har Dagny. Noen regler bør det faktisk være. Kjente det var ubehagelig å se på hvordan han pusha henne. Ja, helt usmakelig. Nesten enda mer skuffet over Lasse, som blir med på det. Jeg hadde ikke gitt meg på den. Rob sitt argument for ikke å gå i kamp var at han ville til finalen…. Hallo! Derfor Torpet finalen kom så tidlig i år? Produksjonen var drittlei hele fyren? 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå