Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2022 #101 Del Skrevet 19. oktober 2022 Skal det deles ut noe i år, så står de på en soleklar førsteplass i "årets vakreste øyeblikk". Søte menneskene. 4 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskomama Skrevet 20. oktober 2022 #102 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg digger Stinius. Han er så morsom og hyggelig. Virkelig en flott fyr. ❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 21. oktober 2022 #103 Del Skrevet 21. oktober 2022 vilkåret skrev (På 13.10.2022 den 9.37): Jeg likte ikke hvordan hun og hun andre gaslightet stinius i episode 3 eller 4 der han sa det var problematisk med nye personer (godt poeng mtp at de er flere personer med baggasje i serien), og de begynte spørre han ut som om problemet var i hans hode. Han tok opp gode poenger som ikke burde avfeies med at det kun var hans problem i hans hode. Nei, mistet all respekt for de der. Manipulerende og stygge mot han, var de Så rart hvordan man kan oppfatte samme situasjon så ulikt. Jeg synes det var flott å se hvordan de begge kom for å snakke med han og vise at de forsto at dette var utfordrende for han. Samtalen var jordnær og de stilte gode spørsmål og fikk Stinius til å reflektere. Jeg synes Tuva og Solveig begge gjør en fabelaktig jobb, der de viser omsorg og forståelse og byr på seg selv. Herlig når Tuva hadde en utfordring til Stinius og måtte hoppe i bassenget! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 21. oktober 2022 #104 Del Skrevet 21. oktober 2022 3 minutter siden, Birthe-Birgit said: Så rart hvordan man kan oppfatte samme situasjon så ulikt. Jeg synes det var flott å se hvordan de begge kom for å snakke med han og vise at de forsto at dette var utfordrende for han. Samtalen var jordnær og de stilte gode spørsmål og fikk Stinius til å reflektere. Jeg synes Tuva og Solveig begge gjør en fabelaktig jobb, der de viser omsorg og forståelse og byr på seg selv. Herlig når Tuva hadde en utfordring til Stinius og måtte hoppe i bassenget! Det er den verste form for manipulering; man pakker inn klandring i fine ord og forsøker fremstå som omsorgsfull. De klandrer Stinius når han tar opp gode poenger. De får det til å virke som om det er hans problem og are i hans hode. Det er veldig slu måte å manipulere noen på. Det er gaslighting Og ja, for mange vil det fremstå som veldig snilt og omsorgsfult. For de ser ikke hvordan personen blir avfeid og klandret, de ser bare den "snille" fremtoningen. Det er mye man kan slippe unna med å si til noen, så lenge man later som om man forsøkte gi dem et kompliment, og smiler mens man gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. oktober 2022 #105 Del Skrevet 22. oktober 2022 vilkåret skrev (På 21.10.2022 den 9.26): Det er den verste form for manipulering; man pakker inn klandring i fine ord og forsøker fremstå som omsorgsfull. De klandrer Stinius når han tar opp gode poenger. De får det til å virke som om det er hans problem og are i hans hode. Det er veldig slu måte å manipulere noen på. Det er gaslighting Og ja, for mange vil det fremstå som veldig snilt og omsorgsfult. For de ser ikke hvordan personen blir avfeid og klandret, de ser bare den "snille" fremtoningen. Det er mye man kan slippe unna med å si til noen, så lenge man later som om man forsøkte gi dem et kompliment, og smiler mens man gjør det. Synes du har latt deg selv spinne noe voldsomt negativt på dette klippet 🙃 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 22. oktober 2022 #106 Del Skrevet 22. oktober 2022 1 hour ago, addict said: Synes du har latt deg selv spinne noe voldsomt negativt på dette klippet 🙃 Det har du alltids lov å mene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. oktober 2022 #107 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg henger nok litt etter men stinius håper jeg får kjæreste(n) . Han vinner seg veldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. oktober 2022 #108 Del Skrevet 23. oktober 2022 Åååå, jeg heier SÅ mye på Malin og Stinius. Det var så ekte, så naturlig og så normalt 😄 Jeg ble skikkelig varm i kroppen og tenkte tilbake på min egen erfaring når man først innser at man er forelsket og det første kysset og alt det kleine i starten når man ikke vet hva man skal si. Skikkelig et vakkert øyeblikk! Jeg håper virkelig på flere sesonger hvor flere ekte mennesker finner kjærligheten Vi har nok av wannabe-influensere med silikonpupper, andelepper og botox overalt. 16 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosol Skrevet 25. oktober 2022 #109 Del Skrevet 25. oktober 2022 Veldig fint program. Liker at ingen blir stemt ut og at alle blir inkludert og at det ikke er en konkurranse. Men jeg kjenner at det irriterer meg at de tok inn de 3 siste. Litt stygt sagt, men føler ikke de tilføyde gruppen noe. Heller tvert i mot. Og tror Bahman og Christian hadde hatt større sjanse på å matche med noen om de begge løftet blikket litt bort fra Tina og ble litt bedre kjent med de andre jentene. Virker som om de ble blendet av hennes skjønnhet. Stinius og Malin er nydelige sammen. Men hadde heller likt å se Helga sammen med Jørgen. Men så ville Jørgen ha Kristin og hun ham så da ble det naturligvis slik 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 25. oktober 2022 #110 Del Skrevet 25. oktober 2022 Rosol skrev (48 minutter siden): Veldig fint program. Liker at ingen blir stemt ut og at alle blir inkludert og at det ikke er en konkurranse. Men jeg kjenner at det irriterer meg at de tok inn de 3 siste. Litt stygt sagt, men føler ikke de tilføyde gruppen noe. Heller tvert i mot. Og tror Bahman og Christian hadde hatt større sjanse på å matche med noen om de begge løftet blikket litt bort fra Tina og ble litt bedre kjent med de andre jentene. Virker som om de ble blendet av hennes skjønnhet. Stinius og Malin er nydelige sammen. Men hadde heller likt å se Helga sammen med Jørgen. Men så ville Jørgen ha Kristin og hun ham så da ble det naturligvis slik Enig. Det var helt unødig med de tre siste. Ikke bare fordi de ikke tilfører noe men, ja. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaiTai Skrevet 26. oktober 2022 #111 Del Skrevet 26. oktober 2022 Fantastisk program! Lo godt av den episoden som kom ut i går 🤣🙈 Liker at det er vanlige folk med normalt utseende/kropp. At det ikke er konkurranse/utstemming, og at alle blir heia på! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 27. oktober 2022 #112 Del Skrevet 27. oktober 2022 MaiTai skrev (16 timer siden): Fantastisk program! Lo godt av den episoden som kom ut i går 🤣🙈 Liker at det er vanlige folk med normalt utseende/kropp. At det ikke er konkurranse/utstemming, og at alle blir heia på! Tragisk at det skulle ta så lang tid før folk med vanlig utseende og kropp, skulle få et tilrettelagt program for å date på TV! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. oktober 2022 #113 Del Skrevet 27. oktober 2022 totti_1 skrev (21 minutter siden): Tragisk at det skulle ta så lang tid før folk med vanlig utseende og kropp, skulle få et tilrettelagt program for å date på TV! Helt enig. Nydelig å se normale mennesker både mtp kropp men også væremåten dems. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 28. oktober 2022 #114 Del Skrevet 28. oktober 2022 Malin og Stinius er det beste jeg har sett på tv💕✨😍😍😍 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 29. oktober 2022 #115 Del Skrevet 29. oktober 2022 Magrat skrev (På 28.10.2022 den 14.39): Malin og Stinius er det beste jeg har sett på tv💕✨😍😍😍 Årets vakreste tv-øyeblikk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 30. oktober 2022 #116 Del Skrevet 30. oktober 2022 vilkåret skrev (På 21.10.2022 den 9.26): Det er den verste form for manipulering; man pakker inn klandring i fine ord og forsøker fremstå som omsorgsfull. De klandrer Stinius når han tar opp gode poenger. De får det til å virke som om det er hans problem og are i hans hode. Det er veldig slu måte å manipulere noen på. Det er gaslighting Og ja, for mange vil det fremstå som veldig snilt og omsorgsfult. For de ser ikke hvordan personen blir avfeid og klandret, de ser bare den "snille" fremtoningen. Det er mye man kan slippe unna med å si til noen, så lenge man later som om man forsøkte gi dem et kompliment, og smiler mens man gjør det. Han blir ikke avfeid eller klandret,han blir utfordret. Hele konseptet i serien hviler jo på at programlederne skal utfordre deltakerne... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 31. oktober 2022 #117 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) 11 hours ago, Birthe-Birgit said: Han blir ikke avfeid eller klandret,han blir utfordret. Hele konseptet i serien hviler jo på at programlederne skal utfordre deltakerne... Å avfeie saklig kritikk er ikke å utfordre. Da lærer man bare at deltagerne skal overkjøre og ignorere sine egne protester og innvendinger. Det er å lære noen å bli dørmatte og ikke få lov å mene noe. Det er ikke å utfordre, det er det motsatte. Det er lov å si nei iblant også. Og noen ganger er de lov å ikke "utfordre" seg selv. Det er viktig at deltagerne opplever at det er lov å si nei Det hadde gått an for de å snakke om at det var en mulighet for at produksjonen hadde tabbet seg . Å annerkjenne at det var mulighet for at Stinius hadde rett, betyr ikke at man ikke etterpå kan forsøke leve med det alikevel. Den eneste grunnen til at de ikke kunne innrømme at det var mulighet for at det var feil valg gjort av produksjonen, var fordi de ikke ville at tv seerne skulle være kritiske til dem, og reagere. Det er eneste grunnen til at de valgte gaslighte Stinius; seerne. Det var ikke av personlige hensyn til deltagerne eller fordi de skulle utfordre Stinius. Det var ikke for Stinius sin skyld at de sa det. Derfor var det råttent Endret 31. oktober 2022 av vilkåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 1. november 2022 #118 Del Skrevet 1. november 2022 vilkåret skrev (På 31.10.2022 den 9.23): Å avfeie saklig kritikk er ikke å utfordre. Da lærer man bare at deltagerne skal overkjøre og ignorere sine egne protester og innvendinger. Det er å lære noen å bli dørmatte og ikke få lov å mene noe. Det er ikke å utfordre, det er det motsatte. Det er lov å si nei iblant også. Og noen ganger er de lov å ikke "utfordre" seg selv. Det er viktig at deltagerne opplever at det er lov å si nei Det hadde gått an for de å snakke om at det var en mulighet for at produksjonen hadde tabbet seg . Å annerkjenne at det var mulighet for at Stinius hadde rett, betyr ikke at man ikke etterpå kan forsøke leve med det alikevel. Den eneste grunnen til at de ikke kunne innrømme at det var mulighet for at det var feil valg gjort av produksjonen, var fordi de ikke ville at tv seerne skulle være kritiske til dem, og reagere. Det er eneste grunnen til at de valgte gaslighte Stinius; seerne. Det var ikke av personlige hensyn til deltagerne eller fordi de skulle utfordre Stinius. Det var ikke for Stinius sin skyld at de sa det. Derfor var det råttent Men nå er jo livet en gang slik at at det er ikke alt i livet man kan påvirke uten at noe trenger å være "feil" eller "rett". Man må likevel lære seg å håndtere det og tilpasse seg og reflektere over de følelsene som kommer med det slik at man for sin egen del klarer å håndtere uforutsette hendelser man ikke rår over. Å stille spørsmål til hvorfor man føler det slik og påpeke vinkler som kan gjøre det lettere og mer positivt er ikke å gaslighte. At produksjonen valgte å ta inn flere deltakere er ikke åpenbart "feil" bare fordi noen følte seg overrasket og trengte tid til å tilpasse seg. Men, med tanke på hvor langt og voldsomt du har latt dette spinne nå så kanskje du sliter med dette i utgangspunktet selv? Å tilpasse deg og å være åpen for andre vinklinger? Ikke en påstand, bare en undring. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #119 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg lurer på hva slags bagasje Stinius har. Noen som vet? Herlig type, men tydelig veldig usikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 1. november 2022 #120 Del Skrevet 1. november 2022 vilkåret skrev (På 31.10.2022 den 9.23): Å avfeie saklig kritikk er ikke å utfordre. Da lærer man bare at deltagerne skal overkjøre og ignorere sine egne protester og innvendinger. Det er å lære noen å bli dørmatte og ikke få lov å mene noe. Det er ikke å utfordre, det er det motsatte. Det er lov å si nei iblant også. Og noen ganger er de lov å ikke "utfordre" seg selv. Det er viktig at deltagerne opplever at det er lov å si nei Det hadde gått an for de å snakke om at det var en mulighet for at produksjonen hadde tabbet seg . Å annerkjenne at det var mulighet for at Stinius hadde rett, betyr ikke at man ikke etterpå kan forsøke leve med det alikevel. Den eneste grunnen til at de ikke kunne innrømme at det var mulighet for at det var feil valg gjort av produksjonen, var fordi de ikke ville at tv seerne skulle være kritiske til dem, og reagere. Det er eneste grunnen til at de valgte gaslighte Stinius; seerne. Det var ikke av personlige hensyn til deltagerne eller fordi de skulle utfordre Stinius. Det var ikke for Stinius sin skyld at de sa det. Derfor var det råttent Jeg er Stinius sin største fan, men her er jeg også uenig med deg. Hva mener du med at han skulle "fått lov til å si nei"? Skulle de sendt de tre ut igjen da? Mot sin vilje, og mot viljen til en del av de andre deltakerene? Så en persons mening skulle trumfe de andres? Hvordan ville de tre følt om de så på tv etterpå at de ble sendt hjem fordi en deltager har problemer med å håndtere endringer han er uforberedt på? Eller om produksjonen sa "ja det var en tabbe å sende dem inn"? Helt enig i at det var en dårlig avgjørelse å sende inn noen nye, alle burde vært med fra start (med eller uten de tre). Men når det først ble gjort så er jeg inderlig glad for at det ble håndtert som det gjorde. De kan heller gjøre om til en evt neste sesong. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå