Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

totti_1 skrev (1 time siden):

Skal vi tippe Bahman og Kristin ender opp med hverandre? Jeg er på episode 4. Beklager stavefeil.

Jeg tror Bahman og hun nye 😃 Tina, var det det? 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden):

Jeg tror Bahman og hun nye 😃 Tina, var det det? 

Good call

Evt. at Bahman blir forvirret og prøver seg på begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/29/2022 at 6:30 PM, totti_1 said:

Skal vi tippe Bahman og Kristin ender opp med hverandre? Jeg er på episode 4. Beklager stavefeil.

Kristin ender vel opp med Jørgen..?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musken skrev (På 1.10.2022 den 14.12):

Kristin ender vel opp med Jørgen..?

Jeg aner ikke. Har sett 4 episoder og har inntrykk av at Jørgen er i ferd med å bli avvist høflig av Kristin. Jeg kan misforstå.

 

Når kommer episode 5 på TV? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (16 timer siden):

Jeg aner ikke. Har sett 4 episoder og har inntrykk av at Jørgen er i ferd med å bli avvist høflig av Kristin. Jeg kan misforstå.

 

Når kommer episode 5 på TV? 

 

Da har du misforstått ja 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merry skrev (11 timer siden):

Da har du misforstått ja 🙂

Jørgen fortjente den. To "par" foreløpig er ganske bra uttelling! 

Har litt troa på at dette programmet kan produsere bærekraftig kjærlighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt følelsesmessig plunder (må regne med det), men god stemning i gjengen. Veldig søte sammen, de parene. :lur: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, da ble det jo god stemning mellom flere!

Jeg syns virkelig dette programmet burde vært analysert av f. eks Catrin Sagen og Sissel Gran. De er veldig opptatt av hvordan det er å finne kjærlighet i Tinders tid, og hvordan mange blir ganske avskrudd av å date og date, og sveipe og sveipe. 

Her er det jo et helt annet konsept med deltagere som alle syns dating er vanskelig, og de fleste har åpnet seg opp om ganske vanskelige ting som har påvirket selvfølelsen. Programmet har klart å skape et trygt rom hvor vi faktisk ser at ikke bare blir det fine vennskap, men romantikken blomstrer også! Det hadde nok aldri skjedd hvis deltagerne ikke var blitt mer trygge.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg liker virkelig Solveig Kloppen i dette programmet. Snill og empatisk, men også litt direkte. 

  • Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Stian og hun med rosa hår bli et par? Bare en hunch. Evt. hun med rosa hår og en av de nye gutta. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Skulle vært flere som Stinius, han er noe for seg selv og jeg digger det!🫶

Jeg også, sånne som han er helt unike.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk skulle massivt skrive et fint postkort til ham og si dette. :jepp: Kan vel ikke mislike det vel? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Folk skulle massivt skrive et fint postkort til ham og si dette. :jepp: Kan vel ikke mislike det vel? 

Si fra hvis du finner adressen da 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er et kjempefint program. Tenker at deltagerne er ekstremt normale, og at de nettopp derfor er flotte forbilder for alle unge som ser dette. Synes de er modige som ble med på dette, og er særlig imponert over hvor ærlige og sårbare de turte å være i episode 4. Veldig flotte, og viktige, forbilder! Håper mange unge ser dette programmet og kjenner seg igjen i deltagerne, og skjønner at mye av det de føler på er helt normalt og at man ikke er alene i verden.


Eneste jeg savner med programmet er kanskje en psykolog? Synes Solveig Kloppen er en kjempegod programleder, hun er empatisk og flink til å speile den hun snakker med og stiller gode spørsmål. Mens hun andre programlederen ofte virker litt irritert, og ikke er fullt så god i dialog med deltagerne. Tror kanskje programmet hadde vært enda bedre om de byttet ut sistnevnte med en psykolog. Tror det kunne vært interessant med en programleder med større innsikt i menneskers psyke, og som kunne forklare ting for seere og deltagere og sette ting inn i en større sammenheng. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir altså så imponert og sjarmert over deltagerne, så modige de er som åpner opp og liker også at flere har kommet til at de ikke er mislykkede selv om det ikke blir match. De har fått nye venner og relasjoner. 
 

Hvilke par får vi? Et forslag; 

Veronica og Hans Jacob

Kristin og Jørgen

Malin og Stinius

Emilie og Stian kanskje…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...