Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på hva slags bagasje Stinius har. Noen som vet? Herlig type, men tydelig veldig usikker. 

Han er sønn av to kunstnere og har inntrykk av at han har hatt en barndom med nær familie og startet tidlig med dubbing av tegnefilm for tv. Han var med i Norvegiareklamen med hun læreren som snakker om stemmeskifte husker jeg. 
 

Får litt følelsen at han er på spekteret innimellom, ting han ikke helt oppfatter og forstår, særlig når han er sammen med moren og brødrene i Sofa på tv2. Men kan ta feil. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (23 minutter siden):

Han er sønn av to kunstnere og har inntrykk av at han har hatt en barndom med nær familie og startet tidlig med dubbing av tegnefilm for tv. Han var med i Norvegiareklamen med hun læreren som snakker om stemmeskifte husker jeg. 
 

Får litt følelsen at han er på spekteret innimellom, ting han ikke helt oppfatter og forstår, særlig når han er sammen med moren og brødrene i Sofa på tv2. Men kan ta feil. 

Ja det er det jeg tenker også at han er på spekteret. Han ene der var jo åpen om at han har Asperger. 
Og kanskje at det er noe som man vet,  men virker ikke slik. Lurer på om hun jenta også kunne være det.  Uansett  spekulasjoner og herlige mennesker uansett hva! 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekteret er jo heldigvis veldig bredt så kan godt hende Stinius ikke er på det men bare har sine særheter. Kunstnere og skuespillere og folk i den type miljø er jo gjerne litt sære og spesielle:)

Håper litt på at Stian finner kjærligheten der inne. Han virker som en utrolig fin og varm fyr.

Gleder meg til å se utviklingen til alle sammen 😊

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig å følge dem. Måtte de fortsette å finne bra ting ut om hverandre
og gå i retning av både solned og oppgang sammen.  :jepp: 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
On 11/1/2022 at 1:37 PM, Hasselnøtter said:

Jeg er Stinius sin største fan, men her er jeg også uenig med deg. 

Hva mener du med at han skulle "fått lov til å si nei"? Skulle de sendt de tre ut igjen da? Mot sin vilje, og mot viljen til en del av de andre deltakerene? Så en persons mening skulle trumfe de andres? Hvordan ville de tre følt om de så på tv etterpå at de ble sendt hjem fordi en deltager har problemer med å håndtere endringer han er uforberedt på? Eller om produksjonen sa "ja det var en tabbe å sende dem inn"?

Jeg skrev ingenting av det der, nei. Jeg snakket om noe annet. Har vel skrevet minst 3 innlegg, så dersom noen er interessert kan de gå tilbake å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg oppfattet det slik. De skulle gjøre sine greier "på tur" og så lever de videre i hver sin retning. Forhold eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Stinius og damen i begravelsen på tv i dag, så da henger de nok sammen ennå. Bra det.
Håper de får en god vinter sammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Så Stinius og damen i begravelsen på tv i dag, så da henger de nok sammen ennå. Bra det.
Håper de får en god vinter sammen. 

Står i Avisa Oslo at leiligheten til Malin er solgt da de bor sammen i familiehjemmet til Stinius mesteparten av tiden. Planen er å kjøpe en felles leilighet/ bolig i nærmeste fremtid. ❤️ 

https://www.ao.no/stinius-28-og-malin-29-hadde-vart-single-i-arevis-og-var-lei-datinglivet-i-oslo-sa-dukket-et-tv-program-opp/s/5-128-411007

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, addict said:

Malin og Stinius vant gullruten for Årets nykommere! 🥳🍾

Så fortjent! Så på Sofa at de har kjøpt seg leilighet sammen nå. Fineste paret reality-TV har skapt noensinne. 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det store spørsmålet er… når kommer det ny sesong?!?! Jeg trenger det i livet mitt. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 14.5.2023 den 22.43):

Men det store spørsmålet er… når kommer det ny sesong?!?! Jeg trenger det i livet mitt. 

Kommer det flere sesonger? Trodde det ikke ble noe siden Tuva ikke jobber i Discovery mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...