Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

mammams skrev (21 timer siden):

Jeg blir altså så imponert og sjarmert over deltagerne, så modige de er som åpner opp og liker også at flere har kommet til at de ikke er mislykkede selv om det ikke blir match. De har fått nye venner og relasjoner. 
 

Hvilke par får vi? Et forslag; 

Veronica og Hans Jacob

Kristin og Jørgen

Malin og Stinius

Emilie og Stian kanskje…

Og blir spennende å se om Helga og Håkon (?) finner tonen på date 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står 2016 på nett. :)  Jeg aner ikke, for jeg ser ikke serien. Annerledes utgave der ja...
https://www.seher.no/kjendis/det-foltes-veldig-surt-a-ryke-etter-n-dag/64099037

https://www.klikk.no/underholdning/spoiler-ny-paradise-deltaker---utseendemessig-er-jeg-mest-fornoyd-med-penis-4583368       

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
On 10/7/2022 at 1:05 AM, Meadow said:

Jeg må si at jeg liker virkelig Solveig Kloppen i dette programmet. Snill og empatisk, men også litt direkte. 

Jeg likte ikke hvordan hun og hun andre gaslightet stinius i episode 3 eller 4 der han sa det var problematisk med nye personer (godt poeng mtp at de er flere personer med baggasje i serien), og de begynte spørre han ut som om problemet var i hans hode. Han tok opp gode poenger som ikke burde avfeies med at det kun var hans problem i hans hode. Nei, mistet all respekt for de der. Manipulerende og stygge mot han, var de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jøss, har Jørgen vært med der …

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (57 minutter siden):

Jøss, har Jørgen vært med der …

Det overrasket meg, bortsett fra at det er reality er Paradise og IRL veeldig ulikt…

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkaanonym
Duff skrev (På 7.10.2022 den 19.50):

Jeg også, sånne som han er helt unike.

jeg oppfører meg litt som Stinius. Så jeg er ikke sikkert på det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 13.10.2022 den 11.06):

Stinius og Malin ❤️ 

Enig. ❤️ i starten hadde jeg ikke sett for meg disse to sammen, men jo mer tid som går jo mer synes jeg de passer sammen 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (2 timer siden):

Enig. ❤️ i starten hadde jeg ikke sett for meg disse to sammen, men jo mer tid som går jo mer synes jeg de passer sammen 

Vet noen om disse har vært i mange forhold før? Imponerende spleisejobb av TVNORGE 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en jobb de har greid med denne casten :hjerte:

Jeg kunne tenkt meg både en sesong to og tre, med samme folk, og dèt er en sjelden følelse når det kommer til reality :fnise: 

Ble altså så rørt av Stinius og Malin, at jeg hadde kyllingpysj over hele meg :hjerter_rundt:

 

  • Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på det Malin sa om at hun ikke får "spark" og lurte på om det var noe galt med henne. Også i denne episoden sier hun at hun ikke har problemer å være fysisk med noen kjapt, men tar lang tid å kjenne de mentalt. 

 

Jeg bare kjente meg så igjen. For jeg innså for litt tid tilbake at jeg er noe som heter "demiromantic", som vil si at man ikke får sånne romantiske følelser før man virkelig kjenner noen. Jeg trodde alltid det var noe galt med meg, og sammenlignet meg med søsken som ble stupforelsket. 

Fikk så vondt inni meg når Malin gråt over det. Håper hun finner ut at det faktisk har et navn. Og ikke er noe "galt".

Jeg ble plutselig stupforelsket i mannen min, ett år etter vi ble sammen. Kunne ønske jeg visste det om megselv tidligere. 

 

Edit : hadde Ikke sett episoden ferdig. Nå kom jeg dit hvor hun sa det hadde skjedd før. Og at hun blir klein når ting skal være romantisk. Er jo spikeren på hodet for en demiromantiker. 

Endret av HopefulRo
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har så lyst til å gi Malin en klem og si det er helt normalt å være litt forvirret og usikker.  Kjenner meg godt igjen i at det tar lang tid å få følelser.   Virker som det begynner å gå opp for henne at "lynet har slått ned"   Heier på Malin og Stinius. Spent på neste episode, ser det kun på direkte TV. 

 

  • Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pulverheksa skrev (6 timer siden):

Har så lyst til å gi Malin en klem og si det er helt normalt å være litt forvirret og usikker.  Kjenner meg godt igjen i at det tar lang tid å få følelser.   Virker som det begynner å gå opp for henne at "lynet har slått ned"   Heier på Malin og Stinius. Spent på neste episode, ser det kun på direkte TV. 

 

Om du er nysgjerrig ligger det en scene med Stinius og Malin som er noe av det fineste jeg har sett på lenge på facebook, siden til Discovery+ ❤️ Jeg ser også bare på liniær tv. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (1 time siden):

Om du er nysgjerrig ligger det en scene med Stinius og Malin som er noe av det fineste jeg har sett på lenge på facebook, siden til Discovery+ ❤️ Jeg ser også bare på liniær tv. 

Måtte inn å se, aw 😍 det kom en tåre i øyekroken her! 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (2 timer siden):

Om du er nysgjerrig ligger det en scene med Stinius og Malin som er noe av det fineste jeg har sett på lenge på facebook, siden til Discovery+ ❤️ Jeg ser også bare på liniær 

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...