Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

elskermenn skrev (2 timer siden):

de skulle hatt stygge og uskikkelige folk som faktisk sliter. bare for man er stygg betyr ikke at man ikke kan ha dårlig selvbilde eller bdd. skulle vært et diagnoseshow/freakshow. synes det var kjedelig for ingen virker gal eller ble rusa og full. savner slik tv. norge har alltid vært pysete med reality sjangeren. til og med paradise er for tamt for meg

Du synes at norge skal droppe etikken rundt reality altså. At for underholdningen skyld? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thaila skrev (2 minutter siden):

Du synes at norge skal droppe etikken rundt reality altså. At for underholdningen skyld? 

Det var nå slik det var på 00-tallet, og på amerikansk produserte konsepter generelt. Synes det er slepit, men bedre. Jeg vokste opp med det, og dessverre vokste jeg det ikke av meg. Fandens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ vi snakke om!!! Hva synes dere?! 
Jeg elsker Stinius. Han er den morsomste jeg har sett på TV på veldig lenge. Han er sjarmerende også. 
 

Og så får jeg skikkelig vondt av guttene i episode 3 der de skal skrive ned hva som er vanskelig. Så mye trist de har opplevd 💔 (spoiler ikke altså. Det ligger jo litt i kortene at de ikke har hatt det så lett). 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (1 time siden):

Tråden er slått sammen med tilsvarende emne.

Rhodiola, adm.

Tusen takk! Jeg la i feil forum før i dag 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (På 9.9.2022 den 10.52):

Var en spøk da men, ingen andre som så håret og den hellfire-lignende genseren på reklamen? 🤪

Den Hellfire lignende genseren var bandnavnet hans så jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskermenn skrev (På 11.9.2022 den 22.22):

de skulle hatt stygge og uskikkelige folk som faktisk sliter. bare for man er stygg betyr ikke at man ikke kan ha dårlig selvbilde eller bdd. skulle vært et diagnoseshow/freakshow. synes det var kjedelig for ingen virker gal eller ble rusa og full. savner slik tv. norge har alltid vært pysete med reality sjangeren. til og med paradise er for tamt for meg

Og hva positivt lærer man av sånne tvshow? Av dette programmet her er det jo kjempemange som kan lære viktige ting, inspireres til å jobbe med seg selv og får masse gode tips! 

Heller dette i ti sesonger enn paradise og ex on the beach! 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen fine deltagere! Syns det virker som de aller fleste har opplevd noe som har gitt dem lav selvtillit, eller gjort det vanskelig for dem å åpne seg. Veldig modig å fortelle så åpent om det, og at det har gjort det vanskelig for noen av dem å klare å treffe noen og være sårbar. 

Virker som flere er interessert i de samme da, så håper det ikke blir drama og vonde følelser. Det er så veldig feel-good så langt!

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 13.9.2022 den 9.57):

Dette MÅ vi snakke om!!! Hva synes dere?! 
Jeg elsker Stinius. Han er den morsomste jeg har sett på TV på veldig lenge. Han er sjarmerende også. 
 

Og så får jeg skikkelig vondt av guttene i episode 3 der de skal skrive ned hva som er vanskelig. Så mye trist de har opplevd 💔 (spoiler ikke altså. Det ligger jo litt i kortene at de ikke har hatt det så lett). 

Jeg liker Jørgen best. Jovial og fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til dagens episode. Legger det til en spoiler tag, i tilfelle noen ikke har sett dagens episode. 

Spoiler

Har Alexander trukket seg? Han var jo ikke i dagens episode, og det har sjekket inn to nye gutter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Dikteren said:

Har et spørsmål til dagens episode. Legger det til en spoiler tag, i tilfelle noen ikke har sett dagens episode. 

  Reveal hidden contents

Har Alexander trukket seg? Han var jo ikke i dagens episode, og det har sjekket inn to nye gutter. 

 

Spoiler

Håper i det lengste at frafallet til Alexander skyldes festen kvelden før og at han måtte hvile ut... 🙊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikteren skrev (7 timer siden):

Har et spørsmål til dagens episode. Legger det til en spoiler tag, i tilfelle noen ikke har sett dagens episode. 

  Vis skjult innhold

Har Alexander trukket seg? Han var jo ikke i dagens episode, og det har sjekket inn to nye gutter. 

 

 

Tradegy skrev (4 timer siden):
  Vis skjult innhold

Håper i det lengste at frafallet til Alexander skyldes festen kvelden før og at han måtte hvile ut... 🙊

 


 

Spoiler

La også merke til at han er borte 😭 tipper han faktisk er ute og ikke bare sover siden han ikke var med hele episoden (heller ikke når de nye sjekket inn) og det kom to gutter og bare en jente. Hørte også hun ene si «Alex er med oss in spirit» i bakgrunnen når de planla festen.. Syns det er veldig rart at de ikke adresserer det på noe vis 🤷🏼‍♀️ At han brått bare forsvinner. 

syns også det er sykt kjedelig at de tar inn enda en pen gamer-jente som driver med streaming (aka alle nerders våte drøm). føler de sender inn henne for å røre opp blant gutta fordi Veronica kjapt ble tatt. Da blir det vel ikke noe oppmerksomhet på de resterende jentene (untatt Kristin) likevel 😅

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dikteren skrev (10 timer siden):

Har et spørsmål til dagens episode. Legger det til en spoiler tag, i tilfelle noen ikke har sett dagens episode. 

  Skjul innhold

Har Alexander trukket seg? Han var jo ikke i dagens episode, og det har sjekket inn to nye gutter. 

 

Dagens tv-episode er episode 2 og Alexander er med i den og snakker om at han tenker han er aseksuell. Kanskje han har trukket seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (22 timer siden):

 


 

  Skjul innhold

La også merke til at han er borte 😭 tipper han faktisk er ute og ikke bare sover siden han ikke var med hele episoden (heller ikke når de nye sjekket inn) og det kom to gutter og bare en jente. Hørte også hun ene si «Alex er med oss in spirit» i bakgrunnen når de planla festen.. Syns det er veldig rart at de ikke adresserer det på noe vis 🤷🏼‍♀️ At han brått bare forsvinner. 

syns også det er sykt kjedelig at de tar inn enda en pen gamer-jente som driver med streaming (aka alle nerders våte drøm). føler de sender inn henne for å røre opp blant gutta fordi Veronica kjapt ble tatt. Da blir det vel ikke noe oppmerksomhet på de resterende jentene (untatt Kristin) likevel 😅

 

 

mammams skrev (18 timer siden):

Dagens tv-episode er episode 2 og Alexander er med i den og snakker om at han tenker han er aseksuell. Kanskje han har trukket seg? 

Kjenner noen som er med i serien of han er syk under innspillingen av disse episodene 😊 kommer tilbake. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (2 timer siden):

 

Kjenner noen som er med i serien of han er syk under innspillingen av disse episodene 😊 kommer tilbake. 

Hurra!! 🥳 godt med en insider 😏

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, addict said:

 

Kjenner noen som er med i serien of han er syk under innspillingen av disse episodene 😊 kommer tilbake. 

Aha! :duskedame:Takk for info :blomst: Uten tvil en favoritt :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var enda en overfladisk reality med intriger og drama. Men dette var jo et ordentlig fint program! Ekte, vanlige, gode, sårbare og fine deltagere. De er gode forbilder med sin åpenhet, særlig mennene tenker jeg er viktige forbilder for andre på sin alder. Fint å se hvordan de finner sammen og danner gode relasjoner.

Endret av kvinneguide
Skrivefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

Jeg ble forsøkt castet til dette programmet for en stund tilbake via Instagram. Jeg har både kjæreste og ser normal/bra ut, så jeg ble litt fornærmet av dette initiativet fra castingpersonen. Boikotter derfor serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...