Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

Anonobilis skrev (36 minutter siden):

Jeg ble forsøkt castet til dette programmet for en stund tilbake via Instagram. Jeg har både kjæreste og ser normal/bra ut, så jeg ble litt fornærmet av dette initiativet fra castingpersonen. Boikotter derfor serien.

Hæ? Har du sett de som er med? Flotte folk! Hvorfor skulle du bli fornærmet? 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en lov å komme med avsløringer om tv-programmet her, om hvordan det gikk med noen av deltakerne etter at tv-programmet var ferdig innspillt, om en tar i bruk den spoiler-funksjonen hvor brukerne må trykke på "Reveal hidden contents" før dem evt. kan se avsløringer? Da kan en jo selv velge å se avsløringer eller ikke, ikke sant?!!!

Bare lurer, da jeg ikke vil bryte regler for forumet. Men spoiler-funksjonen er jo der for en grunn, eller?!

Endret av virrumhei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virrumhei skrev (1 time siden):

Har en lov å komme med avsløringer om tv-programmet her, om hvordan det gikk med noen av deltakerne etter at tv-programmet var ferdig innspillt, om en tar i bruk den spoiler-funksjonen hvor brukerne må trykke på "Reveal hidden contents" før dem evt. kan se avsløringer? Da kan en jo selv velge å se avsløringer eller ikke, ikke sant?!!!

Bare lurer, da jeg ikke vil bryte regler for forumet. Men spoiler-funksjonen er jo der for en grunn, eller?!

Bruk spoiler:) Spørs litt hva du skriver da. 

Mvh Christina82, mod

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh dette var et fint og ekte program. Heier på hverandre. De tørr å vise sårbarhet. Ingen skal stemmes ut. Skikkelig fint med modige folk som tørr å vise frem noe skikkelig vanskelig for hele Norge.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over hvor åpne og ærlige de er 😊 felte noen tårer når han ene snakket om redselen ved å miste fordi han hadde mistet før.

Jeg er nok slik selv da lillebror og pappas død gjorde mye med meg.

Fint å se en yngre generasjon med veldig åpne menn. Kjenner at jeg heier skikkelig på dem😊

  • Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Spoiler***Advarsel***

Her kommer en avsløring om tv-programmet "Love IRL". For dem som ikke vil vite hvordan det gikk med noen av deltakerne etter at tv-programmet var ferdig innspilt, så må det ikke klikkes på "Reveal hidden contents".

***Igjen, så ber jeg brukere som ikke vil vite, til ikke å klikke under, og heller ikke avsløre noe til andre brukere***

Spoiler

 Dette er en avsløring via et bilde jeg selv har tatt på offentlig sted, den 29.07.2022. Jeg er sikker på at tv-produksjonen, og deltakerne det gjelder, vil bli sur nå...😁 men jeg legger det ikke ut for å være slem. Det er heller ingenting personlig. Det som skjer på offentlig sted, er dessverre offentlig informasjon. Så lenge jeg benytter spoiler-funksjonen, så burde det gå greit å poste dette her, siden brukerne aktivt må trykke på spoileren for å få vite noe. På bildet ser dere hvem deltakerne er.

***Husk at dette avslører mye. Ikke klikk videre hvis dere ikke vil vite mer***Lager en ekstra spoiler-tag for sikkerhets skyld, i tilfelle første klikk var ved en feiltakelse***

Spoiler

love_irl_stinius_malin.thumb.jpg.0913c930f65182c4c57cdf59d46675d5.jpg

 

 

  • Liker 8
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

virrumhei skrev (9 timer siden):

***Spoiler***Advarsel***

Her kommer en avsløring om tv-programmet "Love IRL". For dem som ikke vil vite hvordan det gikk med noen av deltakerne etter at tv-programmet var ferdig innspilt, så må det ikke klikkes på "Reveal hidden contents".

***Igjen, så ber jeg brukere som ikke vil vite, til ikke å klikke under, og heller ikke avsløre noe til andre brukere***

  Skjul innhold

 Dette er en avsløring via et bilde jeg selv har tatt på offentlig sted, den 29.07.2022. Jeg er sikker på at tv-produksjonen, og deltakerne det gjelder, vil bli sur nå...😁 men jeg legger det ikke ut for å være slem. Det er heller ingenting personlig. Det som skjer på offentlig sted, er dessverre offentlig informasjon. Så lenge jeg benytter spoiler-funksjonen, så burde det gå greit å poste dette her, siden brukerne aktivt må trykke på spoileren for å få vite noe. På bildet ser dere hvem deltakerne er.

***Husk at dette avslører mye. Ikke klikk videre hvis dere ikke vil vite mer***Lager en ekstra spoiler-tag for sikkerhets skyld, i tilfelle første klikk var ved en feiltakelse***

  Skjul innhold

love_irl_stinius_malin.thumb.jpg.0913c930f65182c4c57cdf59d46675d5.jpg

 

 

Spoiler

Hvem er det? Sinius og ?

Jeg så dagens episode og skjønte 

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Stinius Maurstad virker som en hyggelig og morsom fyr. Han får meg til å le mye. 😀😊🙏

Endret av virrumhei
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba @Mfyb Du klarer jo å spoile selv etter et innlegg som hadde spoiler advarsel. Jeg leste ikke vedkommendes innlegg fordi man ikke ville vitr, men utifra ditt så forstår jeg jo hva det gjelder fordi du avslører det i svaret ditt. 

Endret av ATLAS6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (58 minutter siden):

Bra jobba @Mfyb Du klarer jo å spoile selv etter et innlegg som hadde spoiler advarsel. Jeg leste ikke vedkommendes innlegg fordi man ikke ville vitr, men utifra ditt så forstår jeg jo hva det gjelder fordi du avslører det i svaret ditt. 

Enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (15 timer siden):

Enig

Oi, beklager, tenkte ikke over at det var spoiling siden jeg ikke skrev noen navn eller noe som identifiserte personene det gjaldt. Var virkelig ikke meningen å ødelegge så det beklager jeg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mfyb skrev (4 minutter siden):

Oi, beklager, tenkte ikke over at det var spoiling siden jeg ikke skrev noen navn eller noe som identifiserte personene det gjaldt. Var virkelig ikke meningen å ødelegge så det beklager jeg.

Skjønner virkelig ikke hvordan det var spoiling. Ingenting i innlegget ditt røpet hvem det var, og at det var et par var jo klart siden det er et datingprogram. Kan noen forklare hva som ble spoilet ut ifra det mfyb skrev?

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookiesandcream skrev (På 23.9.2022 den 18.10):

Skjønner virkelig ikke hvordan det var spoiling. Ingenting i innlegget ditt røpet hvem det var, og at det var et par var jo klart siden det er et datingprogram. Kan noen forklare hva som ble spoilet ut ifra det mfyb skrev?

Nei, ikke gjør det. Jeg vil ikke vite noe 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes så synd på Emilie i gårdagens episode! Hun er jo så flott, uforståelig at hun har blitt kalt feit. 
 

Synes vi fikk se en sensitiv side av Veronica, det var koselig. 
 

Og så tøff Helga er, som er så åpen! 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tina var vakker. Fint med åpenhet om utmattelse. Passer hun inn i programmet eller spiller TVNORGE på utseende? Mest sistnevnte 😂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de ikke liker "forstyrrelser" når de først har klart å venne seg til situasjonene med hverandre. 🌹 

Stinius er en snurrig, artig fyr ja og hver gang jeg ser eller hører ham snakke, så ser jeg for meg hans mor. Går ikke an å få bort. De har visst sin egen stil i den familien. :tommelopp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...