Gå til innhold

Love IRL


Thaila

Anbefalte innlegg

Så nettopp en reklame på denne reality serien og fikk skikkelig lyst til å se den faktisk. Ikke så ofte jeg tenker det lenger med reality serier, men dette minte meg litt om Tufte IL. Samtidig tenker jeg at det kan bli litt kleint om jeg kjenner meg for mye igjen i deltakerene, så jeg gruer meg litt. 😅

https://www.discoveryplus.com/no/video/love-irl/trailer

Hva tenker dere? Skal dere se den? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes 1. episode og konseptet er fint og koselig. Er vel mange som kan kjenne seg igjen i deler av deltagerne. De to programlederne er jo fine og hjertevarme, tenker de vil lede deltagerne på en god måte. Håper det blir varige vennskap og noen par. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg trodde dette skulle være bare kleint og teit og mobbing av raringer, men der tok jeg feil. Feelgood-tv! 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett de to første episodene og synes det var koselig og feelgood som tidligere nevnt :) Jeg synes ofte sånne type programmer virker så påtatt og «overdramatisert», men dette virka mye mer «down to earth» og håper det fortsetter sånn. 2 flotte programledere også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett første episode og synes det var en fin og morsom serie ja. Det normaliserer det å være litt uerfaren og det synes jeg er bra. Synes også det er veldig kult at de tok med en fyr som sa at han ikke visste om han var aseksuelt, og spesielt at en mann er åpen om dette! 👏

Også er det kult at hun serieskaperen er med. Har sett bøkene i bokhandelen og de ser faktisk veldig spennende ut selv om de er for barn! 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (10 timer siden):

Hvorfor tror han ene at han er Eddie fra Stranger Things? 😀

I og med at han spiller trommer i band så vil jeg tro at han hadde den looken lenge før Stranger Things kom med sesong 4 og lanserte Eddie karakteren. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky B skrev (48 minutter siden):

I og med at han spiller trommer i band så vil jeg tro at han hadde den looken lenge før Stranger Things kom med sesong 4 og lanserte Eddie karakteren. 

Var en spøk da men, ingen andre som så håret og den hellfire-lignende genseren på reklamen? 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (1 time siden):

Var en spøk da men, ingen andre som så håret og den hellfire-lignende genseren på reklamen? 🤪

Jeg syntes han minnet om Brian May på håret😊

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun sett det ene og det var koselig. Stinius minner meg litt om Sheldon og må si han vinner seg. Artig kar. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Slettet forhåndsdømmende synsing jeg trekker tilbake etter å ha sett fler epiosder!* 

Enig i at serien virker feelgood! 

Endret av Silkedyne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (1 time siden):

Hun pene streameren da? Skulle ikke tro hun hadde problemer så jeg blir litt i tvil på om hun er med for å få flere følgere siden det er det hun lever av eller om hun virkelig sliter så mye med dating. Har kun sett første episode så godt mulig jeg endrer ståsted på det når man blir mere kjent med henne. 

Enig i at serien virker feelgood! 

Tror faktisk hun har oppriktig dårlig selvtillit, følte hvertfall det var sant i episode 2. Men hun er jo helt nydelig, og virker veldig koselig 😊

Enig i at Stinius ligner på Sheldon, men han er utrolig vittig! Lo godt av ham i episode 2, han vokser skikkelig på meg!

Og ja, «Eddie» er jo med, hehe, men han har nok hatt den stilen lenger enn ST ja. Synes han også virker som en veldig herlig person. Tror jeg lett kunne falt for ham i mine yngre dager 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silkedyne skrev (9 timer siden):

Hun pene streameren da? Skulle ikke tro hun hadde problemer så jeg blir litt i tvil på om hun er med for å få flere følgere siden det er det hun lever av eller om hun virkelig sliter så mye med dating. Har kun sett første episode så godt mulig jeg endrer ståsted på det når man blir mere kjent med henne. 

Enig i at serien virker feelgood! 

Hun sier jo at hun selv er problemt. Det er ikke det at ingen liker henne, men at hun har problemer med å date andre. Det er et faktisk problem det også. Introverte har det ikke alltid så lett med relasjoner. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skulle hatt stygge og uskikkelige folk som faktisk sliter. bare for man er stygg betyr ikke at man ikke kan ha dårlig selvbilde eller bdd. skulle vært et diagnoseshow/freakshow. synes det var kjedelig for ingen virker gal eller ble rusa og full. savner slik tv. norge har alltid vært pysete med reality sjangeren. til og med paradise er for tamt for meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...