Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det på'an igjen!

Men mannen reiser bort i morgen tidlig og er borte til mandag kveld! Og med mine superkjappe perioder innimellom, kan EL da være like rundt hjørnet! Så om han er aldri så sliten etter morotur med gutta, så blir det likevel tvangs-:humpe:! :sjarmor:

Jeg har forresten bestemt meg for å begynne med personlig trener! Har hatt en prøvetime jeg var veldig fornøyd med, så nå er det bare å stå på! Tenkte med to timer i uka i fire uker, og så en time i uka i fire uker. I tillegg skal jeg fortsette å trene på egen hånd og spise sunt. Da burde jeg bli i litt bedre form! Og så vil jeg gjerne gå ned litt i vekt, ikke så mye, bare såpass at buksa er litt løs heller enn litt stram.... Jeg er bra støl etter prøvetimen iallfall :sprettoy: men det er bra. Da tar det godt, iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  Har du en fin dag?

Hvordan er det å tempe? Like sikkert som eltester?

:klem: Har i grunn en fin dag så langt! Når jeg bare har kommet igang med mensen, så stiger opptimismen igjen - "denne prøveperioden, da...!!"

Jeg synes det har vært veldig fint å tempe. Det har ikke vært tvil på mitt tempeskjema iallfall om at jeg har hatt EL. Jeg har fått inntrykk av at det er sikrerer enn EL-tester, for temping viser at du har hatt EL (i form av høyre temperaturer over en viss periode), mens tester bare viser at kroppen gjør seg klar til EL. Det er da ikke 100 % sikkert at du har EL likevel. Men det er litt mer mas med temping, men jeg synes det har gått fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til utredning hos fastlegen min. Det blir liksom ikke helt orden på disse syklusene mine.

21 dager, 29 dager, 21 dager, 24 dager, 25 dager, 20 dager. Litt i korteste laget...

Men har lutealfase på 11 dager virker det som, så det er vel innenfor normalen.

Jeg har ikke EL-slim og spotter i 4-5 dager i forkant av mens samt noen dager i bakkant.

Har også smerter ved samleie rundt EL og før mens. Moren min hadde cyster på eggstokk og livmor og opererte bort alt når jeg var liten.

Og så er jeg snart 31 år.

Har dårlig samvittighet for at vi drar til utredning så tidlig (vil da ha vært gjennom 7 prøveperioder), men jeg sa hvor lenge vi hadde prøvd når jeg bestilte timen. :sjenert: Vi får se hva legen sier. Det er ikke før i februar heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal da virkelig ikke ha dårlig samvittighet for å starte utredning etter 7 prøveperioder, spesielt siden du har så uregelmessige perioder og smerter!! Bør jo undersøkes tidlig det :Nikke:

Kan jo hende at du ikke får behov for timen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En stund siden jeg har vært innom her! Men det prøves også her for fullt :ler:

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å starte utredningen, bedre å være tidlig ute, og heller måtte avlyse den, eller forandre hensikten med avtalen!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig greit ut å starte utdredning, synes jeg. Hvis du er så uregelmessig og din mor har hatt noen problemer er det mer enn god nok grunn!

Blir spennende, selv om vi håper det ikke trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å snikleser litt igjen jeg ;) Du skal da ikke ha dårlig samvittighet for å sette igang med utredning nå, mye bedre for tidlig enn for sent vettu!

(jeg begynte før jeg ble prøver til og med jeg...)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haaper du finner ut av det Cumbidium, jeg har selv uregelmessig mens, legen trodde foerst det var pcos men det var det ikke allikevel...uansett - bra dere faar komme til utredning og slipper aa vente!

Ha en kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått forbi en blomsterbutikk som hadde Cymbidium på salg. Jeg konkluderte da, etter litt tankevirksomhet, med at Cymbidium er en blomst. Kanskje til og med den du har bilde av i avataren din? Man lærer noe nytt hver dag!

Håper helgen var super og at dette er staarten på en utmerket uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter! Jammen koselig å åpne dagboka når det ligger hilsener her! :klem:

Fjellrypa: :ler: Jepp, cymbidium er en blomst, og det er det som er avataren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sliten for tiden og har ikke vært så mye på KG. Men tar det nok igjen en annen gang!

Ellers så er visst kroppen litt usikker på om den vil ha EL eller ikke. Jeg tok en positiv EL-test torsdag i forrige uke, men temperaturen fortsatte bare å synke så det skjedde tydligvis ikke noe. Så hadde jeg det som må ha vært en EL-blødning mandag og tirsdag denne uka, fulgt av EL-slim på onsdag! Jeg har aldri hatt EL-slim som jeg kan huske, iallfall ikke etter at vi ble prøvere. Jeg fant det bare en gang, onsdag ettermiddag mens jeg var på jobb og svingte en tur innom do. Jammen ble jeg overrasket når jeg skjønte hva det var. Var nok et syn der jeg satt og "lekte" med EL-slimet for å se om det var strekk i det. :ler:

Det var altså onsdag, og i går og i dag har temperaturen gått litt opp igjen men ikke helt over det som vil bli coverline hvis jeg hadde EL nå på onsdag.

Men jeg er faktisk ganske rolig denne gangen. Ikke har vi timet særlig bra med sex heller, for jeg trodde at jeg var skikkelig uregelmessig og at jeg snart fikk mensen når jeg begynte å spotte på mandag. I tillegg hadde jeg typisk mensenkramper, veldig vondt i ryggen og oppblåst mage. Følte meg ikke særlig opplagt til sex for å si det sånn. Vel, vel, vi fikk lagt inn et forsøk på onsdag, og går det så går det. Taim vil sjåv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg titter gjennom dagboka mi ser det ut som om det bare står prøving i hodet på meg, gitt! Driver med litt annet også, da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...