Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nytt år, Epica og *MissS*! Og takk for lykkeønskninger! :blomst:

Nå har jeg nettopp lagt inn temperaturene mine i FertilityFriend, og den mener at jeg hadde EL 30 desmber. Spennende!! Det betyr at jeg har IKM ca 12 januar.

Hmm... skulle hatt en krysser-fingrene-smiley...

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Epica, Cr@sh! :vinke:

Tusen takk for hilsen og kryssing av fingre! Alle kryss mottas med stor begeistring :hoppe:

Men jeg fikk litt dårlig samvittighet nå, for jeg har ikke vært i dagboka di... :sjenert:

*løper inn dit nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har målt temperatur i dag, bra og stabil.

Har kommet meg på jobb.... hmmm.... hva skal jeg finne på nå?

...

...

...

...

...

Ah, jobbe ja! Visste det var noe jeg skulle... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, tror de fleste bekymrer seg at det kan ta lang tid som du sa i d-boka mi. ;)

Men det klaffer nok tilslutt!

Håååper du ikke får tanta denne gangen :klem:

Sambo blir oppgitt av meg, når jeg sier jeg er redd for det kan ta lang tid å prøve.

Han mener at det kan påvirke at jeg tenker sånn.

Han er så skjønn, men har kanskje rett..? ;)

Invitasjonene mine er vertfall ikke anonyme :ler:

Skal ikke tenke på det! Vet nok ikke hvem du er ;)

Kose deg masse imorgen :danse: Blir nok gøy!

Ha en suuuper helg! :kyss:

OI, jobbe ja?...

Det glemte jeg også å gjøre.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... i dag har temperaturen falt litt. Ned ca 0,15-0,17 fra det den har ligget på de siste dagene, og jeg spotter litt. Jeg er 8 dpo, så jeg håper på at det er et tempfall og en liten blødning ifm at et befruktet egg fester seg! Det stikker i underlivet også, men det gjorde det i forrige pp også uten at jeg var gravid. Tempene er forresten ikke helt til å stole på i dag heller, for jeg måtte ta den etter kun tre timers søvn og to timer før normalt. Og man kan jo få tempfall også når man ikke er gravid. Og spottingen kan jo være tidlig spotting før mens... Vil vite nå! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff, så kjipt å bare måtte vente! :klem:

Når var det du skulle teste? ;)

Jeg merker jeg ble stressa at jeg fikk mensen, selv om jeg ville.

For det betyr nok at det ikke klaffer med det første når prøvinga begynner i april..

Men tror det lureste er å slappe av, konsentrere seg om andre ting.

Og kooose deg med alt du kan gjøre FØR babyen kommer ;)

Hatt en fin helg? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å bli nervepirrende her :hår:

I dag har jeg overhode ikke spottet, faktisk så godt som helt tørr. Har kjent på livmortappen også, og heller ikke spor av blødning der. Hadde definitivt en dip i temperaturen i dag. Den jeg skrev om over her var nok en vanlig temperatursvigning, for den lå over coverlinen min. Men i dag har jeg dippet nedenfor coverline (temperaturen jeg skal ligge over hvis jeg er gravid). Så hvis tempen stiger i morgen, stiger håpet! Da er det forhåpentligvis en tempedip ifm at egget har festet seg. Hvis tempen blir værende der nede og spottingen kommer tilbake.... :tristbla:

Men altså, kort oppsummering:

8 dpo: skikkelige mensenkramper, men uten at mensen har kommet

8 og 9 dpo: spotting i form av litt rød-brun utflod med litt slim

10 dpo: tempedip under coverlinen min. Null spotting. Bare lett mensenmurring.

IKM ventet 12-13 dpo

Hvis ikke tanta har kommet til torsdag (eller kanskje onsdag :sjenert: ) så tester jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for kryssing, men det ser ut som om toget har gått for denne gang. Spottingen begynte igjen i går etter å ha tatt en pause på mandag. Temperaturen ligger også bare så vidt over coverline. Mensen kommer nok for fullt i dag. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...