Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei Iss og Leo! Så koselig at dere er inne her og sjekker hvordan det går!

:blomst::blomst::blomst:

Det går litt opp og ned, for å være ærlig. Nå har jeg nettopp fått mensen igjen, og hadde en nedtur da. Jeg har vært flink og ikke tatt graviditetstester de siste syklusene, for å ikke få for høye forhåpninger. Men denne gangen lurte kroppen meg gitt, og jeg tok en test på torsdag. Fikk mensen torsdag kveld....typisk!

Positive nyheter er at vi har startet utredning på en privat klinikk!! Spennende!!

Jeg har nå begynt å ta blodprøver, skal ta dag 3, dag 10, dag 20 og 24 egentlig. Men siden jeg har hatt mange korte sykluser med EL på ca dag 10, skal jeg se det an og evt ta de to siste prøvene på dag 16-17 og 20-21. Og så testes både mannen og jeg for HIV og hepatitt, i tillfellet vi skal gå videre med assistert befruktning, som det stod i brevet fra klinikken. "Assistert befruktning" - det virker så stort og skummelt! Men det er nå ennå et stykke igjen til det. Kanskje vi kan få hjelp av hormontilskudd, bare :) Og så skal jo eggelderene mine sjekkes før vi kommer så langt. Uansett, vi har time på klinikken litt ut i juni, og jeg gru-gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må begynne å skrive om litt annet en prøving her inne, ellers blir det ikke så mange innleggene.... ;)

17 i morgen! HURRA! HURRA! HURRRRRAAA!

Jeg er på jobb i natt og i morgen natt, og kommer nok til å være for trøtt til å styre med å få på meg bunaden.:Gjesp: Men jeg skal på spleise-lunsj med venner, og så tror jeg at jeg tar resten av 17 mai hjemme med god 17-mai-stemning på tv og litt sløving på sofaen. Mannen jobber vanlig dagtid, men vi skal i det minste ha en hyggelig middag sammen :hjerte:

Etter å ha bodd i samme leilighet i 3 år uten å ha gjort noen forandringer etter at vi flyttet inn, fant vi ut at vi skulle ommøblere i stua her en dag. Jammen ble det bra, mye åpnere og luftigere. Skulle ha gjort det for lenge siden :ler: Ja, ja, man lærer så lenge man lever. Nå må jeg gå for å få med meg CSI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som er innom dagboken min:

Tusen takk, det er kjempehyggelig! :kys_2:

Jeg bare beklager at jeg ikke er innom deres for tida, jeg har ikke overskuddet.

Unnskyld... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right back at ya! :kose:

I dag har det ikke skjedd så mye, jobbet natt i går og har sløvet store deler av dagen. Kranglet med mannen når han kom hjem, men det gikk for over. Rart hvordan man det ene øyeblikket føler for å :murvegg: , for så i det neste å synes han er verdens godeste. :ler:

Nå er det snart helg, heldigvis! Jeg skal til frisøren på lørdag, det er alltid stas. Det er så godt å få vasket håret og bli gnidd litt i hodebunnen. Skulle hatt en frisør som kunne vasket håret for meg hver dag! Jeg skal ikke gjøre noen store forandringer, men må klippe det litt for det er litt slitt. Og farge etterveksten.

Mandag er det ny blodprøve og et steg lenger i utredningen. :)

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kom på at vi har laget en kjempesøt body til ei venninne som har født. Bodyen er til babyen altså, den er hvit meg lange armer. Og så har vi printet ut og strøket på en tekst :"50 % mamma, 50 % pappa" :hjerter_rundt:

Den er veldig søt, vi må lage en sånn til vår baby når den tid måtte komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så søt den hørtes ut! ;):hjerte:

Man trenger å krangle litt, ha litt lidenskap i forholdet, for å være gode kjærester! :klem:

God helg vennen!

PS. Nå SKAL du bli naboen min snart!

Har dere vert hos legen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: God helg til deg!

God mandag!

Så søt den hørtes ut! ;)  :hjerte:

Man trenger å krangle litt, ha litt lidenskap i forholdet, for å være gode kjærester! :klem:

God helg vennen!

PS. Nå SKAL du bli naboen min snart!

Har dere vert hos legen forresten?

Hei, hei! He, he, ja må krangle litt, og så kose litt etterpå!

Vi venter på en time på en privat fertilitetsklinikk! Jeg er midt i blodprøvetagning på ulike dager i syklusen, og så skal vi inn ca 15 juni og se på resultatet og snakke om hva vi gjør videre. Det tar jo ca en uke å få resultatet av siste blodprøve, og så passet det ikke med de første timene de hadde ledig etter det. Derfor litt å vente på timen. Men jeg er optimistisk, og håper det ordner seg fort etter det. Det blir stas å bli naboer!

Har hatt en avslappende helg. Var flink å trente på lørdag, etter en treningsstopp på nesten to uker. Pollen har kommet og tatt meg, men nå går det bedre.

Etterpå var jeg hos frisøren, og er veldig fornøyd. Har klippet litt på lengden og farget det, samt lagt inn noen lysere sjatteringer. Jeg har farget håret mørkt i mange år nå, så en liten forandring med litt lettere farge innimellom er gøy.

Måtte ta meg en liten ettermiddagslur utpå dagen - deilig! Jeg elsker å sove! :sove:

Så Grand Prix på kvelden med noen venner. Stemmeskjema hører med selvsagt, med kategorier som sexappeal, sceneshow, antrekk og modulering (plusspoeng for modulering).

Hva gjorde jeg i går egentlig? *tenke* ............... Slappet av, tror jeg :ler:

Vi gikk en tur i regnet, og så fant vi fram litt bilder vi skal lime inn i album. Vi prøver å være flinke til å oppdatere fotoalbumet. :lese: Vi tok en skikkelig sjau i fjor, da hadde vi bilder fra tre år bakover i tid liggende. Puh! Men etter at vi fikk det på plass, er det lettere å være flink å følge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjalp ikke det heller? Da vet vi i hvert fall at det skal ganske mange innlegg til før du når side 11!

(Hvis du lurer, så hadde jeg et voldsomt langt mellomrom i det forrige innlegget mitt som jeg fjernet fordi jeg egentlig synes det var en irriterende ting å ha i en dagbok...)

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...