Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

:klem: Hei Epica, vel overstått helg!

Akkurat nå kunne jeg sparke meg selv :frustrert:

Uff, jeg klarer å overbevise meg selv om graviditetssymptomer SELV OM jeg egentlig vet bedre. Fornuften sier en ting, :hjerte: en annen.

Med mine dårlige hormonverdier, og med samleie først 1 - 1 1/2 dag etter EL er det fornuftig sett ingen sjanse for at jeg er gravid. Men så stikker det i brystene, og jeg har ikke spottet ennå (er på dpo 9 da jeg vanligvis har begynt å spotte). Hmf, jeg vet jo egentlig at det bare er nok en variant av PMS, men samtidig så "vet" jeg at jeg er gravid.... :murvegg:

*sparke seg selv på leggen*

Edit: stavefeil

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Fantomsymptomer" er ikke akkurat noe uvanlig nei.... :kose: Men trøst deg med at når de virkelige symptomene kommer, så er jaggu ikke dem noe annerledes heller... Så når vet man hva som er hva? Jo først når mensen kommer eller ikke kommer... :ler2:

Ikke for å sette for store forhåpninger i hodet på deg... og jeg er heller ikke særlig kjent for å ha rett når det gjelder magefølelse og synsing... men jeg har på følelsen av at du kommer til å ha en spire i magen FØR jeg har født! Er det en grei deal eller? ;)

Tenker stadig på deg.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Innom og leser litt i dagboka di jeg.. ;)

Krysser fingrene for at den hersens tanta ikke dukker opp.. Kjenner meg igjen med dette med symptomer ja.. man kan jo nesten bli sprø når man går og venter og venter i dagene før mensen helst IKKE skal komme, og da kan det dukke opp mange symptomer ja...

Spennende at du skal begynne med crinone da.. ¨håper det gjør susen :)

Håper du får en fortsatt koselig søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Uff, ja disse fantomsmertene gjør det hele litt vanskeligere :forvirret: Hadde det vært helt ulike PMS-tegn og graviditetstegn så hadde livet vært litt greiere. Aj, aj. Hvem kan jeg klage til for dårlig patent? Oooo, håper du er framsynt ang følelsen din! :hoppe:

Zenta: Hei! :vinke: Du er et nytt fjes i dagboka tror jeg... :sjenert:(litt dårlig på å huske navn). Ja, gleder meg til å begynne med crinone. Prøver å ikke har for store forventninger, men de kommer nok til å være skyhøye likvel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp en tur på do. Litt blod oppe ved livmorstappen, så da er vel løpet kjørt. :tristbla: Ja, ja, det var jo egentlig ingen overraskelse, men trist ble jeg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant forresten nettopp ut at det er en HUSG jeg har hatt, og ikke HSG-røntgen! Jeg har liksom bare kalt det for HSG-røntgen, for det er det jeg har sett det blitt kalt her inne når noen har sjekke egglederene sine med kontrastvæske. Man lærer så lenge man lever!

Fra Kvinnelegen.no:

For å påvise om kvinnen har åpne eggledere ( = tuber ) utføres det enten en røntgenundersøkelse [som kalles] Hysterosalpingografi (HSG), eller en undersøkelse med ultralyd der det sprøytes inn kontrastvæske i livmorhulen [som kalles] Hydrouterosonografi ( HUSG). HSG utføres på røntgeninstitutter eller på røntgenavdelinger på sykehus , der det sprøytes inn kontrast i livmorhulen. Så tas det røntgenbilder med noen minutters mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrrrrrrrrrr, utolmodig!

Vil begynne med hormoner NUH! Inne i hodet mitt er det en liten mann som løper rundt med armene i været og lager fløytelyd - brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Det er "Utolmodig", han er av en eller annen grunn mann, og er nå veldig aktiv. Jeg tro han ser omtrent sånn ut: :herremann:

Nei, jeg er ikke gal! :kgblunk: Jeg har bare tolmodighet som en knott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vått tu du??

Tenkte jeg skulle presse meg bort på trening. Har vært skikkelig slappesen med trening siste 3-4 ukene. Ikke bra :fy_fy:

Mannen kan være med for motivasjon og for å hjelpe meg med vektene så jeg får tatt i litt ekstra.

:hoppe: Kom på at jeg leide "Pride & Prejudice" i går uten å se den! Den kan jeg se i kveld i regnværet! Så Haisommer I i går i stedet. Det er ikke så veldig skummelt med gamle filmer, mest komisk egentlig. Artig var det i hvert fall å se den, jeg har ikke sett den før. Jeg så på en dokumentar at oppfølgeren er den første filmen med ungdommer i hovedrollene. Før den var det alltid voksne som spilte ungdomsroller, som feks i Grease.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i hodet mitt er det en liten mann som løper rundt med armene i været og lager fløytelyd - brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 

Det er "Utolmodig", han er av en eller annen grunn mann, og er nå veldig aktiv. Jeg tro han ser omtrent sånn ut: :herremann:

Må bare flirer litt av deg... :ler2:

Jeg tror jeg har akkurat samme karen inne hos meg.... Bare at nå for tiden er det ikke så ofte han blåsr i fløyta si.... ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, han kan være en masekopp, Cr@sh!

I dag er jeg på 11 dpo. Fortsatt med høy temp, fortsatt uten å spotte (ikke vanlig på 11 dpo). Den lille lyyyyyse spottingen jeg fant rundt livmorstappen har ikke kommet ut og ikke blitt noe krafitigere. Det murrer litt av og til i underlivet som vanlig før mens, og brystene er litt ømme når jeg klemmer på dem (ikke vanlig før mens)... Hmmm, PMS eller noe annet? Jeg vurderte å teste i dag tidlig, men det er for tidlig kom jeg fram til. Men hvis ståa er den samme i morgen, tror jeg at jeg tar en test. Jeg vil gjerne vite det så tidlig så mulig hvis jeg gravid, for jeg tenkte å ringe legen vi har gått til for å spørre om jeg skal begynne med Crinone da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, så er jeg på do annenhver time for å sjekke :ler:

For tre-fire timer siden var det en liten lysebrun flekk i trusa, men det har ikke blitt noe mer enn det. Heller ikke noe mer oppe rundt tappen. Jau, då....

*tromme utolmodig med fingrene*

..... to be continued.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg noen skikkelige kraftige stikk/strålinger i høyre bryst, fra siden og innover. Hvis det ikke er klaff denne syklusen, så går denne kroppen går inn for å lure meg skikkelig, det er sikkert! Og jeg som var så innstilt på at denne syklusen ville ingenting skje. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og IKM-dagen

Dagens første oppdatering:

Jeg tok selvfølgelig en test i går, selv om jeg ikke skulle. Den var negativ. Kanskje det var fordi jeg testet for tidlig. Jeg har ikke testet i dag tidlig, fordi jeg ikke hadde flere tester i hus. Hvis jeg ikke får mensen i løpet av dagen, får jeg ta meg en tur på apoteket.

Jeg har ikke spottet noe mer, men det er bittelitt blodfarget/lysebrunt slim rundt tappen. Temperaturen har gått bittelitt opp i dag, det er jo bra at den ikke faller. Det stikker litt i brystene, men vanskelig å si om det er fordi jeg er støl etter trening eller om det er noe annet :ler:

I går kveld når jeg la meg, hadde jeg en brennende, sprengende følelse i livmorsområdet og regnet med å få mensen i løpet av natta. Den gang ei. Men hele tiden føles det ut som om jeg har begynner å blø og at mensen er igang... :forvirret: Jeg får vel bare vente...

Det er ingen krise om jeg får mensen denne gangen, så jeg er ganske rolig (selv om jeg skrev"tusen" innlegg i går!). Jeg begynner jo med hormoner hvis det ikke er klaff, og denne syklusen var egentlig en ventesyklus på å komme igang med behandling. Jeg har ikke engang skrevet meg opp med IKM-dagen på juli-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...