Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Vel, vel, det er kanskje like greit å begynne med en dagbok når jeg likevel er her inne så mye!

Akkurat nå er jeg inne i en veldig spennede tid, IKM er akkurat i disse dager. Jeg er bare i 4 pp, så jeg har ikke helt regelmessig syklus ennå. Derfor er jeg ikke helt sikker på når IKM er, men jeg tok positiv EL den 13 november. Ergo burde jeg ha IKM omtrent nå.

Jeg har også en sterk følelse av at jeg er gravid, som jeg ikke hadde de tre forrige syklusene. Testet i dag tidlig og fikk negativ, men håper bare det er fordi jeg testet litt tidlig.

Ellers litt om meg selv: jeg er 30 år og har vært gift i to år med Cymbal (får kalle ham det, siden jeg vil at vi skal være anonyme :danse:). Vi begynte å prate om å få en liten en allerede i fjor vinter, men bestemte oss for å vente med prøving til denne høsten for det passer bedre. Jeg har aldri vært babysyk eller syntes at det har vært stas med småtasser, men nå er jeg SÅÅÅÅ klar. Rart, det :ler:

Kommer plutselig tilbake, forhåpentligvis med spennende nytt!

Cymbidium

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Og Velkommen som dagbok skriver :klem:

Har ikke ordnet selv med dagbok her men har en under Generell dagbok i tøffe-fløyen F-J :ler:

Kjenner meg igjen i deg, ville heller ikke ha barn enda.... men babysyken smittet meg også :ler: .

Sluttet med pillene i juli og har faktisk fått syklusen normalt nå, er PP1.

Du... :sjenert: vi får ta det som det kommer for Storken den kommer når vi minst aner det.

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så koselig med dagbok!!! :hjertesmil: lig velkommen som dagbokskriver!

Jeg er ikke blitt en dagbokskriver ennå - har vært der før... men så greide jeg ikke å følge opp... :sjenert: Men det skal bli så moro å følge med i dagboka di!!!! :hoppe:

Krysser fingerne for positiv test en av dagene ( du testet helt sikkert for tidlig i dag... ;))

:klem::hjertesmil:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, jenter! Jammen er det koselig å være dagbokskriver!

Status akkurat nå, etter et besøk på "damerommet" (også kjent som do): ingen TR på vei!

Nå blir det en veldig nedtur, altså, hvis :sinna: (TR) viser seg. Det er bra vi har hverandre her inne å snakke med! Cymbal og jeg snakker jo selvfølgelig, men han er ikke like gira som meg. Kanskje fordi han ikke føler det direkte på kroppen. Jeg sitter liksom og kjenner på mulige symptomer hele tiden. Det er ingen andre som vet at vi prøver (andre enn dere her inne, da! :ler: ). Det er litt for personlig, synes jeg. Men dagbok på KG er godt å ha. :klem1:

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: nei her vil vi ikke ha T.R på besøk

Synes også det er godt å ha noen andre å snakke med ang. prøvinga. Snakker jo med mannen om det men i likhet med deg så vil jeg nødig engasjere han med symptomer osv. Men har en følelse om hvis vi skulle bli gravid så blir han nok en skikkelig hønefar :ler: for han er veldig omtenksom og sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønefar høres bra ut, Jayli!

---------------------------------------------------------------------------------

Må bare sette inn symptomlista mi her også, så jeg har den. Føler jeg har spredt den utover hele prøve-forumet :ler:

Har:

* vondt i korsryggen (men også før TR)

* stikking/smerter i magen (mellom navel og mellomgulv)

* litt kvalme, men ikke mye

* litt hovne bryst (men også før TR)

* fryktelig trøtt

Fravær av:

* tungt "tåkehode" (som jeg får før TR)

* spotting (pleier å spotte flere dager før TR)

* følelsen av å være utslitt (som jeg får før TR)

* smerter under "navelnivå" (som jeg får før TR)

Jeg trodde jeg hadde IKM i dag fordi det var denne dagen i forrige syklus. Men 14 dager etter EL er ikke før søndag, så da blir det noen lange dager fram til det.

Ha det fint så lenge, og lykke til med prøving alle som er innom. Nå tasser jeg hjem (har ikke internett hjemme, men god tid på jobben :flau:)

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: til oss.

Det var så spennende å lese i boka di. Og jeg kjenner meg helt igjen slik du beskriver det å gå å vente om TR kommer eller ikke. Helt pyton :frustrert:

Men det her høres jo lovende ut :hoppe:

Krysser fingre for deg jeg :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Leanora!

-------------------------------------------------

Måtte bare legge inn et innlegg til. Dette er en mann jeg beundrer. For en jobb han har! Så bra at noen orker å gjøre det, det må være helt for%¤&#. Jeg begynner nesten å grine nå, kjenner jeg. Så nå må jeg logge av og gå hjem. God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag morgen på jobb :forvirret: Ikke det jeg har mest lyst til, men det blir nå lønn av det.

Torsdag måtte jeg jobbe ekstra. Da jeg kom hjem sent på natta, så jeg at jeg hadde begynt å spotte litt. :sur: Er det ikke typisk... Spotter fortsatt bare litt, men jeg pleier å gjøre det i 3-4 dager før mensen. Hmf, hadde vært bedre å få den og bli ferdig med det så vi kunne prøve oss igjen.

Fredagen var tung og trist, men nå føler jeg meg litt bedre. Prøver heller å tenke at det vil være en verdens beste julegave å teste positivt på juleaften! Det hadde vært ekstra spesielt. Og så blir jeg jo godt kjent med kroppen min, da. Kan ikke huske at pms-perioden var så plagsom før jeg begynte med p-piller, men jeg har nok bare glemt det. Ryggen verker fortsatt, men stikkingen i magen har forsvunnet. Hmm... tror jeg skal stikke innom legen på mandag med en urinprøve. Jeg hadde en urinveisinfeksjon tidligere i måneden som jeg fikk antibiotika for, og kanskje det er den som ikke helt har forsvunnet og gjør at jeg har vondt i ryggen/nyrene. Men jeg har ikke feber, tror jeg... Vel, legen får finne ut av det. Eller dumt å gå kanskje når jeg lever urinprøve med blod i? Tror jeg venter og ser hvordan ryggen føles på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulere med dagbok!! Litt sent ute jeg kanskje...

:blomst:

Jeg og startet dabok tilslutt, siden jeg var så mye her inne allikevel :ler: Rart med det.. Det blir sene kvelder og vanskelig å rive seg løs tilslutt...

:troest: Dumt at tanta kom da! Jeg håpa jeg, da jeg leste det du hadde skrevet... Men men, bedre lykke neste gang.. Jeg går og venter på tante jeg og! Eller venter ikke på tante heter det vel.. :ler:

Til tanta tl cymidium: :kjempesinna:Hold deg unna i desember!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ville bare innom for å gratulerer deg med dagbok og ønske deg lykke til nå i neste PP! :)

5 er mitt lykketall, så da får jeg holde en knapp på at det klaffer for dere i PP 5! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg gått gjennom syklusene mine fra jeg sluttet med p-ring (har brukt p-piller i flere år og p-ring i ca 1 år). De har vart i 21 dager, 29 dager, 21 dager og 24 dager. De siste to gangene har jeg hatt en lutealfalse på ca 10 og 12 dager.

Jeg har lagt meg en fint skjema nå som jeg skal fylle ut framover, hvor jeg noterer alle detaljer om EL, TR og symptomer. For det første så det er lettere for meg å følge med hvordan jeg ligger an, for det andre for å kunne vise til legen hvis jeg ikke blir gravid i løpet av et år.

Nå skal jeg snart hjem å spise middag. Cymbal er flink og lager biff med rødvinssaus og krydderpotetbåter stekt i ovn! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cymbidium (artig nick forresten - hva betyr det?). Innom for aa si hei og lykke til i neste proeveperiode! Tante R er irriterende, ja....hun skjoenner nok at hun ikke er velkommen neste gang, faar vi haape!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei C!

Synd at TR :kjempesinna: kom! Jeg håper at min TR kommer snart også... siden jeg ikke er gravid likevel... (Testet 11 dg etter IKM-og den var negativ... så da er det liten sjans gitt... :sjenert:) Vil begynne på ny PP med en gang... Ønsker deg lykke til i PP5, vår kommende er PP4.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...