Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popelka: Hei, hei! :vinke: Takk for hilsen. Avartaren min er en cymbidium. Jeg synes de blomstene er så fine, så jeg fant ut at jeg ville ha det bildet før jeg bestemte meg for navn her inne. Og når jeg hadde tenkte litt, fant jeg ut at jeg like godt kunne hete Cymbidium. Me like pretty flower!

Leonara: :dusje: jeg bader meg godt i babystøvet og samler det som blir til overs i en liten pose til senere bruk!

Cr@sh: så koselig å få hilsener! Du kan få litt babystøv av meg hvis du vil, altså.

Magolia og *MissS*: takk, takk!

Jayli: ha en fin dag! :kghjerte:

Jeg kjøpte en babybok før jeg fant ut at jeg ikke var gravid likevel. Det var meningen å gi den til Cymbal med en hilsen fra meg og "lillevetle" (som vi kaller den kommende babyen). Men han fikk den i går i stedet. Jeg er så dårlig på å holde på gaver og hemmeligheter! Skulle jo ha ventet med å gi den bort til det klaffet, men holdt i bare én dag! Herlighet, det kommer til å bli vanskelig å ikke si noe om graviditeten på 12 uker!

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagbok og lykke til i neste pp! :hoppe:

Koselig med besøk i d-boka mi ;)

Du har vert gift 2 år ja?

Blir spennende fremover.. :sjarmor:

Jeg skal teste lørdag, selv om den ikke alltid slår ut før IKM, eller etter..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det bli deilig med helg! Cymbal skal ut og reise med jobben og jeg slenger meg på. De må likevel betale det samme for bil og overnatting, så da tenkte vi at vi kunne kombinere det med en koselig førjulshelg. :hjerte:

Og så begynner jeg vel å nærme meg EL igjen, tror den kommer i begynnelsen av neste uke. På'an igjen, på'an igjen ! :plystre:

I dag bestilte jeg meg en termometer med to desimaler fra babyornot. Tenkte jeg skulle prøve med det en stund i kombinasjon med skjema, før jeg eventuelt kjøper en ladycomp. Når den tid kommer at prevensjon er aktuelt igjen, vil jeg ikke tilbake til hormonelt tullball. Så da kan jeg jo like så godt bruke prøvetida på å bli godt kjent med syklusene mine. Håper jeg orker å måle til samme tidspunkt hver dag, da. Jobbturnusen min varierer fra å begynne kl 05:30 om morgenen til å slutte kl 02:30 om natta. Hopper mye fram og tilbake, så jeg er ikke sikker på om jeg klarer å tempe skikkelig. Og hvis jeg ikke gjøre det, er det vel ikke noe vits i å investere flere tusen i en ladycomp heller.

Nu, vel. God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg har akkurat bestilt meg sånn termometer fra babyornot jeg også... kommer nok i posten i morgen... Men du snakket om et skjema over her... Hva er det? Kan du fortelle? *nysgjerrig*

God helg og god tur, C!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg!

Håper alt står bra til...

:klem:

Hei alle, takk for hilsener! Koselig å åpne dagboda da :klem:

Det går bra med meg, bare litt hektisk på jobb. Og så har jeg ikke internettilgang hjemme... Men kommer sterkere tilbake neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei C!

Hvordan ligger dere an i PP5? *spent*

Har endelig fått mensen jeg da... en hel mnd forsent... :sjenert: Men nå er vi endelig i gang med PP4.... :kline:;)

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Cymbidium!

Har ikke vært her i hagen din enda, men nå måtte jeg innom og hilse på!

Ønsker lykke til med prøvingen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei C!

Hvordan ligger dere an i PP5? *spent*

Har endelig fått mensen jeg da... en hel mnd forsent... :sjenert: Men nå er vi endelig i gang med PP4.... :kline:;)

God helg!

:klem:

Så fint å komme igang med ny prøveperiode, da. Da kan alt skje!

Jeg går nå her og :klø: ... Har testet for EL fom dag 9 tom i dag, som er dag 17. Har ikke fått positivt utslag. Jeg har en sterk mistanke om at jeg hadde EL dag 8 eller 9, men at jeg testet for sent til å få utslag på det. Jeg var nemlig bortreist dagene før dag 9 og hadde ikke med tester. Dag 10 var jeg veldig øm i magen, på venstre siden spesielt. Kjente ut som om jeg var veldig hoven innvending, var til og med litt vondt å gå fordi støtet av at jeg satte foten på bakken forplantet seg opp til den ømme magen.

Så nå er jeg sannelig ikke sikker... Enten har jeg hatt en veldig tidlig EL (og heldigvis litt :humpe: før den!) eller så er den veldig sen. Akkurat nå føler jeg meg helt som vanlig. Eneste uvanlige er at jeg syntes tab x-tra og cola light smakte litt kaffe i går. Så jeg venter i spenning på at noe skal skje den ene eller andre vegen!

Hei Cymbidium!

Har ikke vært her i hagen din enda, men nå måtte jeg innom og hilse på!

Ønsker lykke til med prøvingen!

:klem:

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg har akkurat bestilt meg sånn termometer fra babyornot jeg også... kommer nok i posten i morgen... Men du snakket om et skjema over her... Hva er det? Kan du fortelle? *nysgjerrig*

God helg og god tur, C!!!!

:klem:

Jeg tenkte på et sånn skjema fra Fertilityfriend. Har lest litt om det her, og det virker som en god ide - hvis jeg klarer å følge opp med temping, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...