Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

:hakeslepp::sove: Nå er jeg så trøtt og s tung i "mensenhodet" og det kniper i magen, så nå tror jeg at jeg går hjem og sover litt snart. Må bare en snartur innom en butikk og kjøpe et fint hundehalsbånd til familiemedlem som har fått seg en hund. Kjempenusselig tøff liten sak med stor ører rett opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna:  :frustrert:  :kjempesinna:  :frustrert:  :sinna:

(Er bare innom og skremmer bort TR - tror ikke hun blir å tørre å komme nå :fy_fy: )

:ler:

God helg :klem:

Tusen takk, assa! Tror neppe tanta tør å komme nå, nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden går så seeeeeint. Kunne ønske den fløy av sted så jeg fikk vite NÅ om jeg er gravid eller ikke. Det ene øyeblikket er jeg veldig optimistisk, det neste tror jeg det er vanlig pms-tegn jeg har. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle som er innom!!

-------------------------------------

Nå må jeg jamme en tur på do igjen. Ca 1 time siden sist :ler: Tisser jeg mye fordi jeg er så tørst og drikker så mye vann, eller er jeg så tørst og drikker så mye vann fordi jeg er så mye på do...? Dyper tanker :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peony og Iss: :klem:

Antagelig får jeg mensen i morgen, så da blir denne syklusen 22 dager lang. Litt slitsomt å enten ha pms eller mensen eller EL-smerter "hele" tiden, men praktisk med korte sykluser så lenge vi prøver, da. EL er likevel såpass tidlig at lutealfasen blir lang nok heldigvis. I dag skal vi ut å kjøpe inn grapefruktjuice og hostesaft så "gutta boys" får gode forhold å svømme i ved neste EL. :)

Tror jeg skal kose meg med juleforbredelser i dag. Pakke inn de siste gavene og skrive julekort. Har sendt de som skal til utlandet, men det er vel på tide å få avgårde de som skal innenlands også. Leide "Polarekspressen" på fredag, og vi trenger ikke å levere den inn før i ettermiddag. Så da kan jeg ha den på i bakgrunnen for å få skikkelig julestemning. Nå gleder jeg meg til jul og hyggelige dager med familien til mannen! :nisse:

I stad leste jeg gjennom aviser fra i går. Magasinet og VG Helg med sterke historier om folk som har mistet nære familiemedlem. Jeg leste og gråt om hverandre. Fy f.... livet er urettferdig i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med Cymbal på telefonen (jeg er på jobb). Vi begynte å snakke om hva vi skal gjøre i ettermiddag, og så nevner han en skøytebane som ligger ikke så langt hjemmefra. Og så sier han at han aldri har gått på skøyter i hele sitt liv! Så nå skal vi ut på isen i ettermiddag. Han gleder seg vilt! :ler:

Jeg gleder meg til å ta bilder av bambi på isen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynt å spotte på lørdag, som jeg skrev. Det fortsatte utover søndagen, men stoppet nesten opp på søndag ettermiddag. I dag er det lite/ingenting. Jeg tok en graviditetstest i dag, men den var negativ (IKM i dag). Jeg prøvde å kjenne litt på livmortappen i helga og i dag, og den kjennes lukket ut synes jeg. Men jeg har ikke kontrollert den jevnlig, så jeg tør ikke ta det som et tegn i fall jeg tar feil. Men det var iallfall ikke tegn til noe blod "der inne" i dag tidlig, kun bittelitt lys brunfarge.

:klø:

:icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på skøytebanen! :)

God søndag!

Vi kom dessverre bare et kvarter før de stengte utleie av skøyter, men Cymbal fikk prøvd seg likevel! Han svinset rundt (les vinglet) og tok noen "piruetter" av det mer ustø slaget, mens jeg tok bilder. Moro! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp Peonys innlegg etter UL. Bitteliten høres så skjønn ut allerede. Gleder meg til jeg får en "bitteliten" i magen selv. Men vi kommer til å kalle h*n lillevetle (vi gjør det allerede, selv om det ikke er noe spire der ennå... :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...