Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2005 #81 Del Skrevet 19. desember 2005 Hørtes ut som en mann'ette nok presang ja Åh, jeg må bli ferdig med juleshoppingen snart... Høres ut som en kooselig helg!! Vertfall godt med ekstra penger selv om du måtte jobbe Tar du fri i romjulen da? Oi.. Jeg har ikke sjekket el denne perioden.. Er på dag 13 nå.. Hadde sex hele helga.. Blir så stress å følge sånn med. Vil jo helst bli gravid etter bryllupet, men kan skje før.. Hmmm... Det som skjer, er vel ment å skje.. OIoi....! Kanskje det er en liten spire der.. Er jo endel som tester pos først ETTER IKM... Når skal du teste igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #82 Del Skrevet 19. desember 2005 Tror ikke jeg klarer å vente lengre med å teste enn til i morgen! Jepp, jeg har litt fri i romjula. Begynner ikke på jobb igjen før torsdagen, det er deilig. Blir noen koselige juledager håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #83 Del Skrevet 19. desember 2005 Har kommet fram til at det må være en av følgende som har skjer nå: - småspottingen som jeg har er faktisk mensen denne gangen. Kroppen kan jo bli litt rar av og til - jeg har hatt EL etter dag 17, da jeg sluttet å teste. Er i dag på dag 23, så det kan jo være EL-blødning. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL på dag 9, men kroppen kan jo ha forberedt en EL uten at den slapp et egg og så prøver igjen nå. - jeg er gravid (*krysse fingrene*) Vel, time vill sjåv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2005 #84 Del Skrevet 19. desember 2005 Krysser fingrene for det siste alternativet..... Gleder meg til å høre hva testen ble imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #85 Del Skrevet 20. desember 2005 Nope, negativt i dag også. Og null spotting. ?? Jeg får vel bare regne det som en menstruasjon og at vi er i en ny pp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. desember 2005 #86 Del Skrevet 20. desember 2005 :klø: Det var rart da.. Høres jo ikke ut som en mens? Men testen var jo negativ? Pussig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #87 Del Skrevet 20. desember 2005 Ja, jeg skjønner ingenting, jeg. Jeg kommer til å ta en ny test om noen dager, men jeg har ikke så store forventninger. Har to tester liggende, så tar nok en på julaften og en i begynnelsen av neste uke for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #88 Del Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #89 Del Skrevet 21. desember 2005 Merkelig det der... Ååå, hadde vert en perfekt julegave om du fikk positiv test!! GOD JUL OG GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. desember 2005 #90 Del Skrevet 21. desember 2005 *bittelite spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #91 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja, ja, i dag kom tante teit for fullt. Men da er jo en ny prøvetid i gang. Får se positivt på det. God jul og godt nyttår til alle som er innom og titter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. desember 2005 #92 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL & GODT NYTT 2006 Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. desember 2005 #93 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå har jeg lest med spenning gjennom dagboken din og ville bare si "Hei!" Synd det ikke klaffet for deg denne pp -men vi får håpe det klaffer for oss alle i 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. desember 2005 #94 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Huff... teite tanta! Men det er som du sier... NY PP - NYE MULIGHETER! Ønsker deg og dine en RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR! Med en ekstra strek!!!!! Endret 22. desember 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. desember 2005 #95 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG GODT NYTTÅR og ønsker om 2 blå snarlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #96 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #97 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. desember 2005 #98 Del Skrevet 30. desember 2005 GODT NYTT ÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 3. januar 2006 Nå har jeg lest med spenning gjennom dagboken din og ville bare si "Hei!" Synd det ikke klaffet for deg denne pp -men vi får håpe det klaffer for oss alle i 2006! ← Hei alle sammen! Og hei spesielt til deg, Magolia! Da er jula vel overstått og et nytt år igang med nye muligheter! Cymbal og jeg har hatt en fin jul, og hadde fri fem dager rundt julaften - luksus! Men det ble litt vel mye kaker. Svigermor lager en kake som jeg er så fryktlelig glad i, samt det ble litt annet snop også.... Så nå har vi begynt på et nytt og bedre liv, med litt sunnere mat. Og jeg vurderer å bruke penger på en personlig trener for å komme skikkelig i form igjen. Jeg trener litt nå også, men det er lettere å holde det ved like når man har kommet opp på et visst nivå av god form. Vel, vel, vi får se. Jeg har også begynt å tempe. Begynte med det rett før julaften, men er litt usikker på om jeg har hatt EL ennå. Skal ta med meg temperaturene på jobb en dag så jeg får lagt dem inn i fertility friend. Jeg har også drukket grapefruktjuice uten at jeg har sett snurten av noe EL-slim. Men, men, vi får bare vente og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2006 #100 Del Skrevet 3. januar 2006 Lurt å tempe Håper det klaffer denne perioden Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg