Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Jolanda

Anbefalte innlegg

Stellia skrev (3 timer siden):

Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈

Skjønte faktisk ikke hva som var galt med uttalelsen hans her.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Castor Troy skrev (22 minutter siden):

Helt klart, men tror ikke David er enig i det.

Han er i en evig midtlivskrise og trenger mye yngre damer for å opprettholde sitt image. 

Jeg så bilde av både LA og hans X. De er nesten kliss like. Han har muligens temmelig trange preferanser.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (6 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-eksen-overrasket/80788690

haha - er det noe JAR ikke har lært seg siste 25 årene, er det å holde kjeft iblandt..

shut the f... up

Stellia skrev (4 timer siden):

Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈

Han skriver jo bare at han ønsker dem lukke til og er fornøyd så lenge sønnen og exen er fornøyde. Jeg syns det var pent uttalt!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (11 timer siden):

Jeg så bilde av både LA og hans X. De er nesten kliss like. Han har muligens temmelig trange preferanser.

Ja, og de to er igjen kliss lik hans egen datter både i alder og utseende... 

David var ikke rent lite fornøyd i siste episode av Alle elsker David, da både ekskone, ekskjæreste og nåværende kjæreste kom på samme fest. En strøken ekskone og to unge vakre blonde damer som alle har vært sammen med David. Han prøvde å spille litt flau, men han koste seg nok ganske mye 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 9.1.2024 den 15.59):

😂😂😂😂😂😂

Selvmotsigende fyr. Først sier han at han er glad han ikke må leve i offentligheten som dem,men å uttale seg om det å få oppmerksomhet vil han😂 Den mannen er og forblir nokså ikke - den skarpeste- i - skuffen😅

Han er smart nok til å trene et toppserielag. Det står det respekt av.  Men alle kan ikke alt. Mulig han er mer spesialist enn generalist.

Og det med oppmerksomhet. Selvfølgelig vil han ha det, men bare passe mye.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (13 minutter siden):

Han er smart nok til å trene et toppserielag. Det står det respekt av.  Men alle kan ikke alt. Mulig han er mer spesialist enn generalist.

Og det med oppmerksomhet. Selvfølgelig vil han ha det, men bare passe mye.

Toppserie lag kvinner ja. Dessverre er kvinnefotball i en helt annen liga enn herrefotball. Dessuten ville han jo trene et topp herrefotball lag om tilbud sa han i et intervju...🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (På 10.1.2024 den 22.31):

Toppserie lag kvinner ja. Dessverre er kvinnefotball i en helt annen liga enn herrefotball. Dessuten ville han jo trene et topp herrefotball lag om tilbud sa han i et intervju...🙈

Riise har erfaring fra en helt annen liga som spiller. Mye erfaring. Egentlig to ligaer, altså Premier League og Champions League.  

Men å trene et topp herrelag i Norge er ikke enkelt, mye står og faller på forholdet til klubben og  styret. Dersom de aksepterer at Riise blir helt sjef så kan det gå bra, men tenk hvor vanskelig det er å trene roteklubber som Rosenborg og Vålerenga? Da tror jeg det er enklere å lede Hamkam og Lillestrøm. Rekdal er jo en klassetrener, og det gikk bra i Hamkam, men verre i Start og Rosenborg.  Riise viste kvalitet som Avaldsnes-trener der han oppnådde gode resultater til tross for svak økonomi. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han HAR trent et herrelag,  litt nede i divisjonene. Det endte med nedrykk.

Heller ikke veldig imponerende CV i Avaldsnes.

Han er nok ikke førstevalget i noen Eliteserieklubber med denne  bakgrunnen.  Kanskje jekke seg ned noen hakk og jobbe seg opp med gode resultater fra lavere divisjoner først? 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (6 timer siden):

Riise har erfaring fra en helt annen liga som spiller. Mye erfaring. Egentlig to ligaer, altså Premier League og Champions League.  

Men å trene et topp herrelag i Norge er ikke enkelt, mye står og faller på forholdet til klubben og  styret. Dersom de aksepterer at Riise blir helt sjef så kan det gå bra, men tenk hvor vanskelig det er å trene roteklubber som Rosenborg og Vålerenga? Da tror jeg det er enklere å lede Hamkam og Lillestrøm. Rekdal er jo en klassetrener, og det gikk bra i Hamkam, men verre i Start og Rosenborg.  Riise viste kvalitet som Avaldsnes-trener der han oppnådde gode resultater til tross for svak økonomi. 

Du har sikkert helt rett. Jeg har ingen interesse eller peiling på nyanser og slike ting i fotball -trener- verden... Poenget mitt er at han liker å skryte litt😉 Jeg hørte bare i et intervju der han nevnte han kunne tenke seg lede herrefotball i lag i England, da kreves det nok mer enn de som trener ligaer i Norge ja..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (39 minutter siden):

Du har sikkert helt rett. Jeg har ingen interesse eller peiling på nyanser og slike ting i fotball -trener- verden... Poenget mitt er at han liker å skryte litt😉 Jeg hørte bare i et intervju der han nevnte han kunne tenke seg lede herrefotball i lag i England, da kreves det nok mer enn de som trener ligaer i Norge ja..

Skryting er ganske vanlig blant den ypperste idrettseliten. Det er ikke nødvendigvis skryt. De kan være presisjon og er man veldig god og beskriver det presist så blir det skryt. Slik skryt kan være  befriende ærlig, irriterende klysete eller rett og slett morsom. Jeg synes Zlatan er morsom.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (3 minutter siden):

Skryting er ganske vanlig blant den ypperste idrettseliten. Det er ikke nødvendigvis skryt. De kan være presisjon og er man veldig god og beskriver det presist så blir det skryt. Slik skryt kan være  befriende ærlig, irriterende klysete eller rett og slett morsom. Jeg synes Zlatan er morsom.

Zlatan...Ronaldo...alle de kan da ikke sammenlignes med Riise😱 ??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Haaland kan sammenlignes med de

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

De kan sammenlignes selv om Zlatan og Ronaldo er på et høyere nivå. Riise var i likhet med dem omtrent på det høyeste nivået som er mulig ut i fra sine forutsetninger. 

Det Riise oppnådde i Liverpool er det mest imponerende gjennom alle tider av en Norsk fotballspiller før Haaland, men han får allikevel mindre kred i Norge enn f.eks. Solskjær og Rekdal. Det har ingenting med karrieren å  gjøre, det handler mer om at han er svak i pressehåndtering  og sånn. 

Om Riise i Wikipedia: 

"John Arne Semundseth Riise (født 1980) er en norsk tidligere fotballspiller og fotballtrener.[4] Han var fast på det norske fotballandslaget frem til han ga seg i 2013, og han er den som har spilt flest kamper for det norske herrelandslaget.

Riise spilte 234 kamper for den engelske klubben Liverpool, der han blant annet var med å vinne Mesterligafinalen i fotball for menn 2004/05 mot AC Milan. Han spilte i tillegg for Fulham og har totalt 321 kamper i Premier League, ingen norske spillere har flere."

Endret av I Grosny
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et stusselig liv. Legge negler og i 'møte'. Så shopping på Normal. For en travel dag....

Forbruk, Forbruk og atter Forbruk. Veldig klimavennlig og bærekraftig liv dette.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiligheten ser helt grei ut, men uansett lite glamorøst å bo i blokk langt ute i ødemarka selv om den har parkeringsplass. Vil tro man kan få noe like bra på steder som har mye bedre kollektivdekning til Oslo.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Til og med leiligheten hennes er kjedelig. Og hvorfor ha med kjærestens bil på visningsbilde? 

Er ikke de aller fleste det? Og du kan sikkert gjette hvorfor bilen er med? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (5 timer siden):

Til og med leiligheten hennes er kjedelig. Og hvorfor ha med kjærestens bil på visningsbilde? 

Idèen med å vise `vakker bil i garasjen er  god, men utførelsen elendig. Det hadde vært bedre med en nyvasket sportslig vakker bil med  fin farge. Poenget med slike bilder er jo å vekke kjøpelyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...