Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Jolanda

Anbefalte innlegg

En av verstingene når det kommer til eksponering av barn og bruk av barn i reklame. Hun legger ut at han er syk, hvilke bhg han går i osv. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jolanda skrev (3 timer siden):

En av verstingene når det kommer til eksponering av barn og bruk av barn i reklame. Hun legger ut at han er syk, hvilke bhg han går i osv. 

Må si meg enig.. så i går at hun er veninne med Natalie Henriksen og hun er like ille😟 Så de to har nok samme mening om at dette er helt ok.

Natalie Henriksen+ Louise Riise+ Familien Nyhus= masse eksponering av barn😡

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Stakkars barn. Etter min mening burde slik eksponering av barn være ulovlig. 

Helt klart.. å jeg sier det igjen.. mange er så opptatt av CBE og hennes eksponering av barna men det er bare barnematen iforhold til hva disse 3 jeg nevnte gjør. Det er så masseeksponering av barna deres. Man vet liksom alt om barna. Det eneste som er greit er at de ikke har dette enorme kroppshysteri som CBE driver med

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Helt klart.. å jeg sier det igjen.. mange er så opptatt av CBE og hennes eksponering av barna men det er bare barnematen iforhold til hva disse 3 jeg nevnte gjør. Det er så masseeksponering av barna deres. Man vet liksom alt om barna. Det eneste som er greit er at de ikke har dette enorme kroppshysteri som CBE driver med

Ja, det kroppshysteriet til CBE, er usunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt på siden av temaet i tråden, men hva jobber egentlig Louise Angelica Riise med? Tjener hun nok penger til å forsørge seg selv som influenser med reklame? Damen er jo dyr i drift. Ser hun blir sammenlignet med Natalie Henriksen, men Natalie Henriksen og mannen har "ordentlige" jobber i tilegg til at de er på sosiale medier

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istinde skrev (7 minutter siden):

Nei og nei og nei!!!

Ring barnevernet!!!!

Mener du dette? Eller er det ironi?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArielSofie skrev (28 minutter siden):

Det er litt på siden av temaet i tråden, men hva jobber egentlig Louise Angelica Riise med? Tjener hun nok penger til å forsørge seg selv som influenser med reklame? Damen er jo dyr i drift. Ser hun blir sammenlignet med Natalie Henriksen, men Natalie Henriksen og mannen har "ordentlige" jobber i tilegg til at de er på sosiale medier

Hun jobber nok bare som influenser/SoMe. Ser sånn ut. Men skjønner ikke hvordan det dekker forbruket 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun selger barn og seg selv pluss litt bidrag fra 'skilsmissen ' Alle vet de henger i hop enda og Jar er på knærne etter henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok avhengig av inntekten det gir. 
 

Da hun var sammen med Riise, mens var aktiv fotballspiller, var hun i lange perioder borte fra IG. Da trengte hun heller ikke inntekt for han tjente nok. Nå oppdaterer hun nesten daglig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (15 timer siden):

Hun er nok avhengig av inntekten det gir. 
 

Da hun var sammen med Riise, mens var aktiv fotballspiller, var hun i lange perioder borte fra IG. Da trengte hun heller ikke inntekt for han tjente nok. Nå oppdaterer hun nesten daglig. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke tenke meg at hun tjener nok til å få det til å gå rundt på SOME alene. hun er liten i Instasammenheng

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sushiii skrev (1 time siden):

Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? 

Fordi ingen vet hvem Louise Angelica Markussen er...l. 

  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArielSofie skrev (På 21.8.2022 den 13.58):

Det er litt på siden av temaet i tråden, men hva jobber egentlig Louise Angelica Riise med? Tjener hun nok penger til å forsørge seg selv som influenser med reklame?

Tror hun har så hun greier seg godt, så lenge hun selger barnet uten skrupler. Og det gjør hun jo.

Hun delte ikke så mye da han var mindre, mer av typen hverdagsglimt (dessverre også av det slaget Kripos advarer mot, is-spising o.l), ispedd litt reklame.

Men etter skilsmissen har det virkelig eskalert. Barnet er nok hennes desidert viktigste inntektskilde. Hadde det  kommet en lov mot eksponering av barn, så hadde det nok vært kroken på døra for LAR. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (På 23.8.2022 den 10.25):

kan ikke tenke meg at hun tjener nok til å få det til å gå rundt på SOME alene. hun er liten i Instasammenheng

Har nok hjelp fra nav også. Utvidet barnetrygd, mulig overgangsstønad. Litt teit om de fortsatt er sammen. De reiser på ferie sammen, han bor der når han skal treffe sønnen, han er med Louise alle steder. Rart de får lov til å ha så mye kontakt som 'skilt'

Endret av Xstrella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...