Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Jolanda

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (På 21.7.2023 den 0.15):

Sant. Egne kjoler er det ikke. De setter navnet sitt på det og selger som om de har tegnet og sydd kjolene selv. En stor skam er det. Vendela gjør det samme. Er det ikke nok klær? Tenker på de som virkelig syr klærne selv fra bunn av. Er de som burde fått reklame og salg. I dag trenger man verken utdannelse, være flink i noe eller ha kunnskap for å bli kjendis. Og de operer seg "finere" for å bli sett opp til. 🤮

Ja og tilegg tjener enorme summer,selv dem som lager mat på snapp kjører Porsche 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

David liker jo å skjemme bort de rundt seg, så hun og lillemann er i trygge hender der.

Tipper han er en god stefar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at ho har vært så opptatt av at hun har guttungen 100% men kjenner ingen som har så mye barnevakt.. Nå skal hun til Spania.. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (8 minutter siden):

Veldig rart at ho har vært så opptatt av at hun har guttungen 100% men kjenner ingen som har så mye barnevakt.. Nå skal hun til Spania.. 

Hvordan vet du at sønnen ikke skal være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (2 timer siden):

Fordi han er hos pappan sin ser det ut som. 

Helt supert at han er hos pappan sin, det tenker jeg er et veldig sunnhetstegn. 

Er vel ikke så ofte han er der pga lang avstand. Fint å se JAR komme mer på banen som far, de andre barna bor vel i England. 

Endret av Carabilla
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (8 minutter siden):

Helt supert at han er hos pappan sin, det tenker jeg er et veldig sunnhetstegn. 

Er vel ikke så ofte han er der pga lang avstand. Fint å se JAR komme mer på banen som far, de andre barna bor vel i England. 

Forskjell på folk "barn"🙈 England er en flytur unna reis alene,han har vel knapt sett de barna....,men han er tydelig mer opptatt være med minste. Kan bare undre seg over hvordan alle de andre barna må føle det som aldri har faren sin i sitt liv.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (4 timer siden):

Veldig rart at ho har vært så opptatt av at hun har guttungen 100% men kjenner ingen som har så mye barnevakt.. Nå skal hun til Spania.. 

Flott hun ikke er det,at faren har samvær men ja provoserende med disse damene som påstår de er 100% alene 365,men som faktisk har far og familie som barnepass/samvær🙈 Hvorfor skriver de slikt da? Samme med Kristin Gjelsvik,og hennes sønn er borte hver ferie😂

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (41 minutter siden):

Flott hun ikke er det,at faren har samvær men ja provoserende med disse damene som påstår de er 100% alene 365,men som faktisk har far og familie som barnepass/samvær🙈 Hvorfor skriver de slikt da? Samme med Kristin Gjelsvik,og hennes sønn er borte hver ferie😂

Det var det jeg skulle frem til.. Synes det er kjempe flott at han er hos pappa og at de har ett fint forhold men 

Er jo ett hån mot andre 100 % alenemødre som hun har påstått at hun er.. Andre har ikke 1 time til egentid men L flyr jo rundt på det ene og det andre.. I utgangspunktet ikke noe iveien for det, men blir litt rart når hun klager over hvor sliten hun er siden hun er 100% alene med gutten. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (58 minutter siden):

Helt supert at han er hos pappan sin, det tenker jeg er et veldig sunnhetstegn. 

Er vel ikke så ofte han er der pga lang avstand. Fint å se JAR komme mer på banen som far, de andre barna bor vel i England. 

Jeg er helt enig det og det er kjempe flott.. Men det er måten hun har formulert det med å være 100 % alene.. Besteforeldre stiller jo også opp støtt og stadig. 

Jeg var tidligere 100 % alene med min første sønn, hadde heller ikke familie rundt meg og husker de 4 første årene så drømte jeg om å få sitte på do og ta en dusj helt alene. Det hadde sikkert tatt 1time max..

Og så kan kan man jo tenke at hvorfor iallverden gjør man ikke dette etter leggetid, men da er man så kapputt at man vil bare sove.. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (10 minutter siden):

Jeg er helt enig det og det er kjempe flott.. Men det er måten hun har formulert det med å være 100 % alene.. Besteforeldre stiller jo også opp støtt og stadig. 

Jeg var tidligere 100 % alene med min første sønn, hadde heller ikke familie rundt meg og husker de 4 første årene så drømte jeg om å få sitte på do og ta en dusj helt alene. Det hadde sikkert tatt 1time max..

Og så kan kan man jo tenke at hvorfor iallverden gjør man ikke dette etter leggetid, men da er man så kapputt at man vil bare sove.. 

Ja enig i det, mulig det har endret seg etter hun møtte David...han spanderer turer og er på masse events. 

Mener å huske at hun var veldig avhengig av JAR for å dra ut på ting. Mulig hun ikke er god på å finne på ting alene..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er ute på bar/events/bryllupsfester flere kvelder i uka etter at hun fikk ny type, så der har tydeligvis ordna seg med barnevakten. 😄😄

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2022 at 10:39 AM, Sushiii said:

Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? 

 

On 8/23/2022 at 12:06 PM, mariie said:

Fordi ingen vet hvem Louise Angelica Markussen er...l. 

Det er faktisk ganske vanlig å beholde etternavnet etter man skilles, særlig når felles barn har fars etternavn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (1 time siden):

Ja enig i det, mulig det har endret seg etter hun møtte David...han spanderer turer og er på masse events. 

Mener å huske at hun var veldig avhengig av JAR for å dra ut på ting. Mulig hun ikke er god på å finne på ting alene..

Kanskje hun ikke har så mye penger selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (36 minutter siden):

Kanskje hun ikke har så mye penger selv..

For hva lever hun av? Some og barnebidrag? Jar tjener vel ikke voldsomme summer nå så kan jo ikke være skyhøyt bidrag heller. Vet at hun selger masse av de dyre veskene og klærne som hun har fått av jar men det er jo ikke uendelig det heller. Skjønner ikke hvordan hun har råd til å leve sånn som ho gjør.. Ikke er hun en av de mest kjente influenserne heller 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 timer siden):

Ja enig i det, mulig det har endret seg etter hun møtte David...han spanderer turer og er på masse events. 

Mener å huske at hun var veldig avhengig av JAR for å dra ut på ting. Mulig hun ikke er god på å finne på ting alene..

Virker som mye har endret seg etter D kom inn i bildet, men hun kan hvertfall ikke klage på at hun ikke har barnefri lenger

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men dere som er inne og følger disse personene er jo faktisk enda verre, det er dere som er grunnen til at de gjør som de gjør.  Skjerp dere og få dere et liv isteden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

Virker som mye har endret seg etter D kom inn i bildet, men hun kan hvertfall ikke klage på at hun ikke har barnefri lenger

Helt sant 👌 men alt i alt så er det jo hyggelig at de har møttes og det virker jo også at han har blitt involvert i sønnen. Tror David kan være en god og flink reservepappa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ludden skrev (1 minutt siden):

Men dere som er inne og følger disse personene er jo faktisk enda verre, det er dere som er grunnen til at de gjør som de gjør.  Skjerp dere og få dere et liv isteden.

Det vel lov å lure.. Hun har jo selv sagt at hun er 100 % alene og uffet over hvor slitsomt det er.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (Akkurat nå):

Det vel lov å lure.. Hun har jo selv sagt at hun er 100 % alene og uffet over hvor slitsomt det er.. 

Det beste er vel å totalt overse personer som utleverer sine barn på sosiale medier. Alle som er inne og ser og følger disse personene er faktisk med på dette. Om ingen følger dem, så vil de slutte og barna blir spart for eksponeringen. Det er ingen som ikke følger dem som lurer på dette....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...