Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Jolanda

Anbefalte innlegg

Mintbird skrev (38 minutter siden):

hehe, nja tror nok de fleste vil kalle henne elitenivå. det er ikke før de nærmer seg 40 og bikker det at de begynner å få kråketær her og der.. ( marna 😆)

Menn som kan velge på øverste hylle vil som regel velge en kvinne i 20 årene uten barn. Men jeg tror David og Louise er en god match på mange måter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En utrolig spesiell måte det skrives på her. Her shames det virkelig til alle kanter. Det er rart ikke alle rikinger i landet her er gift med noen purunge 22-åringer. Eller kanskje et par kråketær og at man er i noen lunde samme generasjon med alt det innebærer trumfer det helt purunge. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

En utrolig spesiell måte det skrives på her. Her shames det virkelig til alle kanter. Det er rart ikke alle rikinger i landet her er gift med noen purunge 22-åringer. Eller kanskje et par kråketær og at man er i noen lunde samme generasjon med alt det innebærer trumfer det helt purunge. 

Hadde Louise og David funnet seg partnere på sin egen alder, og i samme økonomiske situasjon, hadde det ikke blitt så mye spekulasjoner. Det er jo deres eget valg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (1 time siden):

Hadde Louise og David funnet seg partnere på sin egen alder, og i samme økonomiske situasjon, hadde det ikke blitt så mye spekulasjoner. Det er jo deres eget valg. 

Ja, men at hun ikke kan sikte høyere pga alder og barn, og at han ikke kan sikte høyere ut i fra sosioøkonomiske posisjon, blir litt for på detaljnivå. 
Det holder kanskje med at han er eldre, godt bemidlet med makt, og hun er yngre og pen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 minutter siden):

Ja, men at hun ikke kan sikte høyere pga alder og barn, og at han ikke kan sikte høyere ut i fra sosioøkonomiske posisjon, blir litt for på detaljnivå. 
Det holder kanskje med at han er eldre, godt bemidlet med makt, og hun er yngre og pen. 

Ja det er jo hovedingrediensene her, ingen som er uenige i det. Det ble en diskusjon om at hun kunne fått en enda rikere mann, og da kom argumentet med at de aller rikeste gjerne ønsker barnløse yngre kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (4 timer siden):

En utrolig spesiell måte det skrives på her. Her shames det virkelig til alle kanter. Det er rart ikke alle rikinger i landet her er gift med noen purunge 22-åringer. Eller kanskje et par kråketær og at man er i noen lunde samme generasjon med alt det innebærer trumfer det helt purunge. 

Hadde David jobbet som sykepleier så hadde aldri frk eks Riise datet han. Her er det pengene som rår.

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iia skrev (1 time siden):

Kanskje de bare er skikkelig forelska og har det fint sammen? 

Det må vi jo håpe. 

Så er det de som ikke tillater seg å falle for noen som er såpass langt fra egen alder også. Tror det er mange voksne barn rundt omkring som er glad for at mamma el pappa valgte en på deres egen alder. 

Endret av cerruti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 10.11.2023 den 22.11):

Hadde David jobbet som sykepleier så hadde aldri frk eks Riise datet han. Her er det pengene som rår.

Du sitter tydeligvis på fasit du? 🙃 Det kommer jo veldig an på settingen man møtes i. 
Hadde hun vært innlagt på sykehuset og David hadde kommet inn som sykepleier, så kan det nok godt hende at hun hadde falt pladask for han. Verken du eller jeg, eller noen andre her inne vet noe om forholdet deres. 

Synes bare det er drøyt å si at hun kun går etter pengene, that's it. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (5 timer siden):

Du sitter tydeligvis på fasit du? 🙃 Det kommer jo veldig an på settingen man møtes i. 
Hadde hun vært innlagt på sykehuset og David hadde kommet inn som sykepleier, så kan det nok godt hende at hun hadde falt pladask for han. Verken du eller jeg, eller noen andre her inne vet noe om forholdet deres. 

Synes bare det er drøyt å si at hun kun går etter pengene, that's it. 

 

Kjenner du henne privat? Jeg tolker det slik pga hennes vannvittige pengeforbruk. Dette er kjent via sosiale medier som hun selv la ut. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ref. hennes siste story. Noen som synes hun virker lite genuin og autentisk når hun viser frem familieidyllen med David Eriksen? F.eks når de har vært på fjellet med hennes sønn, stiller han framfor kameraet og bruker et barn for innhold? Jeg merket også at kyssebildet i går også virket veldig oppstilt.

Og skal de flytte inn til David Eriksen nå som hun selger? Jeg synes synd på mange barn som må flytte rundt pga. mor og far sine nye kjærester. De har ikke vært sammen så lenge heller, så hvordan vet de at det kommer til å fungere for alltid? Det er barn som ofte blir skadelidende. Dette er jo deres valg såklart, men jeg ser mange barn som strever i dagens samfunn. Kjernefamilien og det tradisjonelle familielivet ser vi mindre og mindre av, samtidig som vi ser en økning av barns uhelse.

Fra de er små er mange barn også en rekvisitt på foreldrenes bedriftskanal. Jeg er bekymret for utviklingen, men det er nå meg.

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Stellia skrev (2 minutter siden):

Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈

Hva er det som er så flaut med det han sa da? Han snakket jo bare rett fra levra

  • Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt trua på dette forholdet.Varer kansje et 1år eller 2🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Castor Troy skrev (På 10.11.2023 den 16.50):

Menn som kan velge på øverste hylle vil som regel velge en kvinne i 20 årene uten barn. Men jeg tror David og Louise er en god match på mange måter. 

Det finnes damer på 60 med fine hyller også. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (2 timer siden):

Det finnes damer på 60 med fine hyller også. 

Helt klart, men tror ikke David er enig i det.

Han er i en evig midtlivskrise og trenger mye yngre damer for å opprettholde sitt image. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 13.10.2023 den 18.01):

Ingen tvil om at hun er mer voksen, men 100% golddigger.

Ja det er hun,men hun er PEN å da vil en rik mann ha henne😉 Slik det fungerer. David kan jo velge å vrake..jobber vel med kun unge mennesker og. Louise er mye mer moden enn eksen da,og penere hvis det er lov å si. Vinn vinn for begge ,de er nok lykkelige med jetsetter livet😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellia skrev (3 timer siden):

Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈

😂😂😂😂😂😂

Selvmotsigende fyr. Først sier han at han er glad han ikke må leve i offentligheten som dem,men å uttale seg om det å få oppmerksomhet vil han😂 Den mannen er og forblir nokså ikke - den skarpeste- i - skuffen😅

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...